Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Jolene

Hhmm... Det er svært at huske, om der er forskel. Tror min lyst er større. Synes i hvert fald sex har været meget på mit invitiativ, hvor det før har været ham, der initierede og, hvor jeg lige skulle mærke efter men, hvor jeg pt. er game med det samme 

Der har dog lige været en lille periode, hvor min mand ikke har haft lyst. Har spurgt, om det er mig - om jeg er blevet for gravid, men det er det ikke. Har spurgt til, hvad han går og tænker på, om han er stresset mht. arbejde, eller at bebs snart er her? For det var ikke kun sexlysten, men intimiteten i det hele taget! Nææhh... Han har bare ramt en dry spot. Men... det lader til, det er ved at vende - nu hvor mit bækken værker

Og så har jeg fået nogen af de bedste orgasmer, mens jeg har været gravid hehe. Så jeg synes, det er synd for dem, der ikke har eller kan have sex i graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

annec

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.

Efter en anden tråd gik over i noget lignende fik ejg endelig taget mig sammen til at stille et spørgsmål der har gået mig på siden kæresten sagde det:

Sagen er den at min kæreste hele tiden har sagt han ikke vil have sex under graviditeten fordi han (CITAT "ikke vil bolle den lille i hovedet".

Det irriterer mig lidt, men er det sådan det skal være, jah så må det jo være ¨sådan det bliver. Håber selvfølgelig at han ændre mening når vi engang bliver gravide..

S som overskriften siger: Hvor mange gange havde i sex/har i sex under graviditeten.
Hvis der ingen sex er = Hvorfor ikke?

Ha' en god dag.

Kraaam.

Endelig en der også havde det sådan. Min kæreste vil næsten heller ikke, fordi han siger at han rammer den lille, selvom han ikke gøre det

Før hen havde vi sex hver evig eneste dag. Nu er det højest en gang om ugen. Ved ikk ehvorfor de har den ide om at de rammer babyen, lidt træls syntes jeg

Anmeld

28. juli 2011

Holbæktrunten

Her har vi også leget som vanligt indtil jeg var ca midtvejs.... Nu er jeg i uge 36 og det sker vel i snit ca 1 gang om ugen, nogen gange går derlidt længere. Synes det er lidt bøvlet efterhånden, kan ikke gøre de ting jeg har lyst til... Men vi er ogsågode til at bevare intimiteten fx ved kys, putning oggensidig onani.... Men glæder mig godt nok til man kan komme tilbage til udgangspunktet.

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Ingen gener - nærmere tværtimod

Dejligt.

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

annec skriver:

Endelig en der også havde det sådan. Min kæreste vil næsten heller ikke, fordi han siger at han rammer den lille, selvom han ikke gøre det

Før hen havde vi sex hver evig eneste dag. Nu er det højest en gang om ugen. Ved ikk ehvorfor de har den ide om at de rammer babyen, lidt træls syntes jeg

Jaaaah det er rigtig træls.
Håber det vender. JEg ved jo ikke endnu om jeg selv ingen lyst får eller masser. Men jeg håber da han vender alligevel..

Og jah, det er da en underlig mani, at de tror de rammer den bette.

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Holbæktrunten skriver:

Her har vi også leget som vanligt indtil jeg var ca midtvejs.... Nu er jeg i uge 36 og det sker vel i snit ca 1 gang om ugen, nogen gange går derlidt længere. Synes det er lidt bøvlet efterhånden, kan ikke gøre de ting jeg har lyst til... Men vi er ogsågode til at bevare intimiteten fx ved kys, putning oggensidig onani.... Men glæder mig godt nok til man kan komme tilbage til udgangspunktet.

1 gang om ugen er også fint. Og jah selvfølgelig bliver det mere bøvlet jo længere man kommer, men super godt i holder intimiteten i live alligevel.
Og kan godt forstå du glæder dig til det at det på det område bliver "normalt" igen.

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Jolene skriver:

Hhmm... Det er svært at huske, om der er forskel. Tror min lyst er større. Synes i hvert fald sex har været meget på mit invitiativ, hvor det før har været ham, der initierede og, hvor jeg lige skulle mærke efter men, hvor jeg pt. er game med det samme 

Der har dog lige været en lille periode, hvor min mand ikke har haft lyst. Har spurgt, om det er mig - om jeg er blevet for gravid, men det er det ikke. Har spurgt til, hvad han går og tænker på, om han er stresset mht. arbejde, eller at bebs snart er her? For det var ikke kun sexlysten, men intimiteten i det hele taget! Nææhh... Han har bare ramt en dry spot. Men... det lader til, det er ved at vende - nu hvor mit bækken værker

Og så har jeg fået nogen af de bedste orgasmer, mens jeg har været gravid hehe. Så jeg synes, det er synd for dem, der ikke har eller kan have sex i graviditeten.

Tak for svaret. Dejligt du har fået mere lyst. Og mange rammer jo dry spots en gang imellem. Og skønt hvis det er ved at vende.

Det lyder godt med orgasmerne. Nu kan jeg da slet ikke andet end håbe han vender.

