Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

FrkT

Jeg må ærligt indrømme at jeg bare slet ikke er til alt den nøgenhed. Og for mig virker det faktisk helt pædofilagtigt, med en så stor dreng ved. Men det er ikke kun dine billeder, det er generelt den type billeder. FORSTÅR virkelig ikke hvorfor de skal tages, hvor der næsten ingen tøj er på moren, børnene og/eller faren. Kan slet ikke se det. Havde alle på billederne været helt normal påklædt, så havde det jo været hyggelige/søde familiebilleder, og ikke noget forkert og perverst, som det i mine øjne desværre bliver på den der måde. Og jeg ved godt at det slet ikke er sådan det skal ses/forstås, det er bare det indtryk jeg får, når jeg ser dem.

Til gengæld vil jeg sige at det sidste billede er super flot. Kan godt lide det er sort/hvid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Tina2

Wauw de er flotte! Bli'r helt rørt af billede 3 og 4

Anmeld

4. juli 2011

Laulund87

Anjamichell skriver:

Tak søde dig

Så lidt da

Anmeld

4. juli 2011

ZamanogDania

Hold op hvor er du en smuk kvinde og du har en køn knægt

Jeg synes ikke om de billeder. Kan bedre lide når det er manden der står ved siden af dig. Men er vildt med den sidste billed hvis din søn havde tøj på og du var klædt på ligesom den sidste billed, så var de perfekte
Håber ikke du tager det tung

Anmeld

4. juli 2011

MinNoah

De sidste billeder du har lagt ind hvor far også er på er super gode... så ser man ligesom at der er en far i billedet - og så fremgår det jo tydeligt at din store søn "bare" er storebror der glæder sig.

Jeg holder stadig fast i min mening omkring de første billeder du lagde ind :-)

Og kanon dejligt at din søn og dig har et super forhold - men pas nu på ikke at gør din søn til din fortrolige, involvér ham ikke i dine "voksenting" såsom økonomi, kæresteri osv.

Jeg taler af erfaring... Min kæreste har boet sammen med sin mor alene i 23 år, og tilsidst fungerede han nærmest som "mand" for hende, han var involveret i ALT hendes, og er det tildels stadig, hvilket er MEGA træls for mig som kæreste.. Nogle gange føler jeg han er ligeså meget "gift med sin mor" som med mig, fordi hans mor er enlig og bruger ham som mand til ALT  - ligefra at ordne huslige/håndværker ting, til at sidde og kigge på budget osv.

Anmeld

4. juli 2011

2721

132319 skriver:

Må altså desværre erklære mig enig her...

mig med, beklager

Anmeld

4. juli 2011

Camulla

FruRafn skriver:

Det har intet med blufærdighed at gøre, at folk skriver som de gør. Billederne ER flotte, men havde passet bedre hvis det var faderen der var på billederne. Hvis mor og søn havde haft tøj på, havde det været en hel anden sag:-) Tror det er kombinationen af nøgenhed mellem mor og halvstor dreng folk finder lidt mærkelig...

Enig!

Og jeg synes også det virker lidt besynderligt, at han sådan lidt læner sig op ad/hviler på dine bryster - det ligner det i hvert fald...

Men hensigten med billederne er smuk, jeg ville bare ikke selv gøre det og slet ikke med en så stor søn 

Anmeld

4. juli 2011

Camulla

Muffi<3 skriver:

Ej ej sødeste   Vi danner da ikke noget dårligt indtryk af dig pga nogle billeder vi ikke bryder os om   Heldigvis har alle en forskellig smag og du spurgte hva vi syntes     Vi udtaler os kun om billederne , ikke om dig .

Lige præcis! 

til dig...

Anmeld

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

ZamanogDania skriver:

Hold op hvor er du en smuk kvinde og du har en køn knægt

Jeg synes ikke om de billeder. Kan bedre lide når det er manden der står ved siden af dig. Men er vildt med den sidste billed hvis din søn havde tøj på og du var klædt på ligesom den sidste billed, så var de perfekte
Håber ikke du tager det tung

Nej nej da hver sin mening

Anmeld

4. juli 2011

mama09

Anjamichell skriver:

Og I må gerne svare HELT ærligt!!

Det er min søn jeg står med og billederne er taget i sidste uge

De er vildt flotte. Og uskyldige!! Kanon billeder... Dem skal du og sin søn, og kommende barn nok få meget glæde af senere... Du kan og skal kun være stolt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.