Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

JustinsMoar

Og hvor fanden er det FRÆKKE undertøj??!
Har i overhovedet set frækt undertøj?!

Ej men jesus da ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

N&J

sandorff skriver:

hvorfor beder du så om folks ÆRLIGE mening hvis du, lyder det for mig, bare bliver mopset over folk ikke kun har positivt at sige...??

hvis du kun vil have det positive skal du bede om det og ikke bede om folks ÆRLIGE mening!!

Kunne det måske tænkes at det var selve billederne hun ville have en mening om, ikke kommentare om noget hun ikke engang havde skænket en tanke, jeg forstår udemærket trådstarter, for en ting er, at i er nogle der ser seksuelle undertoner eller forkerthed i noget som ikke engang er nøgenhed, men som en varm sommerdag - men fordi I "ser" det og ytre det (som I selvfølgelig har ret til) så giver I pludselig billederne en helt anden mening - og selv om hun ser bort fra det, så vil de kommentare da stadig lægge der... tvivler nu på det var det hun selv havde tænkt da hun sagde ærlige kommentare.. 

Jeg er vokset op i en familie med ligegyldighed omkring det at man var nøgen - altså man tænkte ikke over det, og havde begge mine forældre med inde til fødslen, jeg ser intet i de billeder som har nogen undertoner andet end kærlighed, at nogle mener han har faderens "rolle" på billederne, handler jo udelukkende om at nogen har den opfattelse at "sådan står faderen på denne slags billeder", MEN hvem siger det, hvem har bestemt at det er sådan - hvorfor skal vores opfattelse af tingene altid være så forskrækket over bar hud og intimitet - bare fordi den gense befolkning har den opfattelse at alt har seksuelle undertoner, så har alt altså ikke det - ellers er det sku en sørgelig verden vi lever i.. 

Jeg syntes billederne er smukke, og jeg ser en fantastisk kærlighed mellem dig og din søn.. 

Anmeld

5. juli 2011

Meliora

CiSo skriver:

okay, kan heller ikke huske hvad du har skrevet.. eller hvem der har skrevet hvad syntes bare nogle ord var grove.

Jeg har kun skrevet at jeg ikke kunne de ideen med nøgenheden og at billederne derfor i min verden virker forkerte. Alt det med at de var perverse osv, det var nogle andre der skrev det...

Anmeld

5. juli 2011

Mi

Anjamichell skriver:

Okay jeg kan godt høre på det hele at jeg er nødt til at reagere på alle de forskellige meninger

Forsvare det vil jeg ikk for jeg føler faktisk ikk at jeg har gjort noget forkert...

Billederne blev taget fordi vi skulle udstråle glæde, lykke, spænding og fremfor alt kærlighed til lillebror i Mor's mave og til hinanden!!

Min søn er 10 år og jeg har næsten alle 10 år boet alene med ham, derfor har vi et MEGET tæt forhold og nogle rigtige stærke bånd!! Vi er der 100 procent for hinanden og vi kan snakke om alt... hvis der er noget han er ked af eller frustreret over er det mig han kommer til da hans Far aldrig rigtigt har været der for ham og svigtet gang på gang. Vi er meget åbne og det er vigtigt for mig han ved at vi kan stole på hinanden og han kan komme til mig med alt også vedr. piger, seksualitet osv...

Jeg ser INGEN seksuelle undertoner i billederne og undertøjet er bestemt IKK valgt udfra at det skulle være sexet!! Altså hold nu op for pokker  Det er min søn og ikk en erstatning for noget som helt... Han er mit hjertebarn og er med mig i tykt og tyndt!!

Hvad hvis vi havde været på stranden??  Måtte han så heller ikk sidde op af mig fordi jeg havde bikini på??

Og måtte han ikk smide en rulle toiletpapir ind af døren hvis der ikk var mere og jeg var ude at tisse??

Og må han ikk ligge og putte i min seng hvis han bli'r bange om natten??

Eller kysse mig på munden??

Altså hvor går grænsen??

Jeg kunne sagtens forstå jer hvis han var i puberteten og langt i sin udvikling men han er stadig et lille barn som bare elsker sin Mor betingelsesløst højt og glæder sig til at være storebror..

Kom gerne med jeres meninger igen for jeg er stolt af mine billederne og det samme er resten af familien men fedt I tør stå frem og sige det  og tusind tak for opbakning fra alle jer tøser der ser kærlighed fremfor "nøgenhed" og sexuelle undertoner

By the way : Her er Faren

Kæft hvor er det første billede af jer alle tre her bare godt. Din mand ser skide godt ud, virkelig maskulin. Og din søn ser bare så selvsikker ud på det billede. Du er selvfølgelig smuk  Det ville jeg klart hænge op på min væg, hvis jeg var dig. HELT fremme, hvor alle kan se det

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. juli 2011

Serdar

*Baby09* skriver:

Og hvor fanden er det FRÆKKE undertøj??!
Har i overhovedet set frækt undertøj?!

Ej men jesus da ....

Jeg kan virkelig heller ikke se noget frækt undertøj..