Anmeld

28. juli 2011

Jolene

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak for svaret. Dejligt du har fået mere lyst. Og mange rammer jo dry spots en gang imellem. Og skønt hvis det er ved at vende.

Det lyder godt med orgasmerne. Nu kan jeg da slet ikke andet end håbe han vender.

Jeg har en mandelig kollega, der fortalte, at han ikke kunne, da hans kæreste var gravid. "Hvad så? Hvad med hende?" Ja, hun ville gerne og var også frustreret, men han kunne ikke. Jeg sagde til ham, at det altså ikke var godt, og han altså gik glip af noget - at de begge gjorde! Det lod til, jeg gav ham noget at tænke over, så det måske ikke bliver sådan, ved næste graviditet. 

Så en anden brugers råd om at tage manden med til lægen. Det synes jeg, lyder som en god ide.

Ja, det bliver mere besværligt her i slutningen, men det er jo kun mht. samleje. De stillinger der fungerer i praksis, duer måske ikke til ens humør. Men så er der jo oralsex 

Hvis man er kommet ind i en rutine mht sex, så vil jeg i hvert fald anbefale, at man ikke stopper med sex i graviditeten. Det kan nemlig bryde måske kedelige rutiner og vende lidt rundt på tingene 

Det er godt, I tager samtalen. Kan ikke huske, om jeg vi talte om det inden. Jeg har nok ikke følt grundt til det. Men jeg har undervejs spurgt ham, hvordan han havde det med sex, da min mave kunne ses. Det var lidt underligt sagde han, men det er han altså kommet over. Jeg selv vil dog ikke have, han lægger en hånd på maven, når vi har sex haha. Tror heller ikke det var meningen

Hvis der nu ikke er noget, der virker på ham, så spørg ham, mens I ligger ved siden af hinanden "hvad så hvis jeg gør det selv? Her og nu?" Det virkede for mig, da han var lidt svært at få gang i

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Jolene skriver:

Jeg har en mandelig kollega, der fortalte, at han ikke kunne, da hans kæreste var gravid. "Hvad så? Hvad med hende?" Ja, hun ville gerne og var også frustreret, men han kunne ikke. Jeg sagde til ham, at det altså ikke var godt, og han altså gik glip af noget - at de begge gjorde! Det lod til, jeg gav ham noget at tænke over, så det måske ikke bliver sådan, ved næste graviditet. 

Så en anden brugers råd om at tage manden med til lægen. Det synes jeg, lyder som en god ide.

Ja, det bliver mere besværligt her i slutningen, men det er jo kun mht. samleje. De stillinger der fungerer i praksis, duer måske ikke til ens humør. Men så er der jo oralsex 

Hvis man er kommet ind i en rutine mht sex, så vil jeg i hvert fald anbefale, at man ikke stopper med sex i graviditeten. Det kan nemlig bryde måske kedelige rutiner og vende lidt rundt på tingene 

Det er godt, I tager samtalen. Kan ikke huske, om jeg vi talte om det inden. Jeg har nok ikke følt grundt til det. Men jeg har undervejs spurgt ham, hvordan han havde det med sex, da min mave kunne ses. Det var lidt underligt sagde han, men det er han altså kommet over. Jeg selv vil dog ikke have, han lægger en hånd på maven, når vi har sex haha. Tror heller ikke det var meningen

Hvis der nu ikke er noget, der virker på ham, så spørg ham, mens I ligger ved siden af hinanden "hvad så hvis jeg gør det selv? Her og nu?" Det virkede for mig, da han var lidt svært at få gang i

Man kunne da håbe du har sat noget i gang ved ham den mandlige kollega.

Og med til lægen og snakke om sex kommer han helt sikkert. Synes også selv det var et rigtig godt råd..

Jah man må jo ty til andre metoder når maven er ved at være godt stor og i vejen.

Jeg troede heller ikke jeg havde grund til at snakke om det inden. Men han meldte ud allerede før vi smed p-pillerne.
Håber bare han vender.

Haha, den med at gøre det selv ved siden af. Den er 100% for ham. Den skal nok få ham tændt ihvertfald. Det ved jeg..

Anmeld

28. juli 2011

Nitz - <3 David

Min kæreste troede i starten at graviditet = 0 Sex.. han lagde slet ikke an til noget.. og vores intime stunder ebbede bare ud, uden sex.. Til sidst fortalte jeg ham at man sagtens kunne have sex underen graviditet. Og det var han ikke klar over.. Men hvor skulle han også vide det fra.. Det anbefales faktis at hvis man kan "holde" til det så skal man bare fortsætte. Da det jo er sundt at dyrke sex.. Man skal selvfølgelig ikke have hård og vild sex.. Men alm. "normal" sex skader bestemt ikke.. tværdigmod.. mandens "ædlere dele" kommer slet ikke i nærheden af fosteret..

Et hurtigt søg på google gav dette resultet som det første:
http://altomboern.dk/artikel/sex-under-graviditete n

Så prik du bare til herren og sig han ik "boller baby i hovedet" - Den er godt beskyttet i din hule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.