Hvilken sætning har du gentaget flest gange i din graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

MaybeBaby

BJNGJ. skriver:

Jeg har kvaaalme, eller jeg har det ikke så godt. OG jeg er kun 12 uger henne..

Kvalme og 1 trimester hører desværre ofte sammen. Det skal nok snart klinge af og engang i 2. trimester så får du det vildeste overskud - også til mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

twiggi

" shit jeg har lyst til en fransk hotdog med ketchup, skak vi ikke lige op på tanken "

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Åhh ja, kanel er altså også bare godt

Eeej, næste gang vi skal have risengrød (engang i december) - så sidder vi begge to med en lille guldklump hver

Hvor er det VILDT at tænke på

Jeg er det vildeste gør det selv hjørne med babys værelse! Det bliver fjolle-godt! og ja, babys første jul!!! Hele min familie kommer herned og holder jul og hjælper med at lave al maden og passe bettemanden. Det bliver så frygtelig hyggeligt. Vi havde planlagt jul ved os, før vi vidste, jeg var gravid. Nu er det bare endnu mere perfekt, at hans første jul bliver i hans hjem

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

NinaSophia skriver:

" shit jeg har lyst til en fransk hotdog med ketchup, skak vi ikke lige op på tanken "

Jeg har også fået en voksende lyst til hottere efter jeg blev gravid. Det smager bare alt for godt!

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Mmm... Kanel!!! Det bedste ved risengrød!

Det giver bare ikke mening når man er overbevist om, at spinatrullerne indholder kanelsukker, ak.

Anmeld

3. august 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Jeg er det vildeste gør det selv hjørne med babys værelse! Det bliver fjolle-godt! og ja, babys første jul!!! Hele min familie kommer herned og holder jul og hjælper med at lave al maden og passe bettemanden. Det bliver så frygtelig hyggeligt. Vi havde planlagt jul ved os, før vi vidste, jeg var gravid. Nu er det bare endnu mere perfekt, at hans første jul bliver i hans hjem

Åhh, det glæder jeg mig til at se

Er også ved at være færdig med lillepigens værelse - mangler kun min elektriker-kæreste til at hænge lamper op

Åhh, det lyder bare smadder-hyggeligt... Så langt er vi ikke kommet endnu, andet end vi ved, at julen skal holdes med kærestens familie i år - kommer til at savne min mor og faaaar

Anmeld

3. august 2011

twiggi

MaybeBaby skriver:

Jeg har også fået en voksende lyst til hottere efter jeg blev gravid. Det smager bare alt for godt!

Spiste det dagligt i en periode.. Totalt mærkeligt har aldrig spist det før jeg var gravid..

Anmeld

4. august 2011

anmaj

jeg har fået mig en hel afhængighed i min graviditet.

den ene er at jeg spiser tit og har STOR trang til sødt.

den anden lød sådan her: "årh, ved du hvad jeg godt ku' drikke lige nu? - cola!".

Anmeld

4. august 2011

annec

Tror min er '' Skaaaaat? Henter du ikke lige en jordbærtærte?''

Anmeld

4. august 2011

Hasselnødden

Jeg sov med glæde hele tiden, så tit jeg kunne komme til det for sov ikke så godt om natten, da jeg ikke kunne ligge på maven (min foretrukne sovestilling) fra uge 10 ca. da brysterne var så ømme. Nå ja og så -" fuck hvor jeg har det varmt! " OG selvfølgelig at jeg spiste hele tiden, men dog aldrig i den grad hvor jeg bad min mand hente noget midt om natten - langt væk osv. Jeg var en meget tålelig gravid 

Udover det, så havde jeg ingen symptomer af de dumme under hele graviditeten og det var fantastisk at være højgravid i vintermånederne da jeg overhovedet ikke var kuldskær mere  Det savner jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.