Anjamichell skriver:
Okay jeg kan godt høre på det hele at jeg er nødt til at reagere på alle de forskellige meninger 
Forsvare det vil jeg ikk for jeg føler faktisk ikk at jeg har gjort noget forkert...
Billederne blev taget fordi vi skulle udstråle glæde, lykke, spænding og fremfor alt kærlighed til lillebror i Mor's mave og til hinanden!!
Min søn er 10 år og jeg har næsten alle 10 år boet alene med ham, derfor har vi et MEGET tæt forhold og nogle rigtige stærke bånd!! Vi er der 100 procent for hinanden og vi kan snakke om alt... hvis der er noget han er ked af eller frustreret over er det mig han kommer til da hans Far aldrig rigtigt har været der for ham og svigtet gang på gang. Vi er meget åbne og det er vigtigt for mig han ved at vi kan stole på hinanden og han kan komme til mig med alt også vedr. piger, seksualitet osv...
Jeg ser INGEN seksuelle undertoner i billederne og undertøjet er bestemt IKK valgt udfra at det skulle være sexet!! Altså hold nu op for pokker
Det er min søn og ikk en erstatning for noget som helt... Han er mit hjertebarn og er med mig i tykt og tyndt!!
Hvad hvis vi havde været på stranden?? Måtte han så heller ikk sidde op af mig fordi jeg havde bikini på??
Og måtte han ikk smide en rulle toiletpapir ind af døren hvis der ikk var mere og jeg var ude at tisse??
Og må han ikk ligge og putte i min seng hvis han bli'r bange om natten??
Eller kysse mig på munden??
Altså hvor går grænsen??
Jeg kunne sagtens forstå jer hvis han var i puberteten og langt i sin udvikling men han er stadig et lille barn som bare elsker sin Mor betingelsesløst højt og glæder sig til at være storebror..

Kom gerne med jeres meninger igen for jeg er stolt af mine billederne og det samme er resten af familien men fedt I tør stå frem og sige det og tusind tak for opbakning fra alle jer tøser der ser kærlighed fremfor "nøgenhed"
og sexuelle undertoner

By the way : Her er Faren

Selvfølgelig skal du ikke forsvare billederne, der er intet at forsvare! Men du spurgte om min mening og den fik du, intet andet og ingen fordømmelse eller noget som helst i den retning. Synes da alle skal få lavet lige præcis de billeder de ønsker - jeg er bare ikke til den slags! Men du er smuk gravid, ingen tvivl om det.