Hvilken sætning har du gentaget flest gange i din graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Ved du egentlig, om han ligger med hovedet nedad endnu?

Det gør han. Det har han faktisk gjort minimum siden sidste jordmorsamtale, som var i slut juni hvad med din pige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Ved du egentlig, om han ligger med hovedet nedad endnu?

Det gør han. Det har han faktisk gjort minimum siden sidste jordmorsamtale, som var i slut juni hvad med din pige?

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Den med ting der lugter mærkeligt er nok den jeg har tænkt mest over.. jeg kan ikke klare luften af lavendel eller geoginer.. FØJ.. og det har jeg aldrig haft "problemer" med..
Pt. er vi på camping.. og her for en halv time siden kunne jeg lugte noget der lugtede af brændt træ eller lignende.. min kæreste syns ik der lufter af noget.. Hm..

Og den med tissetrangen er vist også ret brugt her.. min kæreste spør ihvertfald hver gang vi kommer forbi et toilet "skal du ik liiige der ind.. ellers skal du jo nok tilbage om et kvarters tid.."

Ja, min kæreste er også begyndt at huske mig på at tisse af - Mette 5 år

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MaybeBaby skriver:

Nu skal hver mulighed ikke tages helt så bogstaveligt. Det er bare om du har brokket dig mest over den konstante tissen eller ofte har skullet tage en lille lur eller noget helt 3. min mest brugte sætning har været: "så har den lorte halsbrand krævet et nyt offer: chokolade! Er INTET da helligt?" men jeg har nu her i min sidste del af graviditeten måtte sande, at det er tid til en ny sætning: "... Men jeg skal altså liiiige tisse af inden!" dette er i hvert fald sætninger, som manden kan til hudløshed hvad er jeres?

Ikke rigtig noget.... Jeg er vist et særtilfælde 

Anmeld

3. august 2011

FogL

Det er nok mest den med morfar! Får lige en lur på en time eller to hver dag - og sover helt vildt dejligt om natten også - og længe! Puh, hvor er jeg træt. Har dog også en træls lugtesans, og kan næsten ingenting spise, begge er træls pga. kvalmen. 

Anmeld

3. august 2011

Isabella_mor

Tror det jeg sagde ALLER MEST i min graviditet var

Sæt lige farten ned..!

og især.

AV MIN SKROGLE..!!

(skrogle er et ord en af mine kammerater fandt på fordi jeg havde bækkenløsning fortil og jeg skulle forklare hvad det var til ham, at jeg havde ondt i min skræv knogle. og deraf blev ordet skrogle født, og jeg gik så under navnet Skroglefie.. haha)

Anmeld

3. august 2011

betjenten

NEJ der er ikke 2!!! Og NEJ den "anden" gemmer sig ikke!!

Anmeld

3. august 2011

de-wett

MaybeBaby skriver:

Nu skal hver mulighed ikke tages helt så bogstaveligt. Det er bare om du har brokket dig mest over den konstante tissen eller ofte har skullet tage en lille lur eller noget helt 3. min mest brugte sætning har været: "så har den lorte halsbrand krævet et nyt offer: chokolade! Er INTET da helligt?" men jeg har nu her i min sidste del af graviditeten måtte sande, at det er tid til en ny sætning: "... Men jeg skal altså liiiige tisse af inden!" dette er i hvert fald sætninger, som manden kan til hudløshed hvad er jeres?

uhh den dumme halsbrænd. man skulle sige nej til ALT

Anmeld

3. august 2011

modesty

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ikke rigtig noget.... Jeg er vist et særtilfælde 

Ork, det kan nå at komme endnu. 

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

modesty skriver:

Ork, det kan nå at komme endnu. 

Ja... men håber ik  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.