Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

tinasmor

Min ærlige menning: Jeg tænker, at det måske er lidt underligt at din store søn ikke har tøj på. Jeg har godt set en masse billeder hvor det er både mor og far der ikke har så meget tøj på, og det synes jeg også er fint, men lige hvor det er sådan en halvstor dreng så synes jeg det sådan lidt malplaceret, hvor jeg tænker: Jamen hvorfor? En hvid t-shirt eller lign tænker jeg ville have gjort at jeg ville have fokusret mere på din fine mave.

Men ellers er det rigtige søde billeder af dig, din søn og din lille bebs i maven.

God resten graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Lady Marion <3

Ej ej sødeste   Vi danner da ikke noget dårligt indtryk af dig pga nogle billeder vi ikke bryder os om   Heldigvis har alle en forskellig smag og du spurgte hva vi syntes     Vi udtaler os kun om billederne , ikke om dig .

Anmeld

4. juli 2011

AnneBJ

Muffi<3 skriver:

Ej ej sødeste   Vi danner da ikke noget dårligt indtryk af dig pga nogle billeder vi ikke bryder os om   Heldigvis har alle en forskellig smag og du spurgte hva vi syntes     Vi udtaler os kun om billederne , ikke om dig .

Anmeld

4. juli 2011

Mor Christa

jeg synes det er nogle rigtig gode billeder.. Jeg kunne også sagtens finde på at få lavet nogle lignende! Syens det er en smuk idé, at I ikke har tøj på -det er jo det mest naturlige nogensinde Altså at være uden tøj..
Synes I er super søde sammen!!!!!! Og hvor er det fedt at se, at han glæder sig sådan ...
SUPER billeder

Anmeld

4. juli 2011

grøn · ært

Nemlig

Synd at nøgenhed eller afklædthed skal være noget negativt i dette tilfælde.

Jeg ville ønske at jeg var blevet opdraget med mindre blufærdighed, jeg tror kun det gør én mere usikker omkring sin krop. Dem jeg kender der er vokset op i en familie hvor nøgenhed/afklædthed er mere naturligt har et meget mere afslappet forhold til deres kroppe i dag.

Ja, det tror jeg du har fuldstændig ret i! For mig er nøgenhed i hvert fald helt naturligt. Min mor har aldrig haft skrupler med at rende topløs rundt hjemme ved os. Jeg har tit snakket med min far eller mor, mens jeg eller en af dem var i bad. (og vi gør det stadig) osv...? Jeg har aldrig set noget forkert i det - de er jo mine forældre!

Jeg synes det er såå fint, at mor og søn står og viser -hvem de virkelig er-. Det udstråler, at de to har et meget stærkt bånd!! ...Og ved at ens forældre ikke er blufærdige (som jeg også vil mene det her går på), viser de deres børn, at uanset hvordan vi ser ud - for vi er forskellige - så er der intet at være flov over! 

Anmeld

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Okay jeg kan godt høre på det hele at jeg er nødt til at reagere på alle de forskellige meninger

Forsvare det vil jeg ikk for jeg føler faktisk ikk at jeg har gjort noget forkert...

Billederne blev taget fordi vi skulle udstråle glæde, lykke, spænding og fremfor alt kærlighed til lillebror i Mor's mave og til hinanden!!

Min søn er 10 år og jeg har næsten alle 10 år boet alene med ham, derfor har vi et MEGET tæt forhold og nogle rigtige stærke bånd!! Vi er der 100 procent for hinanden og vi kan snakke om alt... hvis der er noget han er ked af eller frustreret over er det mig han kommer til da hans Far aldrig rigtigt har været der for ham og svigtet gang på gang. Vi er meget åbne og det er vigtigt for mig han ved at vi kan stole på hinanden og han kan komme til mig med alt også vedr. piger, seksualitet osv...

Jeg ser INGEN seksuelle undertoner i billederne og undertøjet er bestemt IKK valgt udfra at det skulle være sexet!! Altså hold nu op for pokker  Det er min søn og ikk en erstatning for noget som helt... Han er mit hjertebarn og er med mig i tykt og tyndt!!

