Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Camulla skriver:

Enig!

Og jeg synes også det virker lidt besynderligt, at han sådan lidt læner sig op ad/hviler på dine bryster - det ligner det i hvert fald...

Men hensigten med billederne er smuk, jeg ville bare ikke selv gøre det og slet ikke med en så stor søn 

Han læner sig ikk op ad mine bryster og præcis det billede var fotografen der bad os stå sådan...

Det kan være hans hår rammer min bh men læner sig gør han ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

lykkekevin

Anjamichell skriver:

Og I må gerne svare HELT ærligt!!

Det er min søn jeg står med og billederne er taget i sidste uge

når ja oki jeg  ser nu ikke andet end kærlighed i de billeder og du skal være stolt over du har en dreng der glæder sig så meget... og det ser ud til i har et rigtig tæt bånd til hinanden og det skal i blive ved med.

han liner en mega stolt storebror som hvis man kunne læse tanker nok tænkt her ligger min lille Søs/bror

super smukke billeder ..

har ikke lige læst alt men skidt

Anmeld

4. juli 2011

FrkT

FrkT skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg bare slet ikke er til alt den nøgenhed. Og for mig virker det faktisk helt pædofilagtigt, med en så stor dreng ved. Men det er ikke kun dine billeder, det er generelt den type billeder. FORSTÅR virkelig ikke hvorfor de skal tages, hvor der næsten ingen tøj er på moren, børnene og/eller faren. Kan slet ikke se det. Havde alle på billederne været helt normal påklædt, så havde det jo været hyggelige/søde familiebilleder, og ikke noget forkert og perverst, som det i mine øjne desværre bliver på den der måde. Og jeg ved godt at det slet ikke er sådan det skal ses/forstås, det er bare det indtryk jeg får, når jeg ser dem.

Til gengæld vil jeg sige at det sidste billede er super flot. Kan godt lide det er sort/hvid 

Mener ikke sort/hvid. Men at det er sort baggrund og klassisk og enkelt i farverne.... det gør det nedtonet og naturligt 

Anmeld

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

FrkT skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg bare slet ikke er til alt den nøgenhed. Og for mig virker det faktisk helt pædofilagtigt, med en så stor dreng ved. Men det er ikke kun dine billeder, det er generelt den type billeder. FORSTÅR virkelig ikke hvorfor de skal tages, hvor der næsten ingen tøj er på moren, børnene og/eller faren. Kan slet ikke se det. Havde alle på billederne været helt normal påklædt, så havde det jo været hyggelige/søde familiebilleder, og ikke noget forkert og perverst, som det i mine øjne desværre bliver på den der måde. Og jeg ved godt at det slet ikke er sådan det skal ses/forstås, det er bare det indtryk jeg får, når jeg ser dem.

Til gengæld vil jeg sige at det sidste billede er super flot. Kan godt lide det er sort/hvid 

Pædofilt og pervers?? Okay nu kan jeg godt mærke at jeg nok snart er nødt til at slette det her indlæg for den sårede mig faktisk lidt selvom du skriver at du ved det ikk er sådan det skal opfattes...

Meeeeen den synes jeg var lidt grov alligevel

Sorry men det er er så min mening

Anmeld

4. juli 2011

mama09

Hyldeblomst skriver:

Min helt ærlige mening: Jeg synes de er super smukke!!!  Og JEG synes det er DEJLIGT at se, at du og din søn er så tætte! Nøgenhed?? JA, sådan blev vi jo født: Nøgne! Hvorfor skal vi skamme os over det? Du står i undertøj - en bikini dækker det samme. Ser jeres børn jer ikke også i bikini?

Jeg synes det er ærgeligt, hvis man pludselig skal gemme sin krop væk, så snart børnene kan tælle til 3! Mine forældre har aldrig været blufærdige og det er jeg simpelthen så glad for i dag!! Der er ingen grund til, at vi skal skamme os over os selv - eller vores forældre, når de ikke har tøj på/ikke så meget.

Jeg elsker dine billeder!!!! 

