Hvilken sætning har du gentaget flest gange i din graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Madam Blå

Haha - en god tråd!

Jeg er helt klart på den med, at nu gider jeg virkelig ikke ligge her og lave ingenting mere! Så kan du ikke hente en appelsin, som jeg kan spise

Og at råbe NEJ baby! Du skal ikke trykke på mors blære!

Og så lige den, der hedder - skaatter, vil du ikke lige hente/samle op for mig/løbe ned og købe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

MorEllen

Jeg har kydset af det hele Synes virkelig det gik meget i de tingene du beskriver En anden ting jeg også sa utallige gange var " Nu må du mærke på min mave -hun sparker!! ...nå nej..nu stoppet hun igen" 

Anmeld

3. august 2011

Hvem?

MaybeBaby skriver:

Nu skal hver mulighed ikke tages helt så bogstaveligt. Det er bare om du har brokket dig mest over den konstante tissen eller ofte har skullet tage en lille lur eller noget helt 3. min mest brugte sætning har været: "så har den lorte halsbrand krævet et nyt offer: chokolade! Er INTET da helligt?" men jeg har nu her i min sidste del af graviditeten måtte sande, at det er tid til en ny sætning: "... Men jeg skal altså liiiige tisse af inden!" dette er i hvert fald sætninger, som manden kan til hudløshed hvad er jeres?

- "Jeg går li ud og ryger - nårh nej, jeg er jo holdt"...

- "Hvis i også syntes her lugter mærkeligt, kan jeg slå en fis og se om det blir bedre?"

- "Ej, min dunk er tung"

Anmeld

3. august 2011

merle2010

jeg har kvalme..

hent lige en spand...

jeg tager mig en morfar...

skkaaattt - jeg har brækket mig på sofaen/gulvet/væggen/i bilen/i sengen/på bordet/ud over hele toilettet... gider du ikke tøre op???

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Madam Blå skriver:

Og så lige den, der hedder - skaatter, vil du ikke lige hente/samle op for mig/løbe ned og købe...

Haha, ja dén kender jeg i hvert fald alt til. Her startes den sætning altid med: hende den tykke kan godt bruge lidt hjælp!

Anmeld

3. august 2011

Tona

- "Vent lige et øjeblik mens jeg lige brækker mig inden vi går"

- Jeg vil have cola lige nu ellers brækker jeg mig/ jeg vil have cola lige nu for jeg har sådan brug for det nu hvor jeg lige har brækket mig"

-"Jeg ligner en hval!" (i pivende, snøftende tonefald)

- "cykler du ikke lige ned i byen og henter..." (indsæt ex antal sære fødevarer)

-"Du lugter!" (stakkels mand)  

Den sidste sætning siger min kæreste var den mest anvendte, men jeg mener selv at det var bræk-sætningen

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Morellen skriver:

Jeg har kydset af det hele Synes virkelig det gik meget i de tingene du beskriver En anden ting jeg også sa utallige gange var " Nu må du mærke på min mave -hun sparker!! ...nå nej..nu stoppet hun igen" 

Ja, babyer er ret så flabede på den måde, sådan bare at stoppe midt i den indre boksning, når andre hænder rammer maven

Anmeld

3. august 2011

NinaNymannMadsen

"årh hvor har jeg ondt." døjer meget med at få ondt hvis jeg laver meget i løbet af dagen og i starten havde jeg mange kramper

ellers er der også "jeg skal lige tisse når vi er kommet hjem" det er lige meget om vi er ude for døren i 5 minutter bare så skal jeg bare tisse lige så snart vi nærmer os vores hjem. haha og ved ikk hvor mange gange om dagen jeg render på toilet for at tisse

Anmeld

3. august 2011

Frk Mig

MaybeBaby skriver:

Nu skal hver mulighed ikke tages helt så bogstaveligt. Det er bare om du har brokket dig mest over den konstante tissen eller ofte har skullet tage en lille lur eller noget helt 3. min mest brugte sætning har været: "så har den lorte halsbrand krævet et nyt offer: chokolade! Er INTET da helligt?" men jeg har nu her i min sidste del af graviditeten måtte sande, at det er tid til en ny sætning: "... Men jeg skal altså liiiige tisse af inden!" dette er i hvert fald sætninger, som manden kan til hudløshed hvad er jeres?

Har stemt Ihh jeg har kvalme og jeg er sulten .. Tror det er de mest brugte herhjemme .. Og så når vi går i seng skal jeg jo op af sofaen og så kigger jeg på manden og siger .. jeg kan ikke komme op skat, du har en fed kone .. 

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Amandas-mor skriver:

- "Vent lige et øjeblik mens jeg lige brækker mig inden vi går"

- Jeg vil have cola lige nu ellers brækker jeg mig/ jeg vil have cola lige nu for jeg har sådan brug for det nu hvor jeg lige har brækket mig"

-"Jeg ligner en hval!" (i pivende, snøftende tonefald)

- "cykler du ikke lige ned i byen og henter..." (indsæt ex antal sære fødevarer)

-"Du lugter!" (stakkels mand)  

Den sidste sætning siger min kæreste var den mest anvendte, men jeg mener selv at det var bræk-sætningen

Puha, sikken en graviditet med al den opkast, men mmm... Cola!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.