Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

mama09 skriver:

Ligemeget hvad folks mening er, er det sgu da ikke okay at bruge "pædofil" ordet. Det er groft, og puha et grimt ord. Dette er et naturligt billede af en naturlig familie, sgu smukt! Andre burde lærer af den åbenhed de viser. Igen smukt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

***S***

Fine billeder!  Kan rigtig godt lide dem med jer alle 3!

Meget lykkelig familie!

Glæder mig meget til manden og jeg skal ha taget billeder sammen med mavsen!

Anmeld

4. juli 2011

Lisette 84

OMG..

Jeg er slet ikke enig i at billedet er upassende.... Jeg ser ikke nøgenhed som noget forkert.... Hun er jo ikke rigtig nøgen..

Jeg er vild med det billede hvor han kysser din mave...  Jeg er vild med idéen om at billedet symboliserer kærlighed...

Men nu er jeg jo også rødstrømpe... Og jeg er selv typen der hader stiletter, make up, falske negle osv. osv...  Jeg kan meget bedre lide idéen om naturlighed og også at nøgenhed er naturligt og asexuelt....

Jeg er vild med billederne

Anmeld

4. juli 2011

FrkT

Anjamichell skriver:

Aj stop så...

Jeg har på intet tidspunkt været mopset eller gået i forsvarsposition men når alle andre må sige deres mening må jeg vel også selv

Der er sgu stor forskel på at blive ked af det og sur...

Jeg syn kritikken er konstruktiv i dette tilfælde da jeg selv er tilfreds men jeg er også bare en Mor der elsker min søn og min familie og alle ville vel blive en smule såret over at andre så deres billeder med perverse og pædofile indtryk... Jeg gør ihvertfald selvom det er din ærlige mening... den synes jeg gik for tæt på

Det er jo fint nok, for så tror jeg også du forstår hvad jeg mener 

Og jeg synes idéen er god og super smuk, igen ville det bare gøre FORSKELLEN, hvis I begge var fuldt påklædte 

Kan da godt forstå du kan blive såret over de ord, når det slet ikke er sådan du selv ser det og selv har tænkt det. Men du skal slet ikke tage det så personligt som du gør, for det er altså min generelle opfattelse af den slags billeder, at de er noget perverse i det, og når der er børn med på billederne også bliver det bare endnu mere forkert i mine øjne. Så det er min generelle opfattelse.

Desuden vil jeg tilføje at jeg bestemt ikke ser ned på dig pga. at jeg ikke synes om de billeder. Jeg er sikker på du bare er en mor der elsker din store søn og lille ufødte søn meget højt ligesom din store søn elsker dig og lillebror meget højt  Og det er da bare DEJLIGT at I er så tætte, at der ikke er en blufærdighedsbarriere mellem jer. Det jeg siger, siger jeg udelukkende for at pointere hvilke signaler billederne desværre sender til nogle mennesker, som fx mig. Så du må endelig ikke tage det som mere end det er. Igen, tøj på og så havde det været super smukke billeder efter min målestok 

Anmeld

4. juli 2011

Kb

Hyldeblomst skriver:

Min helt ærlige mening: Jeg synes de er super smukke!!!  Og JEG synes det er DEJLIGT at se, at du og din søn er så tætte! Nøgenhed?? JA, sådan blev vi jo født: Nøgne! Hvorfor skal vi skamme os over det? Du står i undertøj - en bikini dækker det samme. Ser jeres børn jer ikke også i bikini?

Jeg synes det er ærgeligt, hvis man pludselig skal gemme sin krop væk, så snart børnene kan tælle til 3! Mine forældre har aldrig været blufærdige og det er jeg simpelthen så glad for i dag!! Der er ingen grund til, at vi skal skamme os over os selv - eller vores forældre, når de ikke har tøj på/ikke så meget.

Jeg elsker dine billeder!!!! 

Er helt enig her... Og den med pædofil er LANGT over grænsen for hvad man kan tillade sig at sige, også selvom man har ret til at sige sin mening... 

Tror mange af de piger som er herinde ikke helt forstår hvilket forhold man kan have til sin 10 årig søn, da de fleste har helt små børn... 

Du skulle nok aldrig have bedt om folks mening, men forstår inderligt at du ALDRIG havde regnet med denne reaktion. Op i R.... med hvad folk mener, det her er JERES billeder

Anmeld

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Kb skriver:

Er helt enig her... Og den med pædofil er LANGT over grænsen for hvad man kan tillade sig at sige, også selvom man har ret til at sige sin mening... 

