Kan man ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Dansker I Holland

N&J skriver:

Jeg har intet skrevet om vandet????? overhovedet, men at babyen nok selv forhåbentlig siger til når den vil ud.. ved ikke helt hvorfor du snakker om sivende fostervand.. ??? 

Hihi, kunne så læse at du havde misforstået mit indlæg

Ja griner det havde jeg hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Dansker I Holland

Mca<3 skriver:

He he du skal da ikke undskylde noget som helst , vi andre kan da også være morgen trætte

Haha ok Jamen så tager jeg min undskyldning tilbage fniz..

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Haha ok Jamen så tager jeg min undskyldning tilbage fniz..

Det ville jeg gøre

Anmeld

19. august 2011

132319

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ok jeg har bare fået af vide at det er farligt hmmm underligt..

Men fair nok

Ikke hvis de holder øje med en

Barnet har jo bedst af at blive i maven så længe som muligt og efter 34+0, er alt udviklet, barnet mangler blot at blive hel modent

Derfor var jeg indlagt i 5 dage med sivende vand, så jeg kom over 34+0. Jeg fik taget blodprøver, målt infektionstal og temperatur hver dag for hvis der var nogle tegn på infektioner, skulle han ud med det samme

Anmeld

19. august 2011

Dansker I Holland

132319 skriver:

Ikke hvis de holder øje med en

Barnet har jo bedst af at blive i maven så længe som muligt og efter 34+0, er alt udviklet, barnet mangler blot at blive hel modent

Derfor var jeg indlagt i 5 dage med sivende vand, så jeg kom over 34+0. Jeg fik taget blodprøver, målt infektionstal og temperatur hver dag for hvis der var nogle tegn på infektioner, skulle han ud med det samme

Ahhh på den måde smiler.. Ja det er self rigtigt nok hehe...

Anmeld

19. august 2011

Dansker I Holland

Mca<3 skriver:

Det ville jeg gøre

Den er hermed taget tilbage muhahahaha

Anmeld

19. august 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Gøre noget selv så vandet går?? .. imorgen er jeg 38+0?

Nej, ikke rigtig.. Jo nogen har oplevet at sætte gang i fødslen efter sex.. Meen det er vist de færreste ... Mit vand gik 37+3 første gang (det var dog efter sex) men anden gang gik det først 41+3.. .., kan godt forstå du er utålmodig, det bliver de fleste nok .. Jeg var næsten desperat anden gang, da jeg fra uge 36 ca døjede med så voldsom bækkenløsning at jeg var låst fast til sofaen og det er ikke særlig sjovt! .... Håber din guldklump snart kigger ud til dig

Anmeld

19. august 2011

Tino's Mor

Anonym skriver:

Gøre noget selv så vandet går?? .. imorgen er jeg 38+0?

Er der overhovedet nogle der har overvejet at det kunne være hun var bange for at hun kunne komme til at gøre noget for det ? Fx at bavæge sig for meget hvis man nu har bækkenløsning osv.

Sådan læser jeg det i hvert fald..

Anmeld

19. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg tror det er en and

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

19. august 2011

132319

Tino's Mor skriver:

Er der overhovedet nogle der har overvejet at det kunne være hun var bange for at hun kunne komme til at gøre noget for det ? Fx at bavæge sig for meget hvis man nu har bækkenløsning osv.

Sådan læser jeg det i hvert fald..

Prøv at læs hendes besvarelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.