Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

FogL

Rigtig flotte, god belysning.. 

Kan rigtig godt lide det, hvor i kigger på hinanden Flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Bare mig..

Jeg synes, at det er nogen helt utrolig flotte og meget signede billeder!

Vulgært!? Nej, det synes jeg bestemt ikke! Havde i været helt nøgne, jo så måske lidt. Men det er i ikke!

Det første jeg tænkte var "ej, hvor han glæder sig til, at blive storebror" og "han ligner godt nok en, der holder utroligt meget af sin mor!"

Synes virkelig, at billederne er flotte! Kunne sagtens finde på at få taget samme billeder! Sagtens!

Må vi ikke se en af dem hvor i alle tre er på? - mor far og søn ? Elsker sådanne billeder!

herfra!

Anmeld

4. juli 2011

Ryberg

Anjamichell skriver:

Nåh

jeg må da indrømme at jeg er ked af at I opfatter det sådan...

Det er altså bare slet ikk sådan det skal opfattes

Vi er bare meget tæt knyttet og det skal kun indikere at han glæder sig til at være storebror og stolthed over at skulle være det...

Jeg håber da ikk at I får et forkert indtryk af mig nu??

jeg synes billederne er rigtig gode.. og kan virkelig godt se jeres hensigt.. men er "lidt" enig med de andre omkring intimiteten i billederne godt kan være forvirrende... Men kan sagtens se hvor meget storebror GLÆDER sig  og hvor er det fantastisk i er så nære

og så husk på, det er DINE billeder (og jeg ville være stolt af dem!)

Anmeld

4. juli 2011

Isabella_mor

jeg syntes de er rigtig gode

Anmeld

4. juli 2011

Wimmie

FruRafn skriver:

Det har intet med blufærdighed at gøre, at folk skriver som de gør. Billederne ER flotte, men havde passet bedre hvis det var faderen der var på billederne. Hvis mor og søn havde haft tøj på, havde det været en hel anden sag:-) Tror det er kombinationen af nøgenhed mellem mor og halvstor dreng folk finder lidt mærkelig...

Det har da meget med blufærdighed at gøre; i mange familier ville man aldrig få taget sådanne billeder - først og fremmest fordi man ofte ikke ser det som noget naturligt at vise sig (halvt) afklædte sammen med andre familiemedlemmer og fordi mange drenge på TS's søns alder ville synes det var pinligt.

Jeg synes ikke det er malplaceret at mor og søn bliver fotograferet sammen på denne måde; jeg synes det er smukt og jeg synes det er et godt og et sundt tegn at sønnen er med på den og ikke synes det er flovt.

Anmeld

4. juli 2011

Wimmie

Hyldeblomst skriver:

Min helt ærlige mening: Jeg synes de er super smukke!!!  Og JEG synes det er DEJLIGT at se, at du og din søn er så tætte! Nøgenhed?? JA, sådan blev vi jo født: Nøgne! Hvorfor skal vi skamme os over det? Du står i undertøj - en bikini dækker det samme. Ser jeres børn jer ikke også i bikini?

Jeg synes det er ærgeligt, hvis man pludselig skal gemme sin krop væk, så snart børnene kan tælle til 3! Mine forældre har aldrig været blufærdige og det er jeg simpelthen så glad for i dag!! Der er ingen grund til, at vi skal skamme os over os selv - eller vores forældre, når de ikke har tøj på/ikke så meget.

Jeg elsker dine billeder!!!! 

Nemlig

Synd at nøgenhed eller afklædthed skal være noget negativt i dette tilfælde.

Jeg ville ønske at jeg var blevet opdraget med mindre blufærdighed, jeg tror kun det gør én mere usikker omkring sin krop. Dem jeg kender der er vokset op i en familie hvor nøgenhed/afklædthed er mere naturligt har et meget mere afslappet forhold til deres kroppe i dag.

Anmeld

4. juli 2011

Wimmie

Corn skriver:

Jeg er enig. Men valget af undertøj kan også ændre opfattelsen. Synes det er lidt for  til billeder med så stor en dreng.

Nøgenheden rører mig ikke, men undertøjet har en sexet undertone, som ville passe bedre hvis det var en mand og ikke dit barn på billedet.

Du er rigtig smuk gravid, og rigtig hot- undertøjet klæder dig, men jeg synes din søn er for "stor" til den slags foto sammen med dig.

Jeg tror vi har meget forskellige opfattelser af hvad et "stort barn" er; for mig er det en teenager - altså fra 13-14 år og opefter.

Hvor gammel er TS'søn på billedet? 10 år eller deromkring? Så er han jo stadig et barn, og i mine øjne havde det ikke været meget anderledes end hvis han havde været 4 eller 7 år.

Synes i øvrigt ikke at undertøjet er specielt frækt - mere sødt. Det er jo ikke en gennemsigtig BH og hofteholder eller en sort Teddy  

Anmeld

4. juli 2011

sandorff

Anjamichell skriver:

Og I må gerne svare HELT ærligt!!

Det er min søn jeg står med og billederne er taget i sidste uge

HELT ærlig....

i min verden passer det ikke ind at din søn står og kærtegner din mave mens i begge et lettere påklædt. enten skulle i have haft tøj på at fået fotografen til at lave en "mindre lummer stemning" eller også skulle du bare have været alene på billederne.

bare min helt ærlige mening, som du jo bad om...

Anmeld

4. juli 2011

maria87

sikke nogle fantastiske smukke billeder

Anmeld

4. juli 2011

Mor til Mike

Anjamichell skriver:

Og I må gerne svare HELT ærligt!!

Det er min søn jeg står med og billederne er taget i sidste uge

.. Super smukke! er helt vildt med det billede hvor dig og din søn kigger på hinanden.. Piiift!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.