Kan man ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.528 visninger
84 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Anonym trådstarter

Gøre noget selv så vandet går?? .. imorgen er jeg 38+0?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Gøre noget selv så vandet går?? .. imorgen er jeg 38+0?

Jo have tålmodighed.......

Anmeld

19. august 2011

BJL2010

HVorfor vil du det?

Anmeld

19. august 2011

N&J

Så er der jo stadig to uger til.. husk på at din baby bliver derinde fordi den er brug for det, ellers ville naturen nok sætte dig igang.. var selv 41+3 da jeg fødte og det var bestemt ikke sjov, men åbenbart det mit barn havde brug for.. 

Anmeld

19. august 2011

132319

Nej og at prøve på det, ville da være komplet dumt!!

Baby skal nok komme når DEN er klar til det! En graviditet varer som hovedregel 40 uger, så det kan vel ikke komme bagpå dig at du har to, måske fire uger endnu??

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

det var dog det mest åndsvage jeg har hørt   hvorfor i alverden er du interesseret i at drive din baby ud måske 4 uger før ??  Andre kæmper en kamp med at holde på baby så længe som muligt og du vil drive din ud med magt ????  Det lyder ikke særligt moderligt og omsorgsfuldt i mine ører   ej heller særligt modent .

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Øh nej.... Du må vente tålmodigt... Ligesom alle vi andre gør... 

Anmeld

19. august 2011

Dansker I Holland

N&J skriver:

Så er der jo stadig to uger til.. husk på at din baby bliver derinde fordi den er brug for det, ellers ville naturen nok sætte dig igang.. var selv 41+3 da jeg fødte og det var bestemt ikke sjov, men åbenbart det mit barn havde brug for.. 

Øhhh hvis hun kan få vandet til og gå selv (hvilket jeg tvivler på) så skal babyen stadig ud INDEN for 24 timer. Man kan ikke gå to uger med sivende vand.

Anmeld

19. august 2011

Lilje82

Mca<3 skriver:

det var dog det mest åndsvage jeg har hørt   hvorfor i alverden er du interesseret i at drive din baby ud måske 4 uger før ??  Andre kæmper en kamp med at holde på baby så længe som muligt og du vil drive din ud med magt ????  Det lyder ikke særligt moderligt og omsorgsfuldt i mine ører   ej heller særligt modent .

Undskyld mig men i min verden er 38+0 "kun" 2 uger før

Mon ikke i misforstår hendes indlæg og tænker på at gøre noget for at sætte fødslen igang, som så mange andre har lyst til på denne tid af graviditen.... Når folk formulerer sig anderledes bliver de ikke beskyldt for alt muligt.

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Øhhh hvis hun kan få vandet til og gå selv (hvilket jeg tvivler på) så skal babyen stadig ud INDEN for 24 timer. Man kan ikke gå to uger med sivende vand.

Det er der da heller ingen der har sagt hun skal gøre , personen du citerer skriver hun da skal vente til bebs kommer selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.