Barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

BabyBambi skriver:

Ja liige præcis...  Jeg kommer helt sikkert også til at savne at mærke bettemanden sparke, meeen han kommer jo ud så jeg kan se ham og røre ham og aaaalt hvad der hører med, såååh tror nu godt jeg vil bytte hehe.. 

Desuden kommer jeg i hvert fald ikke til at savne alle de skide gener , med ondt i ryggen og halsbrand og at blive forpustet bare fordi man lige skal op og på toilettet eller fordi man skal binde sine sko eller at få ondt i skambenet når man forsøger at vende sig i sengen eller træde sine sko af efter en lang dag hehe...

Ååh jeg kan næsten kun se fordele og glæder mig SÅÅÅ meget til at få guldet op på maven....

Hihi, åh ja!  Men jeg tror også at man glemmer alt det dårlige

Jeg var sammen med en veninde i dag, som har en dreng på 1 år. Hun blev heeelt "dårlig" og skruk af at se på min mave hehe. Hun er bare så klar til at være gravid igen.

Men jo, jeg vil også gerne bytte for det fantastiske vidunder man får ud af det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Nope, for det virker heller ikke hver gang for mig, desværre.

Tror det er svært, når det angår babyudstyr.

Haha, true true Tror mit bedste middel er at tage manden med mig

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

BabyBambi skriver:

Jamen så er det jo bare om at trumfe igennem overfor manden og få ham overtalt til at få den hjem hehe..

Aarh ja utålmodigheden, den satan hehe, kender den alt for godt i næsten alle henseeneder i forhold til graviditeten, det nu meget godt der ikke er helt så længe igen..

forhandlingerne er igang. Indtil videre må jeg hente den til min fødselsdag (6/8), meeen det er liiige lang nok tid til, hehe.

Tror det er meningen, at vi kvinder skal blive mere tålmodige under graviditeten, da bebserne næppe er de hurtigste i verden

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Haha, true true Tror mit bedste middel er at tage manden med mig

Det tror jeg også det er for mig

Anmeld

6. juli 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

Hihi, åh ja!  Men jeg tror også at man glemmer alt det dårlige

Jeg var sammen med en veninde i dag, som har en dreng på 1 år. Hun blev heeelt "dårlig" og skruk af at se på min mave hehe. Hun er bare så klar til at være gravid igen.

Men jo, jeg vil også gerne bytte for det fantastiske vidunder man får ud af det  

Jo jo, selvfølgelig gør man det, og jeg kan da også allerede nu(inden fødsel) sige at vi da i hvert fald også skal have nummer to, alle de skide gener er jo det hele værd i sidste ende når man får sit guld..

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Vi har købt en Aston fra mikado flip-flap.dk, som står på børneværelset Er allerede helt solgt og kan slet ikke vente med at komme ud og trille med den

Det kan jeg godt forstå de babyvogne sætter gang i moderfølelsen.

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

ENIG!  Jeg elsker at være gravid, og kommer sikkert til at savne det, men hooold da op hvor er jeg utålmodig efterhånden

Man glæder sig bare sådan, til at få sin lille blyp i armene!

Jeg små hader at være gravid, vil bare have baby ikke alt det andet. Så bliver tålmodigen ikke bedre, desværre.

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

BabyBambi skriver:

Jo jo, selvfølgelig gør man det, og jeg kan da også allerede nu(inden fødsel) sige at vi da i hvert fald også skal have nummer to, alle de skide gener er jo det hele værd i sidste ende når man får sit guld..

Jaaah, det er jo det

Jeg er meget i tvivl. Jeg har altid sagt, at jeg kun vil have et barn, men tror bare allerede nu, at jeg kommer til at ville gøre det hele igen! Men det må tiden vise.

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Jeg små hader at være gravid, vil bare have baby ikke alt det andet. Så bliver tålmodigen ikke bedre, desværre.

Du har sq heller ikke haft det helt nemt Så det kan jeg absolut godt forstå! Så bliver man bestemt ikke mindre utålmodig.

Hvad med din termin? Er den stadig 14 dage før, eller lader man dig gå tiden ud eller hvordan?

Anmeld

6. juli 2011

Frejsmor

Kofoed33 skriver:

forhandlingerne er igang. Indtil videre må jeg hente den til min fødselsdag (6/8), meeen det er liiige lang nok tid til, hehe.

Tror det er meningen, at vi kvinder skal blive mere tålmodige under graviditeten, da bebserne næppe er de hurtigste i verden

Jaa der er jo en måneds tid endnu kan man sige, meeen du må bare blive ved at forhandle, til sidst skal han nu nok give sig hehe..

Hehe det kan der måske være noget om.. Så må vi se om det lykkes..

Den sætning("da bebserne næppe er de hurtigste i verden") mindede mig lige om et afsnit af... åååh hva hedder den serie nu... hmm den med Jim og Carrie og deres familie fyldt med masse børn.. Nåh ligemeget.. Men der afholder Jim og nogle af de andre fædre i vennekredsen, sådan et baby-væddeløb hehe, og nej det sgu ikke alle der er liiige hurtige hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.