Barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Kofoed.

LOUISEHOBRO skriver:

Vi genbruger også vores Emmaljunga Supreme som vi har brugt til de 2 tidligere børn- den fejler ingenting. Har blot købt et Uniq stel til så jeg har både et sommer og vinter stel :-) Manden synes jeg er tosset.

Vi hentede den sammen den dag vi tog hjem fra sygehuset. Der er engang en som har fortalt mig at det bringer ulykke at få vognen hjem inden man har baby med:-) Nogen vælger at sætte den hos bedsteforældre el lign. så man ved man "har" den.

Held og lykke med valget.

Det må være et godt stel, siden i alle køber det

Vi stiller bare vognen ovenpå, har jo masser af plads Tænkte på, at stille den hos mine forældre (svingermor er meget overtroisk), men kan ærligt ikke se grunden, når vi har to tomme værelser oven på.

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Vi har den her kombivogn stående i kælderen! Glæder mig SÅ meget til at rulle en tur...

Ville gerne ha haft en Emmaljunga Big star supreme uniq, sys bare den var meeega dyr! Og et ordentligt skrummel i forhold til den her!

Ihh flip-flap.. Havde tænkt mig at købe duet'en til tøserne, men da der nu kun kommer en, vil jeg gerne havde en rigtig barnevogn (alt or dyrt til tvillinger).

Det synes jeg også, så derfor scandia go istedet

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

mamiolvi skriver:

vi har ikke købt barnevogn endnu... er 26+2.. regner med at finde en brugt, da det er nummer 4 barn og sandsynligvis det sidste barn...

Kan godt forstå i ikke gider købe ny, når den kun skal bruges til en. Har i tænkt noget mærke eller køber i bare den der lige falder i jeres smag og passer med pengene?

Anmeld

6. juli 2011

Maalene

Sikke da en populær barnevogn den Emmal Junga Big Star Supreme er

Den har vi sjovt nok også købt... Hehe... Vi fik den på tilbud i Ønskebørn, så de ville ikke opmagasinere den for os, så den står hjemme ved svigerfamilien - hele familien siger, at vi ikke må få den hjem, så det lader vi være med

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Den har vi sjovt nok også købt... Hehe... Vi fik den på tilbud i Ønskebørn, så de ville ikke opmagasinere den for os, så den står hjemme ved svigerfamilien - hele familien siger, at vi ikke må få den hjem, så det lader vi være med

Haha, another one bits the dust

Hihi, i underlægger jer familiens ønske, hehe, det gider jeg ikke, kan selv, vil selv

Anmeld

6. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Haha, another one bits the dust

Hihi, i underlægger jer familiens ønske, hehe, det gider jeg ikke, kan selv, vil selv

Haha - simpelthen

Ej, tør heller ikke - er måske lidt overtroisk

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kan godt se, at supreme'en går igen, men synes alligevel, at det er meget sjovt så forskelligt folk vælger

Her har vi købt en Emmaljunga Edge duo combi Egentligt ville jeg gerne have en barnevogn - og det skulle være en odder zip Men ud over at den er dyr, blev vi også enige om, at vores behov egentlig stod et andet sted.

Vi har behov for en lille vogn, som vi kan komme rundt med. Vi bor i København og har ikke egen bil. Derfor bruger vi meget det offentlige. Derudover får vi en brugt odder af svigerinden - som blypper kan ligge i når han skal sove i gården Så det er vi super glade for.

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Vores står også bare i babysam og kukkelurer  Men som Kofoed33 siger, så kan man også lige så godt lade den blive, så garantien ikke udløber

Jeg ville egentlig gerne have den hjem, men ved godt, at vi lige så godt kan vente

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - simpelthen

Ej, tør heller ikke - er måske lidt overtroisk

Arh ha, der ligger problemet

Anmeld

6. juli 2011

Nynne88

Kofoed33 skriver:

Den er godt populær den vogn, hehe. Men jeg gider ikke bruge 6000, hvis jeg kan nøjes med 4000 til mit behov.

Jeg er heller ikke overtroisk hvad det angår, for jo allerede en dødfødt, så det løb er jo kørt, forstå mig ret.

Vi har fået den af bedsteforældrene så vi skulle bare pege .

Ja, det kan jeg godt forstå. Jeg er helt sikker på at hvis der skete vores bebser noget så er det helt sikkert ikke barnevognens skyld. Håber din lille pige har det godt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.