Barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.556 visninger
109 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Kofoed.

Hvilken har i valgt og hvornår for i den hjem/har i tænkt, at få den hjem? Og hvorfor den og det tidspunkt?

Vi har købt en Scandia Go og jeg vil gerne have den hjem snart, kæresten derimod vil gerne vente lidt endnu. Jeg kan godt se det smarte i at vente, men jeg vil bare gerne have den klare, altså vasket det der skal vaske, pakket pusletasken (så den er klar til fødselen) og sådan. Man ja garantien starter den dag vi henter den, så det vil være så bitter, hvis den lige udløber og 3 dage efter går vognen i stykker.

Argh, som i kan fornemme små irretere det mig faktisk, for aner ikke lige havd jeg skal gøre...

Så søde september kvinder, HJÆLP hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

SaNiNa

Vi købte en emmaljunga uniq i sin tid. den har næsten ikke været brugt Nicklas sover kun i den i weekenden.

Så den får lille søster også lov at bruge.

I sin tid hentede Manden den dag vi kom hjem fra syghuset, og vi kunne godt godt have ventet nogle dag hvis det var.

Pulsetasken købe vi en gaia og ko skal hele tiden gik i styker så den fik vi pengene tilbage for og så købte vi en by stroom, som vi har været rigtig glad for. Det sidste ½ år har vi ikke rigtig brugt den. så om ikke så længe bliver den gjort klar til lille pigen.

Sengen blev ikke red før vi kom hjem pga overtro fra oldemor også derfor vognen ikke kom hjem før.

men nu står vognen her jo og sengen er fyld med alt mulig og har stadig lagn på fra Nicklas så den skal jo bare lige vaskes af.

Anmeld

6. juli 2011

Nynne88

Vi har købt en emmaljunga big star surprime uniq og vi fik den hjem for et par dage siden. Vi havde alle bedsteforældrene som har givet os den på besøg til at se den - og hinanden . Den står i vores stue ( er ikke overtroisk ).

Anmeld

6. juli 2011

morpåthurø

Vi genbruger også vores Emmaljunga Supreme som vi har brugt til de 2 tidligere børn- den fejler ingenting. Har blot købt et Uniq stel til så jeg har både et sommer og vinter stel :-) Manden synes jeg er tosset.

Vi hentede den sammen den dag vi tog hjem fra sygehuset. Der er engang en som har fortalt mig at det bringer ulykke at få vognen hjem inden man har baby med:-) Nogen vælger at sætte den hos bedsteforældre el lign. så man ved man "har" den.

Held og lykke med valget.

Anmeld

6. juli 2011

SaNiNa

LOUISEHOBRO skriver:

Vi genbruger også vores Emmaljunga Supreme som vi har brugt til de 2 tidligere børn- den fejler ingenting. Har blot købt et Uniq stel til så jeg har både et sommer og vinter stel :-) Manden synes jeg er tosset.

Vi hentede den sammen den dag vi tog hjem fra sygehuset. Der er engang en som har fortalt mig at det bringer ulykke at få vognen hjem inden man har baby med:-) Nogen vælger at sætte den hos bedsteforældre el lign. så man ved man "har" den.

Held og lykke med valget.

Uuuh håber det er et stel du lige har købt og ikke tilbage i 09 vi køte det lige som det var kommet på market og man skulle ikke tro det hvade været testet for det har været til rep 3 gang i sverige og 100 gang i butikken. nu har det jo så lige været afsted igen som det blev 2 år og har fortalt dem at hvis det sker igen inden for kort tid så kommer der altså en sag ud af det for når de ikke bare vil give mig et nyt stel så skal det fandme heller ikke gå i stykker hele tiden.

Men ellers elsker jeg det, det er let, fylder ikke en dut og let at have med at gøre

Anmeld

6. juli 2011

HeidiØ

Vi har den her kombivogn stående i kælderen! Glæder mig SÅ meget til at rulle en tur...

Ville gerne ha haft en Emmaljunga Big star supreme uniq, sys bare den var meeega dyr! Og et ordentligt skrummel i forhold til den her!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2011

mamiolvi

vi har ikke købt barnevogn endnu... er 26+2.. regner med at finde en brugt, da det er nummer 4 barn og sandsynligvis det sidste barn...

Anmeld

6. juli 2011

morpåthurø

Jeg ved godt at der har været rigtig mange problemer med unig stellet til Emmaljunga. Vores stel er fra slutningen af 2010 og vi har endnu ikke haft problemer endnu (vores mindste dreng bruger den lidt ind i mellem herhjemme).

Jeg synes også det er en mega dyr vogn (Emmaljunga Supreme med uniq). Det kan godt betale sig at kigge efter dem "brugt". Mange er ikke brugt særlig meget, men rimelige i pris. Men kan godt forstå specielt hvis man bor i byen at købe en kombivogn. Jeg har nu godt nok været glad for min "store" vogn. Men det er nu mest fordi de har sovet så længe i deres barnevogn. Det er jo meget en smagssag!

Held og lykke med valget at barnevogn til de som endnu ikke har besluttet sig endnu!

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Vi købte en emmaljunga uniq i sin tid. den har næsten ikke været brugt Nicklas sover kun i den i weekenden.

Så den får lille søster også lov at bruge.

I sin tid hentede Manden den dag vi kom hjem fra syghuset, og vi kunne godt godt have ventet nogle dag hvis det var.

Pulsetasken købe vi en gaia og ko skal hele tiden gik i styker så den fik vi pengene tilbage for og så købte vi en by stroom, som vi har været rigtig glad for. Det sidste ½ år har vi ikke rigtig brugt den. så om ikke så længe bliver den gjort klar til lille pigen.

Sengen blev ikke red før vi kom hjem pga overtro fra oldemor også derfor vognen ikke kom hjem før.

men nu står vognen her jo og sengen er fyld med alt mulig og har stadig lagn på fra Nicklas så den skal jo bare lige vaskes af.

Vi for pusletaske med barnevognen.

Vi har også sengen hjemme, men den behøves jo ikke klargøres mere, end sengetøjet er vasket. Men det vil jeg så gerne have ordnet hurtigt. Også derfor jeg tænker, at jeg vil have barnevognen hjem engang i denne måned, så tilbehøret kan blive klargjort.

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Nynne88 skriver:

Vi har købt en emmaljunga big star surprime uniq og vi fik den hjem for et par dage siden. Vi havde alle bedsteforældrene som har givet os den på besøg til at se den - og hinanden . Den står i vores stue ( er ikke overtroisk ).

Den er godt populær den vogn, hehe. Men jeg gider ikke bruge 6000, hvis jeg kan nøjes med 4000 til mit behov.

Jeg er heller ikke overtroisk hvad det angår, for jo allerede en dødfødt, så det løb er jo kørt, forstå mig ret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.