Hvilken sætning har du gentaget flest gange i din graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

MaybeBaby

Muhmi skriver:

Næsten ærgeligt at man ikke kan svare flere ting... Tror jeg har sagt dem alle sammen lige meget

Jeg skulle gerne have gjort så man kan vælge flere. Synes nemlig at man er igennem det meste i løbet af sådan en graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

MaybeBaby

Sasja77 skriver:

Puha har næsten og krydset det hele af. Og en sætning der især også blev brugt her var " puuuuuha jeg synes her lugter af bacon"

Jeg syntes alt lugtede af løg!

Anmeld

3. august 2011

Dansker i England

MaybeBaby skriver:

Nu skal hver mulighed ikke tages helt så bogstaveligt. Det er bare om du har brokket dig mest over den konstante tissen eller ofte har skullet tage en lille lur eller noget helt 3. min mest brugte sætning har været: "så har den lorte halsbrand krævet et nyt offer: chokolade! Er INTET da helligt?" men jeg har nu her i min sidste del af graviditeten måtte sande, at det er tid til en ny sætning: "... Men jeg skal altså liiiige tisse af inden!" dette er i hvert fald sætninger, som manden kan til hudløshed hvad er jeres?

Det må helt klart blive tisseriet og at alting lugter underligt. PT går jeg på toilettet ca hver halve time, da baby spiller fodbold med min blære, og mindst en gang om dagen spørger jeg min sidemand på arbejde, om ikke der er noget, der lugter lol

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Jamen sidst jeg var til jordemoder, vendte hun også med hovedet nedad.. Det var vel i starten af juli, eller deromkring. Jeg skal ikke kunne sige, om hun har vendt sig siden. Hun mosler meget kraftigt rundt nogen gange (læs: hver dag), så jeg ved det faktisk ikke

Jeg var ved lægen i slutningen af juli og der sagde hun, at han stadig havde hovedet nedad, og nu er jeg så langt, at der skulle han gerne blive. Hovedet nedad, ryggen ud mod min højre side og så benene under mellemgulvet. Og der hygger han sig vist

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Haha - sjov tråd

Nyder du at være gået på barsel?

Den med tisseriet - det er helt klart mig

Jeg er officielt først på barsel fra uge 33, men har nydt min ferie rigtig meget indtil videre. Har fået ordnet en del herhjemme glæder du dig ikke til St gå hjemme lidt?

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jeg syntes alt lugtede af løg!

Bacon og løg, interresant, jeg synes alt lugter af kanelsukker nøj det er jeg også blevet mobbet med.

Anmeld

3. august 2011

Marisen81

Siger ofte til min kæreste at jeg er træt af at have så ondt hele tiden.

- Eller "jeg klarer aldrig gå helt til termin"

- og "Iiiiiiiih hvor jeg hader at gå på toilet og så kommer der kun 4 dråber!!!"

Anmeld

3. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Jeg var ved lægen i slutningen af juli og der sagde hun, at han stadig havde hovedet nedad, og nu er jeg så langt, at der skulle han gerne blive. Hovedet nedad, ryggen ud mod min højre side og så benene under mellemgulvet. Og der hygger han sig vist

Jeg tror også det er noget ala sådan min vender. Men hun skifter tit med om hun vender ryggen mod højre eller venstre. Det var sjovt nok også det jordemoderen sagde sidst, at hun fortsat ville gøre: Formentlig blive med hovedet nedad, men skifte mellem i hvilken side hendes ryg var. Men det er da bare hyggeligt, at man virkelig kan mærke dem nu! Også når man sover. Og man så trykker rundt på maven. Så kan man mærke hvor der er blødt, og hvor der er baby

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

chael skriver:

Nej hvor er jeg træt.

Jeg magter det ikke.

Det kan jeg ikke overskue.

Jeg kan ikke gå så hurtigt.

Jeg skal liiiige sidde ned 2 sek.

Fåårk jeg er er sulten.

Nu er der "kun" 8 uger tilbage og tæller derefter ned

*Camilla 32+0

Haha, så sent som her til aften brokkede jeg mig over halsbranden, og han aede mig på maven og sagde: på søndag er der kun 6 uger tilbage det er ret lige at få påpeget, at det snart er slut!

Anmeld

3. august 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Fantastisk afstemning 

I denne, der er det:

Sæt lige filmen på pause. Jeg skal tisse - IGEN

og

Lugter det ikke mærkeligt?

Jeg har altid været en der ikke kan spise noget, der ikke lugter som jeg forestiller mig det, og at have alt til at lugte af løg i starten var altså luge i overkanten - så det blev mandens job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.