Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan ikke huske hvad jeg sagde mest under hele graviditeten, men i slutningen af den sagde jeg konstant : Nej, jeg har ikke født endnu. Og : Jeg ved ikke hvornår jeg føder.
Folk havde det med at spørge om jeg har født og om hvornår jeg skulle føde og tage afsted på hosp.. He he he
tatii72 skriver: Jeg kan ikke huske hvad jeg sagde mest under hele graviditeten, men i slutningen af den sagde jeg konstant : Nej, jeg har ikke født endnu. Og : Jeg ved ikke hvornår jeg føder. Folk havde det med at spørge om jeg har født og om hvornår jeg skulle føde og tage afsted på hosp.. He he he
MaybeBaby skriver: Nå ja selvfølgelig. Den glemte jeg. Tror det er fordi, jeg ikke selv er kommet så langt
Nå ja selvfølgelig. Den glemte jeg. Tror det er fordi, jeg ikke selv er kommet så langt
Tro mig, man bliver meget træt af det spørgsmål, efter de første 200 gange er det ikke sjovt at svare mere
tatii72 skriver: Tro mig, man bliver meget træt af det spørgsmål, efter de første 200 gange er det ikke sjovt at svare mere
MaybeBaby skriver: Nu skal hver mulighed ikke tages helt så bogstaveligt. Det er bare om du har brokket dig mest over den konstante tissen eller ofte har skullet tage en lille lur eller noget helt 3. min mest brugte sætning har været: "så har den lorte halsbrand krævet et nyt offer: chokolade! Er INTET da helligt?" men jeg har nu her i min sidste del af graviditeten måtte sande, at det er tid til en ny sætning: "... Men jeg skal altså liiiige tisse af inden!" dette er i hvert fald sætninger, som manden kan til hudløshed hvad er jeres?
Nu skal hver mulighed ikke tages helt så bogstaveligt. Det er bare om du har brokket dig mest over den konstante tissen eller ofte har skullet tage en lille lur eller noget helt 3. min mest brugte sætning har været: "så har den lorte halsbrand krævet et nyt offer: chokolade! Er INTET da helligt?" men jeg har nu her i min sidste del af graviditeten måtte sande, at det er tid til en ny sætning: "... Men jeg skal altså liiiige tisse af inden!" dette er i hvert fald sætninger, som manden kan til hudløshed hvad er jeres?
I starten var det nok.. "føj det/du/den.. ALT lugter mærkeligt"
Nu er jeg næsten halvvejs og den sidste måned er den mest brugte sætning "NEJ det er ikke lige op over.... JA jeg ved godt jeg er stor..."
Og i mit hoved har jeg så ofte tilføjet
"...men jeg er også gravid... hvad er din undskyldning"
Lotte Ø.
Frøken J. skriver:Den med at tisse! Afgjort! Jeg skal tisse HELE tiden. Jeg er faktisk ved at blive f...ing vanvittig over det
Den med mærkelige lugte er jeg heldigvis sluppet for, da jeg intet har kunnet lugte i flere måneder nu.
Men tissetrangen den kan jeg nikke genkende til! Og nøøj det træls når man er på arbejde og skal rende ned i den anden ende hver gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128