Tror mange af de piger som er herinde ikke helt forstår hvilket forhold man kan have til sin 10 årig søn, da de fleste har helt små børn... 

Du skulle nok aldrig have bedt om folks mening, men forstår inderligt at du ALDRIG havde regnet med denne reaktion. Op i R.... med hvad folk mener, det her er JERES billeder

Nej du har SÅ meget ret!! Jeg havde ALDRIG drømt om at folk havde haft den slags meninger...

Jeg troede at folk havde skrevet noget med belysningen eller i den dur  men at det blev twistet over i en seksuel undertone havde jeg nu ikk troet

Anmeld

4. juli 2011

Sofia

Anjamichell skriver:

Okay jeg kan godt høre på det hele at jeg er nødt til at reagere på alle de forskellige meninger

Forsvare det vil jeg ikk for jeg føler faktisk ikk at jeg har gjort noget forkert...

Billederne blev taget fordi vi skulle udstråle glæde, lykke, spænding og fremfor alt kærlighed til lillebror i Mor's mave og til hinanden!!

Min søn er 10 år og jeg har næsten alle 10 år boet alene med ham, derfor har vi et MEGET tæt forhold og nogle rigtige stærke bånd!! Vi er der 100 procent for hinanden og vi kan snakke om alt... hvis der er noget han er ked af eller frustreret over er det mig han kommer til da hans Far aldrig rigtigt har været der for ham og svigtet gang på gang. Vi er meget åbne og det er vigtigt for mig han ved at vi kan stole på hinanden og han kan komme til mig med alt også vedr. piger, seksualitet osv...

Jeg ser INGEN seksuelle undertoner i billederne og undertøjet er bestemt IKK valgt udfra at det skulle være sexet!! Altså hold nu op for pokker  Det er min søn og ikk en erstatning for noget som helt... Han er mit hjertebarn og er med mig i tykt og tyndt!!

Hvad hvis vi havde været på stranden??  Måtte han så heller ikk sidde op af mig fordi jeg havde bikini på??

Og måtte han ikk smide en rulle toiletpapir ind af døren hvis der ikk var mere og jeg var ude at tisse??

Og må han ikk ligge og putte i min seng hvis han bli'r bange om natten??

Eller kysse mig på munden??

Altså hvor går grænsen??

Jeg kunne sagtens forstå jer hvis han var i puberteten og langt i sin udvikling men han er stadig et lille barn som bare elsker sin Mor betingelsesløst højt og glæder sig til at være storebror..

Kom gerne med jeres meninger igen for jeg er stolt af mine billederne og det samme er resten af familien men fedt I tør stå frem og sige det  og tusind tak for opbakning fra alle jer tøser der ser kærlighed fremfor "nøgenhed" og sexuelle undertoner

By the way : Her er Faren

Selvfølgelig skal du ikke forsvare billederne, der er intet at forsvare! Men du spurgte om min mening og den fik du, intet andet og ingen fordømmelse eller noget som helst i den retning. Synes da alle skal få lavet lige præcis de billeder de ønsker - jeg er bare ikke til den slags! Men du er smuk gravid, ingen tvivl om det.

Anmeld

4. juli 2011

Wimmie

Bare fordi man beder om folks ærlige mening betyder det vel ikke at man ikke må reagere på det - især når der kommer grove og ulækre ord som "pædofili" og "pervers"

Så ville jeg også blive såret og ked af det uanset om jeg selv havde bedt om folks meninger; det kan jo nogle gange overraske hvad folk egl. kan finde på at sige.

Jeg synes bestemt også det var over grænsen, og jeg forstår ikke hvorfor man skal angribe ved at kalde TS "mopset" når hun bare siger at ordene sårer hende - hun skælder jo ikke nogen ud.

Anmeld

4. juli 2011

saxa

Åhh er helt vild med billedet hvor i kigger på hinanden!! Sååå sødt.. Og så er det et super smukt billede det sidste

Anmeld

4. juli 2011

CiSo

Syntes godt nok i er noget grove her, at der bliver bedt om en ærlig mening er ikke det samme som, at man får rig mulighed for bare at svine til.. Man kan istedet for sige, billedet er ikke lige mig, og så punktum færdig. Det andet med pædofili, nøgenhed, frækt undertøj o.s.v er det for latterligt at kommentrer på.. Sådan noget kan man tænke istedet for.. 

Jeg syntes det er nogle smukke billeder. 

og jo, man kan sagtens ane folks tone i det de skriver... 

til ts! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.