Hvad hvis vi havde været på stranden??  Måtte han så heller ikk sidde op af mig fordi jeg havde bikini på??

Og måtte han ikk smide en rulle toiletpapir ind af døren hvis der ikk var mere og jeg var ude at tisse??

Og må han ikk ligge og putte i min seng hvis han bli'r bange om natten??

Eller kysse mig på munden??

Altså hvor går grænsen??

Jeg kunne sagtens forstå jer hvis han var i puberteten og langt i sin udvikling men han er stadig et lille barn som bare elsker sin Mor betingelsesløst højt og glæder sig til at være storebror..

Kom gerne med jeres meninger igen for jeg er stolt af mine billederne og det samme er resten af familien men fedt I tør stå frem og sige det  og tusind tak for opbakning fra alle jer tøser der ser kærlighed fremfor "nøgenhed" og sexuelle undertoner

By the way : Her er Faren

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Desuden har begge mine "drenge" lyserøde ens boksershorts på

Anmeld

4. juli 2011

MarieLouise

Anjamichell skriver:

Desuden har begge mine "drenge" lyserøde ens boksershorts på

Jeg synes det er nogen rigtig dejlige billeder søde

Og nu må bebse godt snart komme ud så vi kan se vidunderet..

Anmeld

4. juli 2011

sandorff

Anjamichell skriver:

Okay jeg kan godt høre på det hele at jeg er nødt til at reagere på alle de forskellige meninger

Forsvare det vil jeg ikk for jeg føler faktisk ikk at jeg har gjort noget forkert...

Billederne blev taget fordi vi skulle udstråle glæde, lykke, spænding og fremfor alt kærlighed til lillebror i Mor's mave og til hinanden!!

Min søn er 10 år og jeg har næsten alle 10 år boet alene med ham, derfor har vi et MEGET tæt forhold og nogle rigtige stærke bånd!! Vi er der 100 procent for hinanden og vi kan snakke om alt... hvis der er noget han er ked af eller frustreret over er det mig han kommer til da hans Far aldrig rigtigt har været der for ham og svigtet gang på gang. Vi er meget åbne og det er vigtigt for mig han ved at vi kan stole på hinanden og han kan komme til mig med alt også vedr. piger, seksualitet osv...

Jeg ser INGEN seksuelle undertoner i billederne og undertøjet er bestemt IKK valgt udfra at det skulle være sexet!! Altså hold nu op for pokker  Det er min søn og ikk en erstatning for noget som helt... Han er mit hjertebarn og er med mig i tykt og tyndt!!

Hvad hvis vi havde været på stranden??  Måtte han så heller ikk sidde op af mig fordi jeg havde bikini på??

Og måtte han ikk smide en rulle toiletpapir ind af døren hvis der ikk var mere og jeg var ude at tisse??

Og må han ikk ligge og putte i min seng hvis han bli'r bange om natten??

Eller kysse mig på munden??

Altså hvor går grænsen??

Jeg kunne sagtens forstå jer hvis han var i puberteten og langt i sin udvikling men han er stadig et lille barn som bare elsker sin Mor betingelsesløst højt og glæder sig til at være storebror..

Kom gerne med jeres meninger igen for jeg er stolt af mine billederne og det samme er resten af familien men fedt I tør stå frem og sige det  og tusind tak for opbakning fra alle jer tøser der ser kærlighed fremfor "nøgenhed" og sexuelle undertoner

By the way : Her er Faren

hvorfor beder du så om folks ÆRLIGE mening hvis du, lyder det for mig, bare bliver mopset over folk ikke kun har positivt at sige...??

hvis du kun vil have det positive skal du bede om det og ikke bede om folks ÆRLIGE mening!!

Anmeld

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

MarieLouise skriver:

Jeg synes det er nogen rigtig dejlige billeder søde

Og nu må bebse godt snart komme ud så vi kan se vidunderet..

Jaaaaa!! Og vi har faktisk bestilt tid til samme fotograf til når jeg er født så vi også kan få ham med på billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.