Hvilken sætning har du gentaget flest gange i din graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Bacon og løg, interresant, jeg synes alt lugter af kanelsukker nøj det er jeg også blevet mobbet med.

Mmm... Kanel!!! Det bedste ved risengrød!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Jeg er officielt først på barsel fra uge 33, men har nydt min ferie rigtig meget indtil videre. Har fået ordnet en del herhjemme glæder du dig ikke til St gå hjemme lidt?

Ej, hvor skønt

Jo, kan SLET ikke vente - 17 arbejdsdage endnu

Men mon ikke det går stærkt

Skal også bare have ordnet en masse hjemme i huset - der skal styr på alt inden hun kommer, så vi ikke skal bekymre os om de små rodestakke osv.

Anmeld

3. august 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Mmm... Kanel!!! Det bedste ved risengrød!

Mmmm... Risengrød - får jeg jo helt lyst til nu

Hvem sagde gravid?

Anmeld

3. august 2011

Emily2012<3

Jeg har kvaaalme, eller jeg har det ikke så godt. OG jeg er kun 12 uger henne..

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Jeg tror også det er noget ala sådan min vender. Men hun skifter tit med om hun vender ryggen mod højre eller venstre. Det var sjovt nok også det jordemoderen sagde sidst, at hun fortsat ville gøre: Formentlig blive med hovedet nedad, men skifte mellem i hvilken side hendes ryg var. Men det er da bare hyggeligt, at man virkelig kan mærke dem nu! Også når man sover. Og man så trykker rundt på maven. Så kan man mærke hvor der er blødt, og hvor der er baby

Hvor sjovt at hun sådan skifter. Der er ingen tvivl om, at det er højre side og kun højre side ham her vælger. For som du selv siger: der er ingen tvivl om hvad der baby!

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Ej, hvor skønt

Jo, kan SLET ikke vente - 17 arbejdsdage endnu

Men mon ikke det går stærkt

Skal også bare have ordnet en masse hjemme i huset - der skal styr på alt inden hun kommer, så vi ikke skal bekymre os om de små rodestakke osv.

Det er nemlig også det jeg har brugt min tid på - at få alle de der småting af vejen og få lidt styr på babys værelse. Uha, 17 dage!!! Det er lige om lidt det bliver så godt!

Anmeld

3. august 2011

Sof

MaybeBaby skriver:

Jeg har altid været en der ikke kan spise noget, der ikke lugter som jeg forestiller mig det, og at have alt til at lugte af løg i starten var altså luge i overkanten - så det blev mandens job

Det lyder bekendt. Jeg stoppede med at spise hvis det ikke lugtede som jeg ville have det 

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Mmmm... Risengrød - får jeg jo helt lyst til nu

Hvem sagde gravid?

Jeg er ikke særlig glad for risengrød MEDMINDRE der kommer et tykt lag kanel på. Mmmm... Kanel!

Anmeld

3. august 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Det er nemlig også det jeg har brugt min tid på - at få alle de der småting af vejen og få lidt styr på babys værelse. Uha, 17 dage!!! Det er lige om lidt det bliver så godt!

Så er du godt igang med at bygge rede

Ihh, hvor bliver det altså spændende søde

Anmeld

3. august 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Jeg er ikke særlig glad for risengrød MEDMINDRE der kommer et tykt lag kanel på. Mmmm... Kanel!

Åhh ja, kanel er altså også bare godt

Eeej, næste gang vi skal have risengrød (engang i december) - så sidder vi begge to med en lille guldklump hver

Hvor er det VILDT at tænke på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.