Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Sof skriver:

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Anonym

Tror vi dyrkede sex 10-15 gange under hele min graviditet... Jeg havde simpelthen bare mistet lysten totalt... de 6-7 af gangene var sidst i forløbet, fordi jeg ville sætte gang i tingene....

Lysten er der egentlig stadig ikke rigtig selvom det er fire mdr. siden at jeg har født, men vi har dog dyrket sex 3-4 gange siden... fremskridt.. wohu!

Skal lige hilses at siges at jeg før var meget seksuelt aktiv, så fatter ikke helt hvad det kommer sig af....

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Tror vi dyrkede sex 10-15 gange under hele min graviditet... Jeg havde simpelthen bare mistet lysten totalt... de 6-7 af gangene var sidst i forløbet, fordi jeg ville sætte gang i tingene....

Lysten er der egentlig stadig ikke rigtig selvom det er fire mdr. siden at jeg har født, men vi har dog dyrket sex 3-4 gange siden... fremskridt.. wohu!

Skal lige hilses at siges at jeg før var meget seksuelt aktiv, så fatter ikke helt hvad det kommer sig af....

Det er jo, desværre, hvad der kan ske.
Håber du kommer op på hesten igen og får gang i lysten.

Anmeld

27. juli 2011

Anonym

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er jo, desværre, hvad der kan ske.
Håber du kommer op på hesten igen og får gang i lysten.

Kommer det så ikke igen eller hvad?

Min kæreste er heldigvis meget forstående, men pyha, jeg kan virkelig ikke fatte hvorfor jeg ikke har lyst... Men men men, det gør jo så også pisse ondt i starten af samleje nu her, så tror lidt det er det måske....

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Kommer det så ikke igen eller hvad?

Min kæreste er heldigvis meget forstående, men pyha, jeg kan virkelig ikke fatte hvorfor jeg ikke har lyst... Men men men, det gør jo så også pisse ondt i starten af samleje nu her, så tror lidt det er det måske....

Det håber jeg d det gør. Og tror sagtens man kan finde lysten igen.

Og jah det kommer nok til at være en smule stramt de første par gange, men så er der ikke andet for end at starte det langsomt op. Og bruge noget tid på at få dig klar (våd og udvidet) - sorry hvis det er lidt for detaljeret. Har dog selv haft mindre lyst til sex en overgang fordi der gik så meget tid mellem vi sexede sog det skulle gå så stærkt, nåede aldrig at blive ordentlig våd og udvidet så det var smertefuldt.

Ting tager tid. Men jeg håber i finder en god løsning for jer.

Anmeld

27. juli 2011

channie-g

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.

Efter en anden tråd gik over i noget lignende fik ejg endelig taget mig sammen til at stille et spørgsmål der har gået mig på siden kæresten sagde det:

Sagen er den at min kæreste hele tiden har sagt han ikke vil have sex under graviditeten fordi han (CITAT "ikke vil bolle den lille i hovedet".

Det irriterer mig lidt, men er det sådan det skal være, jah så må det jo være ¨sådan det bliver. Håber selvfølgelig at han ændre mening når vi engang bliver gravide..

S som overskriften siger: Hvor mange gange havde i sex/har i sex under graviditeten.
Hvis der ingen sex er = Hvorfor ikke?

Ha' en god dag.

Kraaam.

i gennemsnit har vi nok sex 2 gange i ugen men det er først efter jeg er blevet gravid, før var det måske 3 nogen gange 4 gange i mdr... ved ikke om det er fordi han tænder på at man er gravid i hvad det er, men håber da hans sex-lyst forsætter som den er efter jeg har født hehe

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

channie-g skriver:

i gennemsnit har vi nok sex 2 gange i ugen men det er først efter jeg er blevet gravid, før var det måske 3 nogen gange 4 gange i mdr... ved ikke om det er fordi han tænder på at man er gravid i hvad det er, men håber da hans sex-lyst forsætter som den er efter jeg har født hehe

Dejligt at sexlivet er blevet oftere.

Jeg for det bliver ved efter fødslen.

Anmeld

27. juli 2011

channie-g

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejligt at sexlivet er blevet oftere.

Jeg for det bliver ved efter fødslen.

ja det skal jeg bestemt ikke klage over hehe... gør jeg også, men tak hehe

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

channie-g skriver:

ja det skal jeg bestemt ikke klage over hehe... gør jeg også, men tak hehe

Nej for katten da, endelig ikke.

Så lidt..

Anmeld

28. juli 2011

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op. :O Ingen gener??

Ingen gener - nærmere tværtimod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.