Barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ahh på den måde ja. Det er sq heller ikke fair, at du skal have det sådan! Håber virkelig at det hele bliver meget nemmere, når i får jeres skønne lille pige!

Det lyder som en god plan, med det smertestillende der. Men jeg er også sikker på, at du får det lige som du vil have det hehe.

Jeg har endnu ingen fødselsplan - ved faktisk ikke engang hvornår jeg skal lave sådan en  Muligvis ved næste jordemorderbesøg? Som dog først er d. 28/7 (i uge 34).

Er det ikke meget rart, at få sådan noget på plads, egentlig?

Det håber jeg.

Ja, dope mig endelig

Hmm, sidst jeg var til jordmoder sagde hun, at vi næste gang skulle snakke fødsel, men det var så inden alt det her balade.. Har også en meget lang tid i morgen, så vi burde da nå lidt forbi det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Det håber jeg.

Ja, dope mig endelig

Hmm, sidst jeg var til jordmoder sagde hun, at vi næste gang skulle snakke fødsel, men det var så inden alt det her balade.. Har også en meget lang tid i morgen, så vi burde da nå lidt forbi det hele.

Hm, underligt jeg intet har fået at vide  Men det kommer nok næste gang så Ellers må jeg jo spørge hehe.

Held og lykke med i morgen! 

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hm, underligt jeg intet har fået at vide  Men det kommer nok næste gang så Ellers må jeg jo spørge hehe.

Held og lykke med i morgen! 

Ja, men den skal vel snart på plads, hvad vil de ellers gøre, hvis du går halv tidlig i fødsel (fx 36+)?

Mnage tak.

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Vi for pusletaske med barnevognen.

Vi har også sengen hjemme, men den behøves jo ikke klargøres mere, end sengetøjet er vasket. Men det vil jeg så gerne have ordnet hurtigt. Også derfor jeg tænker, at jeg vil have barnevognen hjem engang i denne måned, så tilbehøret kan blive klargjort.

Det ihverfald en god ide at få det hele luftet god af for rester af kemikalier Nicklas seng fik heller ikke sengetøj på før vi kom hjem fra syghuset for vores katte mente det var der de skulle holde til.

Barnevognen fik vi jo så første hjem efter fødslen, men vi boede også i en ejendom dem gang hvor den skulle stå i kælderen hvor alle gik igennem og ikke altid låste

Anmeld

7. juli 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Det ihverfald en god ide at få det hele luftet god af for rester af kemikalier Nicklas seng fik heller ikke sengetøj på før vi kom hjem fra syghuset for vores katte mente det var der de skulle holde til.

Barnevognen fik vi jo så første hjem efter fødslen, men vi boede også i en ejendom dem gang hvor den skulle stå i kælderen hvor alle gik igennem og ikke altid låste

Det er nemlig sådan noget jeg tænker på.

Det er da også træls.

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Det er nemlig sådan noget jeg tænker på.

Det er da også træls.

Ja det var pænt træls. Nu hvor vi er flyttet har vi masser af plads til den.

og mulighed for han kan komme ud og sove i haven

Anmeld

7. juli 2011

ønskeprinsesse2011

Kofoed33 skriver:

Hvilken har i valgt og hvornår for i den hjem/har i tænkt, at få den hjem? Og hvorfor den og det tidspunkt?

Vi har købt en Scandia Go og jeg vil gerne have den hjem snart, kæresten derimod vil gerne vente lidt endnu. Jeg kan godt se det smarte i at vente, men jeg vil bare gerne have den klare, altså vasket det der skal vaske, pakket pusletasken (så den er klar til fødselen) og sådan. Man ja garantien starter den dag vi henter den, så det vil være så bitter, hvis den lige udløber og 3 dage efter går vognen i stykker.

Argh, som i kan fornemme små irretere det mig faktisk, for aner ikke lige havd jeg skal gøre...

Så søde september kvinder, HJÆLP hihi

vi har købt en emmaljunga big star supreme og den bliver hentet hjem i starten af august. så alt er i huset til jeg føder. vuggen som vi har lånt kommer os hjem til huset i august, den bliver dog først redt når jeg kommer hjem ra sygehuset.

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Ja, men den skal vel snart på plads, hvad vil de ellers gøre, hvis du går halv tidlig i fødsel (fx 36+)?

Mnage tak.

I dunno!  hehe

Anmeld

7. juli 2011

Kofoed.

ønskeprinsesse2011 skriver:

vi har købt en emmaljunga big star supreme og den bliver hentet hjem i starten af august. så alt er i huset til jeg føder. vuggen som vi har lånt kommer os hjem til huset i august, den bliver dog først redt når jeg kommer hjem ra sygehuset.

Okay Jamen det gør jeg også, altså venter med at rede seng.

Anmeld

7. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

I dunno!  hehe

Når okay så Fik ikke aftalt noget fødsel i dag, nu synes jeg skulle til fødselsforberedelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.