Barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Vi har købt en Emmaljunga Edge duo combi Hvad med jer?

Jeg ville absolut ikke have noget imod at købe en ældre model, hvis man kunne spare nogle penge

Eeej, hvor fint Det er sådan en med både barnevogns- og klapvogns del til ikke? Hvilken farve har I købt den i?

Vi har købt en EmmalJunga Big Star Supreme - den stod vidst til 8.500, men fordi det var sidste års model (dvs. en anden farve end de nye modeller), så fik vi den til 5.500 JA TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Eeej, hvor fint Det er sådan en med både barnevogns- og klapvogns del til ikke? Hvilken farve har I købt den i?

Vi har købt en EmmalJunga Big Star Supreme - den stod vidst til 8.500, men fordi det var sidste års model (dvs. en anden farve end de nye modeller), så fik vi den til 5.500 JA TAK

Hold da op!  Det var sq da et fedt tilbud! Især når det bare handler om farverne!

Jah, det er en vogn med det hele inkl. Og så er den bare kedelig sort hehe. Jeg kunne ikke lige overskue alle mulige farver og mønstre

Anmeld

7. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Hold da op!  Det var sq da et fedt tilbud! Især når det bare handler om farverne!

Jah, det er en vogn med det hele inkl. Og så er den bare kedelig sort hehe. Jeg kunne ikke lige overskue alle mulige farver og mønstre

Ja, der er vel kun, hvis man ved det, at man kan se det er sidste års model

Ville nok have valgt en anden farve/mønster, hvis jeg kunne, men for 3.000 kan jeg godt "nøjes" med den farve

Hvor smart Sort er nu også det mest praktiske (undtagen lige med solen)

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Ja, der er vel kun, hvis man ved det, at man kan se det er sidste års model

Ville nok have valgt en anden farve/mønster, hvis jeg kunne, men for 3.000 kan jeg godt "nøjes" med den farve

Hvor smart Sort er nu også det mest praktiske (undtagen lige med solen)

Jah for 3000 kr kunne jeg også sagtens vælge en anden farve!

Vi talte egentlig godt om det med solen Men nu satser vi hehe. Jeg var bare ikke så vild med mange af de andre mønstre der var, så det blev heeeelt almindeligt ;P

Anmeld

7. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Jah for 3000 kr kunne jeg også sagtens vælge en anden farve!

Vi talte egentlig godt om det med solen Men nu satser vi hehe. Jeg var bare ikke så vild med mange af de andre mønstre der var, så det blev heeeelt almindeligt ;P

Tror heller ikke man bliver træt af den sorte - det kan da for pokker aldrig gå af mode - og der må da være en grund til, at størstedelen af alle barnevogne er sorte

Ville ellers rigtig gerne have haft en hvid, synes de er virkelig flotte, men den kunne vi ikke lige få til prisen og alle siger også, at det er såååå upraktisk.... Tsk tsk... Men de har nok ret

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Tror heller ikke man bliver træt af den sorte - det kan da for pokker aldrig gå af mode - og der må da være en grund til, at størstedelen af alle barnevogne er sorte

Ville ellers rigtig gerne have haft en hvid, synes de er virkelig flotte, men den kunne vi ikke lige få til prisen og alle siger også, at det er såååå upraktisk.... Tsk tsk... Men de har nok ret

Uhh jeg ville også gerne have haft en hvid Men som du siger.... upraktisk!  Vi får godt nok en hvid barnevogn af svigerfamilien (brugt af nevøerne), men den skal bare stå stille i gården - så kan den da for fanden ikke blive SÅ beskidt!

Anmeld

7. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Uhh jeg ville også gerne have haft en hvid Men som du siger.... upraktisk!  Vi får godt nok en hvid barnevogn af svigerfamilien (brugt af nevøerne), men den skal bare stå stille i gården - så kan den da for fanden ikke blive SÅ beskidt!

Ja, synes også bare hvide barnevogne er SÅ flotte - men må hellere lade fornuften råde

Ja, det er da vidst begrænset hvor beskidt den kan blive så... Haha... Men det er da lækkert lige at arve sådan en

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Ja, synes også bare hvide barnevogne er SÅ flotte - men må hellere lade fornuften råde

Ja, det er da vidst begrænset hvor beskidt den kan blive så... Haha... Men det er da lækkert lige at arve sådan en

Ja, det var bare super heldigt! Det var også derfor vi besluttede, at vi ville have en lille combi vogn, så vi nemt kan komme rundt i byen og med det offentlige

Anmeld

7. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Ja, det var bare super heldigt! Det var også derfor vi besluttede, at vi ville have en lille combi vogn, så vi nemt kan komme rundt i byen og med det offentlige

Ja, det kan jeg godt forstå - de er virkelig smarte

Her bor vi næsten ude på landet, så det er vidst mest praktisk med en barnevogn

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå - de er virkelig smarte

Her bor vi næsten ude på landet, så det er vidst mest praktisk med en barnevogn

Ja, så er der jo ingen grund til at købe combi ;P hehe.

Håber vi alle bliver glade for vores valg til den tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.