Hvilken sætning har du gentaget flest gange i din graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Det har jeg SLET ikke oplevet i min graviditet før nu her. Har kun været enormt tissetrængen i 1 1/2 uge og jeg er ved at gå amok. Jeg kan stå op, tisse, gå i bad, tisse (altså efter badet), trække i tøj, tørre hår, tisse, gå med hunden i en halv time og så skynde mig ind ad døren med krydsede ben! Men heldigvis skal jeg ikke op om natten (ENDNU!!!)

Det er jo ingenting! Haha! Og hvor unfair du ikke skal oppe om natten. Jeg tror jeg er oppe mindst 5 gange hver nat. MINDST! Du kan selv regne ud hvor besværligt det var den dag vi sov i telt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Nitz - <3 David

Den med ting der lugter mærkeligt er nok den jeg har tænkt mest over.. jeg kan ikke klare luften af lavendel eller geoginer.. FØJ.. og det har jeg aldrig haft "problemer" med..
Pt. er vi på camping.. og her for en halv time siden kunne jeg lugte noget der lugtede af brændt træ eller lignende.. min kæreste syns ik der lufter af noget.. Hm..

Og den med tissetrangen er vist også ret brugt her.. min kæreste spør ihvertfald hver gang vi kommer forbi et toilet "skal du ik liiige der ind.. ellers skal du jo nok tilbage om et kvarters tid.."

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

lotte32 skriver:

I starten var det nok.. "føj det/du/den.. ALT lugter mærkeligt"

Nu er jeg næsten halvvejs og den sidste måned er den mest brugte sætning "NEJ det er ikke lige op over.... JA jeg ved godt jeg er stor..."

Og i mit hoved har jeg så ofte tilføjet

"...men jeg er også gravid... hvad er din undskyldning"

Lotte Ø.

Åh, vi har haft det på samme måde! Jeg sad til 18 års fødselsdag ved mandens niece og havde ikke engang været til MD scanning, så vi snakker før maj, da en vildt fremmede dame kom hen for at spørge, hvornår jeg var sat til. Mit svar var: midt september. "Nånååå... Ja, skulle bare lige sikre mig, at du ikke kunne hænde at ryge i fødsel her til aften" hvad siger man lige til det slag i ansigtet? og i starten af min graviditet kunne jeg mange gange om ugen bede min mand om at gå igennem varerne i køleskabet, da der altså var noget af det, der lugtede helt vildt grimt!

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

mor til lille emma skriver:

"ihh hvor har jeg lyst til en pepsi max"

Det er altså også Gudedrikken, men den er desværre kommet på min liste over halsbrandsfremkaldere!

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

mor til lille emma skriver:

"ihh hvor har jeg lyst til en pepsi max"

Det er altså også Gudedrikken, men den er desværre kommet på min liste over halsbrandsfremkaldere!

Anmeld

3. august 2011

-Sigrid-

MaybeBaby skriver:

Nu skal hver mulighed ikke tages helt så bogstaveligt. Det er bare om du har brokket dig mest over den konstante tissen eller ofte har skullet tage en lille lur eller noget helt 3. min mest brugte sætning har været: "så har den lorte halsbrand krævet et nyt offer: chokolade! Er INTET da helligt?" men jeg har nu her i min sidste del af graviditeten måtte sande, at det er tid til en ny sætning: "... Men jeg skal altså liiiige tisse af inden!" dette er i hvert fald sætninger, som manden kan til hudløshed hvad er jeres?

Vidste ikke hvilken jeg skulle svare, nok dem alle sammen og så; møgunge! - i den kærligste forstand 

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Det er jo ingenting! Haha! Og hvor unfair du ikke skal oppe om natten. Jeg tror jeg er oppe mindst 5 gange hver nat. MINDST! Du kan selv regne ud hvor besværligt det var den dag vi sov i telt

Bette pus da Tror det har noget at gøre med hvordan han ligger herinde er vist bare heldig

Anmeld

3. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Bette pus da Tror det har noget at gøre med hvordan han ligger herinde er vist bare heldig

Ved du egentlig, om han ligger med hovedet nedad endnu?

Anmeld

3. august 2011

modesty

HELT klart "hvor er jeg FU**ING lorte træt af at ligge her og lave ingenting!"

Har døjet RIGTIG meget med plukveer siden uge 20 (er nu i uge 30) hvilket har ført til nogle ekstremt inaktive perioder. Men har fået en scanning og livmoderhalsen ser rigtig gin ud, så har fået grønt lys til at bevæge mig rundt i det omfang jeg selv synes jeg kan magte, juhu!

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Min er enten. "av, det der gør ondt" eller "skaat gider du ikke lige".
Der er også en mere, men kan slet ikke huske den mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.