Hvilken sætning har du gentaget flest gange i din graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Madam Blå

MaybeBaby skriver:

Haha, ja dén kender jeg i hvert fald alt til. Her startes den sætning altid med: hende den tykke kan godt bruge lidt hjælp!

Haha!

Kæresten er også ved at være liidt træt af at hjælpe den tykke mave op af sofaen, sengen, osv. Det er jo ikke mig, der ikke kan, det er maven!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Sasja77

Puha har næsten og krydset det hele af. Og en sætning der især også blev brugt her var " puuuuuha jeg synes her lugter af bacon"

Anmeld

3. august 2011

Tona

MaybeBaby skriver:

Puha, sikken en graviditet med al den opkast, men mmm... Cola!

Ja det var totalt vildt. Jeg tog ikke så meget som et gram på før jeg var i uge 38 hvor opkastningerne tog en smule af. I alt fald lige akkurat nok til at den overdrevne indtagelse af føde satte sine spor. Indtil da var det i alt fald 4 gange dagligt og konsekvent en time efter indtagelse af aftensmad...meeen det er jo det hele værd  Faktisk var det en lettelse at kaste op da det ligesom dæmpede kvalmen lidt.

Anmeld

3. august 2011

oerbaek

JEg har stemt den med halsbrænd... 

men jeg var temmelig træt at at sige nej jeg har faktisk lang vej til termin, og ja der er kun én... 

og til sidst.... nej jeg har ikk født endnu.

Anmeld

3. august 2011

Muhmi

Næsten ærgeligt at man ikke kan svare flere ting... Tror jeg har sagt dem alle sammen lige meget

Anmeld

3. august 2011

Fenja09

I starten af graviditeten brokkede jeg mest over at ting lugtede mærkeligt, senere blev det at jeg skulle/skal tisse hele tiden og nu 4 uger før termin er det jeg siger mest " av mine hænder og fødder" - har fået vand i kroppen

/Fenja

Anmeld

3. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Det gør han. Det har han faktisk gjort minimum siden sidste jordmorsamtale, som var i slut juni hvad med din pige?

Jamen sidst jeg var til jordemoder, vendte hun også med hovedet nedad.. Det var vel i starten af juli, eller deromkring. Jeg skal ikke kunne sige, om hun har vendt sig siden. Hun mosler meget kraftigt rundt nogen gange (læs: hver dag), så jeg ved det faktisk ikke

Anmeld

3. august 2011

Maalene

Haha - sjov tråd

Nyder du at være gået på barsel?

Den med tisseriet - det er helt klart mig

Anmeld

3. august 2011

chael

Nu skal hver mulighed ikke tages helt så bogstaveligt. Det er bare om du har brokket dig mest over den konstante tissen eller ofte har skullet tage en lille lur eller noget helt 3. min mest brugte sætning har været: "så har den lorte halsbrand krævet et nyt offer: chokolade! Er INTET da helligt?" men jeg har nu her i min sidste del af graviditeten måtte sande, at det er tid til en ny sætning: "... Men jeg skal altså liiiige tisse af inden!" dette er i hvert fald sætninger, som manden kan til hudløshed hvad er jeres?

Nej hvor er jeg træt.

Jeg magter det ikke.

Det kan jeg ikke overskue.

Jeg kan ikke gå så hurtigt.

Jeg skal liiiige sidde ned 2 sek.

Fåårk jeg er er sulten.

Nu er der "kun" 8 uger tilbage og tæller derefter ned

*Camilla 32+0

Anmeld

3. august 2011

Sof

Fantastisk afstemning 

I denne, der er det:

Sæt lige filmen på pause. Jeg skal tisse - IGEN

og

Lugter det ikke mærkeligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.