Barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Hvordan kan ud så forelske dig i så dyr en vogn?

Fordi vores babysam har heeeerre mange af dem Og de står jo bare der og ser så fine ud

Men er nu også rigtig glad for vores valg Tror den passer meget bedre til vores behov.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Fordi vores babysam har heeeerre mange af dem Og de står jo bare der og ser så fine ud

Men er nu også rigtig glad for vores valg Tror den passer meget bedre til vores behov.

Man kigger bare den anden vej Onde Babysam, tihi.

Det er jo også (endnu i hvert fald)

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

fejl

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Man kigger bare den anden vej Onde Babysam, tihi.

Det er jo også (endnu i hvert fald)

Hehe, kan du lære mig det? Kunne være jeg skulle gå i en anden butik, som ikke sælger de dyre ting hehe.

Anmeld

6. juli 2011

Jemion

Vi har købt en Aston fra mikado flip-flap.dk, som står på børneværelset Er allerede helt solgt og kan slet ikke vente med at komme ud og trille med den

Anmeld

6. juli 2011

Frejsmor

Kofoed33 skriver:

Det er også nogle gode grunde Den eneste jeg kan se for os, er netop forskringen, men den er bare efterhånden ikke stor nok for mig

Vi købte også vogn samme dag som vi fandt ud af, at der kun kommer en, så kender godt det med utålmodighed

Jamen så er det jo bare om at trumfe igennem overfor manden og få ham overtalt til at få den hjem hehe..

Aarh ja utålmodigheden, den satan hehe, kender den alt for godt i næsten alle henseeneder i forhold til graviditeten, det nu meget godt der ikke er helt så længe igen..

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

BabyBambi skriver:

Jamen så er det jo bare om at trumfe igennem overfor manden og få ham overtalt til at få den hjem hehe..

Aarh ja utålmodigheden, den satan hehe, kender den alt for godt i næsten alle henseeneder i forhold til graviditeten, det nu meget godt der ikke er helt så længe igen..

ENIG!  Jeg elsker at være gravid, og kommer sikkert til at savne det, men hooold da op hvor er jeg utålmodig efterhånden

Man glæder sig bare sådan, til at få sin lille blyp i armene!

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Vi har købt en Aston fra mikado flip-flap.dk, som står på børneværelset Er allerede helt solgt og kan slet ikke vente med at komme ud og trille med den

Glæder mig også herre meget til at komme ud og køre med vognen! Har dog ladet den være i Babysam pga garanti og sådan. Ved ikke om der er nogen grund til det, men det er praktisk

Anmeld

6. juli 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

ENIG!  Jeg elsker at være gravid, og kommer sikkert til at savne det, men hooold da op hvor er jeg utålmodig efterhånden

Man glæder sig bare sådan, til at få sin lille blyp i armene!

Ja liige præcis...  Jeg kommer helt sikkert også til at savne at mærke bettemanden sparke, meeen han kommer jo ud så jeg kan se ham og røre ham og aaaalt hvad der hører med, såååh tror nu godt jeg vil bytte hehe.. 

Desuden kommer jeg i hvert fald ikke til at savne alle de skide gener , med ondt i ryggen og halsbrand og at blive forpustet bare fordi man lige skal op og på toilettet eller fordi man skal binde sine sko eller at få ondt i skambenet når man forsøger at vende sig i sengen eller træde sine sko af efter en lang dag hehe...

Ååh jeg kan næsten kun se fordele og glæder mig SÅÅÅ meget til at få guldet op på maven....

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe, kan du lære mig det? Kunne være jeg skulle gå i en anden butik, som ikke sælger de dyre ting hehe.

Nope, for det virker heller ikke hver gang for mig, desværre.

Tror det er svært, når det angår babyudstyr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.