Frk-Lotusblomst skriver:
Tak for svaret. Dejligt du har fået mere lyst. Og mange rammer jo dry spots en gang imellem.
Og skønt hvis det er ved at vende.
Det lyder godt med orgasmerne. Nu kan jeg da slet ikke andet end håbe han vender. 
Jeg har en mandelig kollega, der fortalte, at han ikke kunne, da hans kæreste var gravid. "Hvad så? Hvad med hende?" Ja, hun ville gerne og var også frustreret, men han kunne ikke. Jeg sagde til ham, at det altså ikke var godt, og han altså gik glip af noget - at de begge gjorde! Det lod til, jeg gav ham noget at tænke over, så det måske ikke bliver sådan, ved næste graviditet.
Så en anden brugers råd om at tage manden med til lægen. Det synes jeg, lyder som en god ide.
Ja, det bliver mere besværligt her i slutningen, men det er jo kun mht. samleje. De stillinger der fungerer i praksis, duer måske ikke til ens humør. Men så er der jo oralsex
Hvis man er kommet ind i en rutine mht sex, så vil jeg i hvert fald anbefale, at man ikke stopper med sex i graviditeten. Det kan nemlig bryde måske kedelige rutiner og vende lidt rundt på tingene
Det er godt, I tager samtalen. Kan ikke huske, om jeg vi talte om det inden. Jeg har nok ikke følt grundt til det. Men jeg har undervejs spurgt ham, hvordan han havde det med sex, da min mave kunne ses. Det var lidt underligt sagde han, men det er han altså kommet over. Jeg selv vil dog ikke have, han lægger en hånd på maven, når vi har sex haha. Tror heller ikke det var meningen
Hvis der nu ikke er noget, der virker på ham, så spørg ham, mens I ligger ved siden af hinanden "hvad så hvis jeg gør det selv? Her og nu?" Det virkede for mig, da han var lidt svært at få gang i