Hvilken sætning har du gentaget flest gange i din graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

dukke

1.Hvad hvorfor går i så hurtig er det fordi jeg er fed i ikke vil gå sammen med mig

2.kan du ikke lige hjælpe mig op jeg skal tisse igen

Det var det jeg brugte mest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Baby_girl2011

Ind til vidre er det : Nej det er kun 1..

Og ej jeg kunne godt spise det eller det..

Anmeld

4. august 2011

DK

Pyhh, lugter den her/det her/her ikke underligt/dårligt/forfærdeligt/råddent?

Anmeld

4. august 2011

FrkAnnette

Nu er jeg jo ikke så langt henne, men har nok indtil videre sagt "Det vil baby have" mest. Jeg prøver at lokke kæresten til alt med den sætning. "Baby vil gerne have at du giver mig et kys" osv

Anmeld

5. august 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg skulle tisse op til 8 gange om natten, til sidst, hvilket var %&())/(=¤"%¤ 

Men lærte meget hurtigt at gå i søvne på toilet (vågnede dog nogengange ved køleskabslyset)

Men jeg var så bange for drømmen om at gå på toilet (hvis jeg har den tisser jeg 100% i sengen) at jeg gjorde det til en vane at nive mig selv i låret for og tjekke om jeg var vågen inden jeg gav slip

Jeg fik det da også modværget 4 gange (toiletdrømmen)

Anmeld

6. august 2011

marius' mor

MaybeBaby skriver:

Nu skal hver mulighed ikke tages helt så bogstaveligt. Det er bare om du har brokket dig mest over den konstante tissen eller ofte har skullet tage en lille lur eller noget helt 3. min mest brugte sætning har været: "så har den lorte halsbrand krævet et nyt offer: chokolade! Er INTET da helligt?" men jeg har nu her i min sidste del af graviditeten måtte sande, at det er tid til en ny sætning: "... Men jeg skal altså liiiige tisse af inden!" dette er i hvert fald sætninger, som manden kan til hudløshed hvad er jeres?

Jeg brokkede mig ikke så meget.. men min mest brugte sætning var nok.. "jeg tror baby har lyst til Marabu chokolade"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.