Barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Når okay så Fik ikke aftalt noget fødsel i dag, nu synes jeg skulle til fødselsforberedelse.

Hvis det er den første så er det rigtig godt.

Jeg har selv valg det fra denne gang, men det er jo også kun 2 år siden jeg gik til det. Det er rigtig spændende og man har mulighed for at stille alle de dumme spørgsmål man har uden at blive grint ad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Hvis det er den første så er det rigtig godt.

Jeg har selv valg det fra denne gang, men det er jo også kun 2 år siden jeg gik til det. Det er rigtig spændende og man har mulighed for at stille alle de dumme spørgsmål man har uden at blive grint ad.

Vil også gerne, men vil bare også gerne have planlagt fødselsforløbet snart, men kan først komme til fødselsforberedelse efter 34+.

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Vil også gerne, men vil bare også gerne have planlagt fødselsforløbet snart, men kan først komme til fødselsforberedelse efter 34+.

Hold da op det er godt nok sent... Jeg startede da jeg var omkring uge 25 tror jeg.

Anmeld

7. juli 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Hold da op det er godt nok sent... Jeg startede da jeg var omkring uge 25 tror jeg.

Det er oss det der undre mig helt vildt.

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Det er oss det der undre mig helt vildt.

Ja for du kan jo nå at gå i fødsel enden den sidste gang.

Syntes det er meget underligt. prøv at ring ind og hør om du ikke kan komme til før så du kan komme af med alle din spørgsmål ang fødslen.

Anmeld

7. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Vores står også bare i babysam og kukkelurer  Men som Kofoed33 siger, så kan man også lige så godt lade den blive, så garantien ikke udløber

Jeg ville egentlig gerne have den hjem, men ved godt, at vi lige så godt kan vente

Ja, har også lyst til bare at kunne gå og kigge på den og pille ved den, men nok bedst og vente

Vi fik sidste års model, så den var jo lidt billigere, men så kunne de heller ikke opbevare den for os til den pris - så godt svigerforældrene bor lige i nærheden

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Når okay så Fik ikke aftalt noget fødsel i dag, nu synes jeg skulle til fødselsforberedelse.

Hm det var mærkeligt De må da snart sige noget til os! hehe.

Min jordemoder synes også, at vi skulle tage til fødselsforberedelse Det er da også meget fint - men dyyyrt. Jeg synes ikke lige vi har pengene til det, med alt det som skal købes til blyppen.

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Ja, har også lyst til bare at kunne gå og kigge på den og pille ved den, men nok bedst og vente

Vi fik sidste års model, så den var jo lidt billigere, men så kunne de heller ikke opbevare den for os til den pris - så godt svigerforældrene bor lige i nærheden

Det var da lækkert! Jeg håbede også at finde et godt tilbud her i sommertilbudene, men det gjorde jeg desværre ikke!  Det skal lige passe at den kommer på tilbud nu hehe.

Anmeld

7. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Det var da lækkert! Jeg håbede også at finde et godt tilbud her i sommertilbudene, men det gjorde jeg desværre ikke!  Det skal lige passe at den kommer på tilbud nu hehe.

Ja, det vil være typisk

Hvilken har I købt?

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Ja, det vil være typisk

Hvilken har I købt?

Vi har købt en Emmaljunga Edge duo combi Hvad med jer?

Jeg ville absolut ikke have noget imod at købe en ældre model, hvis man kunne spare nogle penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.