Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.

Efter en anden tråd gik over i noget lignende fik ejg endelig taget mig sammen til at stille et spørgsmål der har gået mig på siden kæresten sagde det:

Sagen er den at min kæreste hele tiden har sagt han ikke vil have sex under graviditeten fordi han (CITAT "ikke vil bolle den lille i hovedet".

Det irriterer mig lidt, men er det sådan det skal være, jah så må det jo være ¨sådan det bliver. Håber selvfølgelig at han ændre mening når vi engang bliver gravide..

S som overskriften siger: Hvor mange gange havde i sex/har i sex under graviditeten.
Hvis der ingen sex er = Hvorfor ikke?

Ha' en god dag.

Kraaam.

I begge graviditeter aldrig... Kommer helt af sig selv, så skidt som jeg har det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

modesty

Jeg synes det er SÅ mærkeligt med de der mænd der er bange for at "ramme" babyen, eller skade den. Alle ved jo at det ikke kan lade sig gøre...

Nå - men ja, det lyder som en god idé at tage ham med til lægen :-)

Jeg kan på det stærkeste fraråde at holde sig fra sex under graviditeten - vi har slet ikke haft sex i 10 uger fordi jeg har ekstremt mange plukveer, og får endnu flere under/efter sex, så jeg bliver simpelthen utryg og synes det er ubehageligt. Og Gud, hvor går det mig meget på, rent humørmæssigt. Jeg bliver irritabel, får kortere lunte og den dér romantiske overskudsfølelse man har overfor kæresten når man lige har haft god sex, er virkelig svær at fremmane. Så for jeres parforholds skyld - hav dog en masse sex under graviditeten hvis den ellers er som den skal være :-) For der kommer næsten helt sikkert til at være underskud på den konto når bebsen først er der.

Anmeld

28. juli 2011

Den kommende far

Vi har også en problem stilling vedrørende sex livet. Min kæreste har følsomme slimhinder så hun bløder hver gang efter sex (kun mens hun er gravid). Når vi så er færdige begynder hun at tænke på om hun bløder pga sex eller fordi hun er ved at abortere ( vi har aborteret en gang før). 

Så det er nogle gange bare nemmere at lade være med at have sex og derved unggå bekymringerne. 

VI har snakket om at have sex nogle dage inden NF-scanningen så hun kan se at barnet ikke tager skade af det. Det er synd for hende for jeg kan ikke overbevise hende om at det ikke betyder noget for mig. Kan sagtens vente hvis det betyder at jeg får et sundt og rask barn.

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

I begge graviditeter aldrig... Kommer helt af sig selv, så skidt som jeg har det... 

Jaaa. Det er bestemt ikke nemt når man har det som dig under graviditeten!!

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Den kommende far skriver:

Vi har også en problem stilling vedrørende sex livet. Min kæreste har følsomme slimhinder så hun bløder hver gang efter sex (kun mens hun er gravid). Når vi så er færdige begynder hun at tænke på om hun bløder pga sex eller fordi hun er ved at abortere ( vi har aborteret en gang før). 

Så det er nogle gange bare nemmere at lade være med at have sex og derved unggå bekymringerne. 

VI har snakket om at have sex nogle dage inden NF-scanningen så hun kan se at barnet ikke tager skade af det. Det er synd for hende for jeg kan ikke overbevise hende om at det ikke betyder noget for mig. Kan sagtens vente hvis det betyder at jeg får et sundt og rask barn.

MVH

Den kommende far

Jah det er jo en lidt anden problemstilling. Kan sagtens forstå hendes bekymringer.
Det er selvfølgelig øv at undvære sex, men kan man ikke pga. graviditetsgener eller bekymringer så må man jo acceptere dette. Det er jo heldigvis ikke hele livet, men kun et ganske lille udpluk af ens liv.

jeg håber i til NF får afklaring så i igen kan sexe så meget som i ahr lyst uden bekymringer.

