Barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Hvilken har i valgt og hvornår for i den hjem/har i tænkt, at få den hjem? Og hvorfor den og det tidspunkt?

Vi har købt en Scandia Go og jeg vil gerne have den hjem snart, kæresten derimod vil gerne vente lidt endnu. Jeg kan godt se det smarte i at vente, men jeg vil bare gerne have den klare, altså vasket det der skal vaske, pakket pusletasken (så den er klar til fødselen) og sådan. Man ja garantien starter den dag vi henter den, så det vil være så bitter, hvis den lige udløber og 3 dage efter går vognen i stykker.

Argh, som i kan fornemme små irretere det mig faktisk, for aner ikke lige havd jeg skal gøre...

Så søde september kvinder, HJÆLP hihi

Vi har valgt Basson Grande, da det er en af de få, der både er understøttet hele vejen rundt og har justerbart styr og kæmpe lufthjul. Vi kommer til at køre meget på grus i hundeskoven og på græs og sand herude på landet, så har brug for en ordentlig robust vogn OG så var den på tilbud med lift og pusletaske til kun 3500, så det var perfekt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Vi har valgt Basson Grande, da det er en af de få, der både er understøttet hele vejen rundt og har justerbart styr og kæmpe lufthjul. Vi kommer til at køre meget på grus i hundeskoven og på græs og sand herude på landet, så har brug for en ordentlig robust vogn OG så var den på tilbud med lift og pusletaske til kun 3500, så det var perfekt!

Nice pris Kan godt forstå i køber en robost vogn.

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Nice pris Kan godt forstå i køber en robost vogn.

Nå ja, og så gik vi jo rundt og fik peget på alle tingene, vi ville have som hun skrev ned og hun vil så finde det hele frem til os en måned før termin. Så det bliver nok om en måneds tid, at vi får hentet det hele inkl. barnevogn MEEEEEN kæresten har jo været ret så smart og sagde til mig en dag: Tror du ikke vi skal hente pusletasken noget før, så vi kan få pakket mor/barn ting ned i den - just in case! Det havde jeg ikke lige tænkt på - smart mand!

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Nå ja, og så gik vi jo rundt og fik peget på alle tingene, vi ville have som hun skrev ned og hun vil så finde det hele frem til os en måned før termin. Så det bliver nok om en måneds tid, at vi får hentet det hele inkl. barnevogn MEEEEEN kæresten har jo været ret så smart og sagde til mig en dag: Tror du ikke vi skal hente pusletasken noget før, så vi kan få pakket mor/barn ting ned i den - just in case! Det havde jeg ikke lige tænkt på - smart mand!

Se det er derfor jeg også gerne vil have hentet vores

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Se det er derfor jeg også gerne vil have hentet vores

Men vi kommer og betaler af på alt sådan en gang om måneden og så er jeg ret sikker på, at vi kan hente pusletasken før uden at tage barnevognen med

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Men vi kommer og betaler af på alt sådan en gang om måneden og så er jeg ret sikker på, at vi kan hente pusletasken før uden at tage barnevognen med

Vores er fuld betalt Så vi skal bare ringe dagen før vi vil hente, så de kan finde det frem ude på lageret.

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Vores er fuld betalt Så vi skal bare ringe dagen før vi vil hente, så de kan finde det frem ude på lageret.

Så er der jo slet ingen køer på isen - hent du din pusletaske!

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Så er der jo slet ingen køer på isen - hent du din pusletaske!

Men så kan man lige så godt tage det hele med, pusletasken hører til barnevognen

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Men så kan man lige så godt tage det hele med, pusletasken hører til barnevognen

Jamen så synes jeg, du skulle gøre det. Jeg har ikke taget den hjem, da min mor er overtroisk og jeg ville komme over knæet, hvis jeg havde taget barnevognen hjem allerde for 1½ måned siden Men tror hun synes, det er okay en måned før

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jamen så synes jeg, du skulle gøre det. Jeg har ikke taget den hjem, da min mor er overtroisk og jeg ville komme over knæet, hvis jeg havde taget barnevognen hjem allerde for 1½ måned siden Men tror hun synes, det er okay en måned før

Her er det svigermor der helst ikke vil have vi gør det, men det er nu stadig mig og kæresten der bestemmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.