Pædofilt og pervers?? Okay nu kan jeg godt mærke at jeg nok snart er nødt til at slette det her indlæg for den sårede mig faktisk lidt selvom du skriver at du ved det ikk er sådan det skal opfattes...
Meeeeen den synes jeg var lidt grov alligevel
Sorry men det er er så min mening
Ohhh my God, du skriver selv at du gerne vil have folks ærlige mening, og når jeg så (og andre i denne tråd også) kommer med min mening, så går du i total forsvarsposition og bliver mopset, i stedet for at tage det som konstruktiv kritik, som det jo er, og så tænke at det jo nok ikke er den opfattelse du har lyst til at folk skal få ud fra de billeder. Der er jo også nogle i tråden som synes de er super fine og ikke for "uanstændige". Og det viser jo bare at vi alle har forskellige grænser.
Og jeg siger det da kun til dig fordi jeg ikke regner med at du har lyst til at nogle skal få det indtryk af billederne. Siger intet for at genere dig overhovedet. Som jeg også skrev er jeg udemærket klar over at det slet ikke var sådan I ville have billederne skulle opfattes, og at det slet ikke var sådan noget der lå bag. Synes tanken om den store kærlighed din søn føler for lillebror er smuk, synes bare I begge skulle have været fuldt påklædte på billederne - så havde de været rigtig fine 
Anmeld