Storken skriver:
Anbefaler google.dk. Søg under "triks til at sætte en fødsel igang"
Sex er mit bedste bud-af hård art hvor du laver arbejdet 
Forstår godt du er træt af at være gravid nu. Din baby er fuldbåren og klar. Du kan få veer hvornår det skal være og det skader ikke at hjælpe det lidt på vej. Jeg tvivler på at det hjælper,men har hørt om en ve kage men har aldrig prøvet det.
Et barn er ikke fuldbåren og klar før uge 38 så enkelt er det.
Lungerne er ikke tilstrækkeligt modnet, emunforsvaret heller ikke.
Det er homoner, der klargør barnet, og med mindre der er noget galt med moderen, så vil klargøringshormonerne ikke gå i gang før i uge 38.
Jo tidligere et barn kommer ud, jo større er chancen for fx en listeriaforgiftning, som er den infektion som tager livet af flest fortidligt fødte.
I bedste fald dør barnet af infektionen i værste bliver det livsvarigt invalideret og skal leve med skader, det aldrig kommer over, og som kan gøre det til en hjerneskadet grønsag.
Så jeg synes det er direkte uetisk at forsøge at fremprovokere en fødsel, og hvis den endelig SKAL fremprovokeres, så er det læger og fødselspersonale, der skal klare den sag.
Jeg kan godt forstå at pigerne herinde reagerer så voldsomt. Masser af piger herinde har prøvet at stå med for tidligt fødte inkl undertegnede, og de VED hvad der kan støde til, og hvilke skader et barn kan få.
Så kære TS..lyt til dine medsøstre..lev med besværet..ja de sidste uger er rent ad H til for mange, men det er en del af moderskabet..så enkelt er det.
Som mange foreslår, så prøv at slappe af og få det bedste ud af tiden, der er tilbage.
Når du først har født, så er den lange ventetid et minde som i virkeligheden er let overskuelig..og som aldrig kommer igen.

Kærligst
Sussie
Anmeld