Anmeld

28. juli 2011

Den kommende far

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah det er jo en lidt anden problemstilling. Kan sagtens forstå hendes bekymringer.
Det er selvfølgelig øv at undvære sex, men kan man ikke pga. graviditetsgener eller bekymringer så må man jo acceptere dette. Det er jo heldigvis ikke hele livet, men kun et ganske lille udpluk af ens liv.

jeg håber i til NF får afklaring så i igen kan sexe så meget som i ahr lyst uden bekymringer.

det håber jeg også men også ligeså meget fordi at det vil berolige hende

MVH

Den kommende far

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

modesty skriver:

Jeg synes det er SÅ mærkeligt med de der mænd der er bange for at "ramme" babyen, eller skade den. Alle ved jo at det ikke kan lade sig gøre...

Nå - men ja, det lyder som en god idé at tage ham med til lægen :-)

Jeg kan på det stærkeste fraråde at holde sig fra sex under graviditeten - vi har slet ikke haft sex i 10 uger fordi jeg har ekstremt mange plukveer, og får endnu flere under/efter sex, så jeg bliver simpelthen utryg og synes det er ubehageligt. Og Gud, hvor går det mig meget på, rent humørmæssigt. Jeg bliver irritabel, får kortere lunte og den dér romantiske overskudsfølelse man har overfor kæresten når man lige har haft god sex, er virkelig svær at fremmane. Så for jeres parforholds skyld - hav dog en masse sex under graviditeten hvis den ellers er som den skal være :-) For der kommer næsten helt sikkert til at være underskud på den konto når bebsen først er der.

Jaaah det er altså en underlig mani.

Det er ligepræcis det jeg er bange for. Jeg kan mærke det til dagligt også, hvis det går nogen uger ml. sex. Så bliver jeg irriteret og emget usikker på mig selv. - om vi har det godt nok sammen osv. Det har vi jo selvfølgelig. Men den der intimitet kan jeg ikke være foruden. Den bekræftiger mig i så meget.
SÅ håber han vender, ellers må vi prøve andre ting for at holde det ved lige.

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Min kæreste troede i starten at graviditet = 0 Sex.. han lagde slet ikke an til noget.. og vores intime stunder ebbede bare ud, uden sex.. Til sidst fortalte jeg ham at man sagtens kunne have sex underen graviditet. Og det var han ikke klar over.. Men hvor skulle han også vide det fra.. Det anbefales faktis at hvis man kan "holde" til det så skal man bare fortsætte. Da det jo er sundt at dyrke sex.. Man skal selvfølgelig ikke have hård og vild sex.. Men alm. "normal" sex skader bestemt ikke.. tværdigmod.. mandens "ædlere dele" kommer slet ikke i nærheden af fosteret..

Et hurtigt søg på google gav dette resultet som det første:
http://altomboern.dk/artikel/sex-under-graviditete n

Så prik du bare til herren og sig han ik "boller baby i hovedet" - Den er godt beskyttet i din hule

Godt i har fundet sexen igen. Og jah det er jo sundt, dejligt og fører par sammen på en ehlt anden måde.

Jeg sagde det til ham igår, igen. At der altså ikke er noget at være bange for. Men han er ikke til at rokke med. Babyen skal ikke have min pik i nærheden af sig. Jeg skal ikke have en sutter af babyen o.s.v. Begynder at have mindre tro på han vende men håber.
Og så må lægen hjælpe med at stikke til ham..

Og undskyld hvis der er stødende ord.

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Den kommende far skriver:

det håber jeg også men også ligeså meget fordi at det vil berolige hende

MVH

Den kommende far

Lige præcis Det må være frygtelig for hende af gå rundt med.

Anmeld

28. juli 2011

Den kommende far

Frk-Lotusblomst skriver:

Lige præcis Det må være frygtelig for hende af gå rundt med.

det er det bestemt også.. Men det er fordi da hun aborterede sidst startede det med blødning så hun bliver meget nervøs når hun så bløder lidt

MVH

Den kommende far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.