Barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

Jaaah, det er jo det

Jeg er meget i tvivl. Jeg har altid sagt, at jeg kun vil have et barn, men tror bare allerede nu, at jeg kommer til at ville gøre det hele igen! Men det må tiden vise.

Jaaa lad os nu se om der ikke kommer en lillebror/søster på et tidspunkt hehe..

Jeg har altid haft en forestilling om 2 børn, en dreng og en pige, meeen man bestemmer jo ikke ligefrem de her ting selv, og tror måske nok jeg er villig til at få en tredje også hvis "regnskabet" ikke går op hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Kofoed.

Du har sq heller ikke haft det helt nemt Så det kan jeg absolut godt forstå! Så bliver man bestemt ikke mindre utålmodig.

Hvad med din termin? Er den stadig 14 dage før, eller lader man dig gå tiden ud eller hvordan?

Synes jeg heller ikke jeg har haft. Vi er også bange for, at jeg bliver rådet til, at stoppe ved den ene. Vi har aftalt, at vi gerne vil have en mere, men bliver den graviditet ligeså hård, så stopper vi fuldstædig ved to, selvom jeg ellers ikke har en max grænse.

Jamen de vil aller senest sætte mig igang på termin, dog hvis lillepigen bliver ved med, at tage lige lidt for lidt på, skal det revuderes om hun har bedre af at komme ud lidt før. Men skal måske også pga min mentalitet have hende uge 38+0 i stedet. Skal til jordmoder i morgen og snakke fødsel, så måske jeg har nogle svar der. Samtidig kan der ikke fortages vendnings forsøg på mig, så ligger hun ikke rigtig i 37. uge, skal hun tage med PKS og igen, det skal jo så være før termin.

Så må ikke gå over tid, men intet er sikkert, hvad angår hvornår de vil sætte mig igang.

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Jaa der er jo en måneds tid endnu kan man sige, meeen du må bare blive ved at forhandle, til sidst skal han nu nok give sig hehe..

Hehe det kan der måske være noget om.. Så må vi se om det lykkes..

Den sætning("da bebserne næppe er de hurtigste i verden") mindede mig lige om et afsnit af... åååh hva hedder den serie nu... hmm den med Jim og Carrie og deres familie fyldt med masse børn.. Nåh ligemeget.. Men der afholder Jim og nogle af de andre fædre i vennekredsen, sådan et baby-væddeløb hehe, og nej det sgu ikke alle der er liiige hurtige hehe..

De er også langt fra slut

Nok næppe ved mig

Acording to Jim Elsker den serie. Han har sgu nogle gode teorier, som man altså godt kan bruge som kvinde Skakkels min kæreste, han har det hårdt

Anmeld

6. juli 2011

Frejsmor

Kofoed33 skriver:

De er også langt fra slut

Nok næppe ved mig

Acording to Jim Elsker den serie. Han har sgu nogle gode teorier, som man altså godt kan bruge som kvinde Skakkels min kæreste, han har det hårdt

Hehe det var godt, don't give up the fight...

Hehe nej jeg tror desværre heller aldrig jeg bliver den tålmodige type, meeen man skal jo aldrig sige aldrig, kan være de små guldklumper faktisk lærer os mødre en ting eller to, når nu det ikke kan ske i vores tempo mere, men det sker i hvert fald ikke her under graviditeten, skal vidst liiige have lidt mere tilvænnignstid..

Aaarh det var det den hed, havde det liiiige på tungen..

Ja han er sgu meget sjov og finurlig ham Jim hehe...

Skal vi afholde baby-væddeløb om en 10-12 måneders tid?

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

BabyBambi skriver:

Hehe det var godt, don't give up the fight...

Hehe nej jeg tror desværre heller aldrig jeg bliver den tålmodige type, meeen man skal jo aldrig sige aldrig, kan være de små guldklumper faktisk lærer os mødre en ting eller to, når nu det ikke kan ske i vores tempo mere, men det sker i hvert fald ikke her under graviditeten, skal vidst liiige have lidt mere tilvænnignstid..

Aaarh det var det den hed, havde det liiiige på tungen..

Ja han er sgu meget sjov og finurlig ham Jim hehe...

Skal vi afholde baby-væddeløb om en 10-12 måneders tid?

Gør jeg aldrig

Det håber jeg virkelig, hehe. Kunne godt bruge noget tålmodighed

Hihi, sådan er det altid.

Helt sikkert, min vinder

Anmeld

6. juli 2011

Frejsmor

Kofoed33 skriver:

Gør jeg aldrig

Det håber jeg virkelig, hehe. Kunne godt bruge noget tålmodighed

Hihi, sådan er det altid.

Helt sikkert, min vinder

That's the spirit..