Lige min ord.....

Anmeld

4. juli 2011

Mum33

Anjamichell skriver:

Pædofilt og pervers?? Okay nu kan jeg godt mærke at jeg nok snart er nødt til at slette det her indlæg for den sårede mig faktisk lidt selvom du skriver at du ved det ikk er sådan det skal opfattes...

Den var også over stregen. Glæd dig over din dejlige mave, søn og mand og glem alle de andre kommentarer. Ikke værd at bruge tid på i sådan en dejlig tid. Nyd maven. Knus 

Anmeld

4. juli 2011

FrkT

Ohhh my God, du skriver selv at du gerne vil have folks ærlige mening, og når jeg så (og andre i denne tråd også) kommer med min mening, så går du i total forsvarsposition og bliver mopset, i stedet for at tage det som konstruktiv kritik, som det jo er, og så tænke at det jo nok ikke er den opfattelse du har lyst til at folk skal få ud fra de billeder. Der er jo også nogle i tråden som synes de er super fine og ikke for "uanstændige". Og det viser jo bare at vi alle har forskellige grænser.

Og jeg siger det da kun til dig fordi jeg ikke regner med at du har lyst til at nogle skal få det indtryk af billederne. Siger intet for at genere dig overhovedet. Som jeg også skrev er jeg udemærket klar over at det slet ikke var sådan I ville have billederne skulle opfattes, og at det slet ikke var sådan noget der lå bag. Synes tanken om den store kærlighed din søn føler for lillebror er smuk, synes bare I begge skulle have været fuldt påklædte på billederne - så havde de været rigtig fine 

Anmeld

4. juli 2011

mama09

Ligemeget hvad folks mening er, er det sgu da ikke okay at bruge "pædofil" ordet. Det er groft, og puha et grimt ord. Dette er et naturligt billede af en naturlig familie, sgu smukt! Andre burde lærer af den åbenhed de viser. Igen smukt!

Anmeld

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Ohhh my God, du skriver selv at du gerne vil have folks ærlige mening, og når jeg så (og andre i denne tråd også) kommer med min mening, så går du i total forsvarsposition og bliver mopset, i stedet for at tage det som konstruktiv kritik, som det jo er, og så tænke at det jo nok ikke er den opfattelse du har lyst til at folk skal få ud fra de billeder. Der er jo også nogle i tråden som synes de er super fine og ikke for "uanstændige". Og det viser jo bare at vi alle har forskellige grænser.

Og jeg siger det da kun til dig fordi jeg ikke regner med at du har lyst til at nogle skal få det indtryk af billederne. Siger intet for at genere dig overhovedet. Som jeg også skrev er jeg udemærket klar over at det slet ikke var sådan I ville have billederne skulle opfattes, og at det slet ikke var sådan noget der lå bag. Synes tanken om den store kærlighed din søn føler for lillebror er smuk, synes bare I begge skulle have været fuldt påklædte på billederne - så havde de været rigtig fine 

Aj stop så...

Jeg har på intet tidspunkt været mopset eller gået i forsvarsposition men når alle andre må sige deres mening må jeg vel også selv

Der er sgu stor forskel på at blive ked af det og sur...

Jeg synes ikk kritikken er konstruktiv i dette tilfælde da jeg selv er tilfreds men jeg er også bare en Mor der elsker min søn og min familie og alle ville vel blive en smule såret over at andre så deres billeder med perverse og pædofile indtryk... Jeg gør ihvertfald selvom det er din ærlige mening... den synes jeg gik for tæt på

Anmeld

4. juli 2011

MarieLouise

Anjamichell skriver:

Forstår godt den sårede dig... Den var lidt grov.. Tror ikke hun mente det så slemt søde..

Jeg tror det handler om hvordan man vælger at se billederne. Jeg ser det kun som et solidt bånd mellem mor og barn og den kommende lillebror..

De er kanon flotte, og du skal være rigtig glad for at I har fået dem taget.. Det er et dejligt minde som ingen kan tage fra dig til trods for folks meninger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.