Anmeld

5. juli 2011

anjamichell@gmail.com

FruRafn skriver:

Næ jeg bruger faktisk ret store sko;-) og hidser mig ikke op, retter jer bare i fakta. Når man ber om folks mening må man kunne tåle den. Jeg viste min kæreste indlægget med billederne for lige at høre hvad hans mening var, og hans øjne var ved at trille ud, han synes det var meget mærkeligt med den nøgenhed. Sååå, det er ikke kun nogle af os kvinder herinde der finder dem upassende...

Det var dog en voldsom reaktion at øjnene ligefrem var ved at trille ud af hovedet... Jeg er da ked af hvis jeg ligefrem forarger nogen

Anmeld

5. juli 2011

anjamichell@gmail.com

FruRafn skriver:

Hun ber og vores ærlige mening, men du mener så vi kun må kommentere hvis feedbacken er positiv? Ej hold dog op....Når størstedelen af brugerne der har kommenteret opfatter billederne som mere eller mindre upassende, så er der jo nok noget om det, og siden ts ber om folks ÆRLIGE mening, kan jeg da kun undre mig over om hun i virkeligheden selv er lidt usikker på dem.Indtil videre har der ikke været ET eneste godt argument for hvorfor mor og søn er fotograferet sammen i undertøj, så det kunne da være interessant at høre. Det er jo ikke ligefremt normalt at få taget billeder af en fotograf i undertøj, sammen med sit barn...

Her er jeg nødt til at sætte foden ned og reagere!! Hvem bestemmer hvad derer normalt og hvor ved du fra at det ikk er det?? Tror du ikk der era dre end mig der har den slags billeder?? Måske tør folk bare ikk vise dem... Jeg er ikk spor usikker på billederne men ville blot høre hvad I syntes ang farve lys osv og om hvordan jeg ser ud gravid!! Ikk om jeg er seksuel i forhold til mit barn.. Det er jo absurd bare fordi man elsker hinanden........................Og du vil vide hvorfor vi er i undertøj?? Fordi de fleste gravid billeder er taget sådan hos fotografer... Fordi det er smukt. Og naturligt og det samme er kærligheden mellem Mor og barn.. Derfor

Anmeld

5. juli 2011

Meliora

Anjamichell skriver:

Her er jeg nødt til at sætte foden ned og reagere!! Hvem bestemmer hvad derer normalt og hvor ved du fra at det ikk er det?? Tror du ikk der era dre end mig der har den slags billeder?? Måske tør folk bare ikk vise dem... Jeg er ikk spor usikker på billederne men ville blot høre hvad I syntes ang farve lys osv og om hvordan jeg ser ud gravid!! Ikk om jeg er seksuel i forhold til mit barn.. Det er jo absurd bare fordi man elsker hinanden........................Og du vil vide hvorfor vi er i undertøj?? Fordi de fleste gravid billeder er taget sådan hos fotografer... Fordi det er smukt. Og naturligt og det samme er kærligheden mellem Mor og barn.. Derfor

Når jeg bruger ordet normalt, forholder jeg mig udelukkende til ordets betydning, der jo betyder at normalen altid er størstedelen af en gruppe mennesker. Og det er ikke størstedelen der får taget sådanne fotos med sit barn. Jeg synes du er smuk gravid, og har en dejæig familie, men billederne falder bare ikke i min smag, ikke kun pga. nøgenheden og opstillingen, men lige så meget pga. Lyset og den mørke baggrund...

Anmeld

5. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkT skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg bare slet ikke er til alt den nøgenhed. Og for mig virker det faktisk helt pædofilagtigt, med en så stor dreng ved. Men det er ikke kun dine billeder, det er generelt den type billeder. FORSTÅR virkelig ikke hvorfor de skal tages, hvor der næsten ingen tøj er på moren, børnene og/eller faren. Kan slet ikke se det. Havde alle på billederne været helt normal påklædt, så havde det jo været hyggelige/søde familiebilleder, og ikke noget forkert og perverst, som det i mine øjne desværre bliver på den der måde. Og jeg ved godt at det slet ikke er sådan det skal ses/forstås, det er bare det indtryk jeg får, når jeg ser dem.

Til gengæld vil jeg sige at det sidste billede er super flot. Kan godt lide det er sort/hvid 

Man må mene hvad man vil, om andres billeder.

For at her skal være rart at være på baby.dk er vi dog allesammen nødt til at vælge vores ord med omhu. TS beder om alle ærlige mening, ja, men at bruge et ord som pædofili vil altid udløse en voldsom reaktion. Ikke mindst hos TS som, naturligt, vil føle sig ramt af det ord - uansigt hensigten!

Det gælder for alle herinde at tonen skal holdes pæn, sober og rar.

Ord læses og forståes anderledes end de ville gøre face2face og derfor må man ofte overveje sit ordvalg en ekstra gang for ikke at komme til at støde eller såre andre brugere.

Ovenstående gælder naturligvis for ALLE

Mvh. Caroline - moderator

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.