Jeeps også her hehe.. Måske vi kan tage et lyn-kursus et sted?

Ja det jo lige det, og pisse irriterende..

Neeej da, min er jo en dreng... (og ud til højre røg ligestillingen hehe )

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Synes jeg heller ikke jeg har haft. Vi er også bange for, at jeg bliver rådet til, at stoppe ved den ene. Vi har aftalt, at vi gerne vil have en mere, men bliver den graviditet ligeså hård, så stopper vi fuldstædig ved to, selvom jeg ellers ikke har en max grænse.

Jamen de vil aller senest sætte mig igang på termin, dog hvis lillepigen bliver ved med, at tage lige lidt for lidt på, skal det revuderes om hun har bedre af at komme ud lidt før. Men skal måske også pga min mentalitet have hende uge 38+0 i stedet. Skal til jordmoder i morgen og snakke fødsel, så måske jeg har nogle svar der. Samtidig kan der ikke fortages vendnings forsøg på mig, så ligger hun ikke rigtig i 37. uge, skal hun tage med PKS og igen, det skal jo så være før termin.

Så må ikke gå over tid, men intet er sikkert, hvad angår hvornår de vil sætte mig igang.

Kan de godt finde på det? Troede jeg kun de gjorde, hvis de frygtede for morens liv?! Men det håber jeg da ikke for jer, slet ikke hvis i gerne vil have flere.

Man kan jo kun håbe, at en evt. næste graviditet går nemmere! Der er jo heldivis ingen garanti for, at den graviditet bliver lige så slem.

Du må lige opdatere med resultatet, når du har været forbi jordemorderen. Er meget spændt på, på dine vejne, hvad der skal ske. Det ville da være dejligt for dig, hvis du ikke skal gå over tid

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

BabyBambi skriver:

That's the spirit..

Jeeps også her hehe.. Måske vi kan tage et lyn-kursus et sted?

Ja det jo lige det, og pisse irriterende..

Neeej da, min er jo en dreng... (og ud til højre røg ligestillingen hehe )

Pas, men magter altså heller ikke at tage hele vejen til KBH for det, ved du hvor lang tid det tager

Mega irreterende.

Jo jo... men drenge er oftes langsommer i deres udvirklig end piger

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Kan de godt finde på det? Troede jeg kun de gjorde, hvis de frygtede for morens liv?! Men det håber jeg da ikke for jer, slet ikke hvis i gerne vil have flere.

Man kan jo kun håbe, at en evt. næste graviditet går nemmere! Der er jo heldivis ingen garanti for, at den graviditet bliver lige så slem.

Du må lige opdatere med resultatet, når du har været forbi jordemorderen. Er meget spændt på, på dine vejne, hvad der skal ske. Det ville da være dejligt for dig, hvis du ikke skal gå over tid

Jamen de små frygter vel også for mit liv, når de tjekker både lunger, hjerte og ben for blodpropper og betændelse - dog fandt de intet. Nej tror de gør det, fordi den tunger meget psykisk på mig og jeg kun lige fungere herhjemme.

Kæreste vil gerne have to, men bliver de samme køn, kan han nok overtales til en 3'er

Nej heldigvis da, men sandsynligheden for en omgang tvillinger igen er stor, bliver det det, så tror jeg den bliver rigtig hård.

Det skal jeg nok, hehe. Men siger til hende, at uanset hvornår jeg føder, så skal jeg bare have alt det smertestillende jeg må, hehe.

Har du lavet fødsels plan?

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jamen de små frygter vel også for mit liv, når de tjekker både lunger, hjerte og ben for blodpropper og betændelse - dog fandt de intet. Nej tror de gør det, fordi den tunger meget psykisk på mig og jeg kun lige fungere herhjemme.

Kæreste vil gerne have to, men bliver de samme køn, kan han nok overtales til en 3'er

Nej heldigvis da, men sandsynligheden for en omgang tvillinger igen er stor, bliver det det, så tror jeg den bliver rigtig hård.

Det skal jeg nok, hehe. Men siger til hende, at uanset hvornår jeg føder, så skal jeg bare have alt det smertestillende jeg må, hehe.

Har du lavet fødsels plan?

Ahh på den måde ja. Det er sq heller ikke fair, at du skal have det sådan! Håber virkelig at det hele bliver meget nemmere, når i får jeres skønne lille pige!

Det lyder som en god plan, med det smertestillende der. Men jeg er også sikker på, at du får det lige som du vil have det hehe.

Jeg har endnu ingen fødselsplan - ved faktisk ikke engang hvornår jeg skal lave sådan en  Muligvis ved næste jordemorderbesøg? Som dog først er d. 28/7 (i uge 34).

Er det ikke meget rart, at få sådan noget på plads, egentlig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.