Barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Kan godt se, at supreme'en går igen, men synes alligevel, at det er meget sjovt så forskelligt folk vælger

Her har vi købt en Emmaljunga Edge duo combi Egentligt ville jeg gerne have en barnevogn - og det skulle være en odder zip Men ud over at den er dyr, blev vi også enige om, at vores behov egentlig stod et andet sted.

Vi har behov for en lille vogn, som vi kan komme rundt med. Vi bor i København og har ikke egen bil. Derfor bruger vi meget det offentlige. Derudover får vi en brugt odder af svigerinden - som blypper kan ligge i når han skal sove i gården Så det er vi super glade for.

Arh, så kan jeg godt forstå i køber en lille fiks vogn i stedet for det store kræ af en barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Kofoed.

Nynne88 skriver:

Vi har fået den af bedsteforældrene så vi skulle bare pege .

Ja, det kan jeg godt forstå. Jeg er helt sikker på at hvis der skete vores bebser noget så er det helt sikkert ikke barnevognens skyld. Håber din lille pige har det godt? 

Bare det var mig

Det jo det, tror det ville ske uanset om vognen var hjemme eller ej.

Ja hun har det super og vender rundt derinde. Var til scanning i dag, hun vejer nu 1290 g og lavede vejrtræknings øvelser er helt forelsket når man ser det. Hun slog dog ikke efter scanner i dag (hun var ikke hurtig nok ).

Anmeld

6. juli 2011

Nynne88

Kofoed33 skriver:

Bare det var mig

Det jo det, tror det ville ske uanset om vognen var hjemme eller ej.

Ja hun har det super og vender rundt derinde. Var til scanning i dag, hun vejer nu 1290 g og lavede vejrtræknings øvelser er helt forelsket når man ser det. Hun slog dog ikke efter scanner i dag (hun var ikke hurtig nok ).

Hvor er det dejligt . Og hun er ved at være stor - det må være dejligt at kunne følge hende med de scanninger. 

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Arh, så kan jeg godt forstå i køber en lille fiks vogn i stedet for det store kræ af en barnevogn

Jah, det bliver man nok lidt "nødt" til! Selvom jeg er såå smask forelsket i Zip'en hehe.

Anmeld

6. juli 2011

Frejsmor

Vi har bestilt en Trille Gigant, og den skulle blive leveret til ønskebørn her midt i juli..

Jeg har valgt den fordi det bare er den jeg har forelsket mig i og ja det kunne bare ikke være en anden barnevogn end den, og så har den også vundet tænk bedst i test..

Det er så min mor der henter den og opbevarer den for os og så tager hun den med over når lillemanden kommer til verden.. Ikke så meget pga. overtro, men af to simple grunde, 1. jeg bor i København og min mor i nærheden af Århus og det var på en shoppetur med hende i Århus at vi bestilte den(kunne altså bare ikke vente mere og så stod den jo lige for snuden af mig i butikken og skreg TA' MIG!!! ) og 2. fordi vi ikke har den aller bedste plads, så den behøver ikke fylde før højst nødvendigt..

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Nynne88 skriver:

Hvor er det dejligt . Og hun er ved at være stor - det må være dejligt at kunne følge hende med de scanninger. 

det er skønt, blev også spurgt om jeg ville forsætte hvad scanninger hver 14. dag eller i stedet hver 3. uge, hmm, sjovt nok svarede jeg hver 14. dag, kan ikke undvære hende og tror jeg fuldstædig panikker, hvis jeg ikke har den sikkerhed scanningerne giver.

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jah, det bliver man nok lidt "nødt" til! Selvom jeg er såå smask forelsket i Zip'en hehe.

Jeg har slet ikke kigget på alt det, for det er pengene ikke lige til.

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jeg har slet ikke kigget på alt det, for det er pengene ikke lige til.

Nej, heller ikke her  hehe

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

BabyBambi skriver:

Vi har bestilt en Trille Gigant, og den skulle blive leveret til ønskebørn her midt i juli..

Jeg har valgt den fordi det bare er den jeg har forelsket mig i og ja det kunne bare ikke være en anden barnevogn end den, og så har den også vundet tænk bedst i test..

Det er så min mor der henter den og opbevarer den for os og så tager hun den med over når lillemanden kommer til verden.. Ikke så meget pga. overtro, men af to simple grunde, 1. jeg bor i København og min mor i nærheden af Århus og det var på en shoppetur med hende i Århus at vi bestilte den(kunne altså bare ikke vente mere og så stod den jo lige for snuden af mig i butikken og skreg TA' MIG!!! ) og 2. fordi vi ikke har den aller bedste plads, så den behøver ikke fylde før højst nødvendigt..

Det er også nogle gode grunde Den eneste jeg kan se for os, er netop forskringen, men den er bare efterhånden ikke stor nok for mig

Vi købte også vogn samme dag som vi fandt ud af, at der kun kommer en, så kender godt det med utålmodighed

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Nej, heller ikke her  hehe

Hvordan kan ud så forelske dig i så dyr en vogn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.