Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

MarieLouise

Anjamichell skriver:

Jaaaaa!! Og vi har faktisk bestilt tid til samme fotograf til når jeg er født så vi også kan få ham med på billederne

Det var da en rigtig god idé.. sådan lidt før og efter billeder  Måske vi også skulle nå at få lavet nogen billeder inden prinsessen melder sin ankomst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Laulund87

sandorff skriver:

hvorfor beder du så om folks ÆRLIGE mening hvis du, lyder det for mig, bare bliver mopset over folk ikke kun har positivt at sige...??

hvis du kun vil have det positive skal du bede om det og ikke bede om folks ÆRLIGE mening!!

Arh slap dog af.

Hun siger også at alles meninger er velkomne, men at hun gerne vil uddybe da hun SLET ikke havde set billederne på den måde (sjovt nok)

Hvad med at komme med sin mening i en ordentlig tone?

Anmeld

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

sandorff skriver:

hvorfor beder du så om folks ÆRLIGE mening hvis du, lyder det for mig, bare bliver mopset over folk ikke kun har positivt at sige...??

hvis du kun vil have det positive skal du bede om det og ikke bede om folks ÆRLIGE mening!!

Nej nej nej du misforstår nu

Jeg skriver jo også at jeg synes det er fedt at I tør stå frem og netop sige jeres ærlige mening

Og det mener jeg... Vi er ikk alle ens og deler ikk de samme meninger og holdninger og gudskelov for det da!!

Jeg synes faktisk at det blev til en hel lille debat og der er ingen onde ord eller mobsethed fra min side men selvfølgelig er jeg da også glad for at nogle kan se det positive og flotte i billederne... så du må altså ikk tro at jeg er sur... alle har ret til at stå frem i lyset og sige deres mening

Anmeld

4. juli 2011

butterflyPhoto

Jeg synes som sådan at de er fine.. billede 1 + 2 vil jeg dog gerne have mere lys på jeres ansigter.

Synes dog det ser lidt underligt ud at din søn tager dig på maven som han gør.. Jeg forbinder det med noget som faderen til barnet gør. Eller måske hvis din søn var mindre.  - men det er jo blot en personlig holdning. Har måske også bare taget så mange gravidbilleder efterhånden så jeg er lidt "farvet" af det.

Det sidste billede er rigtig rigtig godt! 

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

4. juli 2011

Bambii

Anjamichell skriver:

Desuden har begge mine "drenge" lyserøde ens boksershorts på

Jeg syntes det er super lækre billeder..

Jeg kunne også godt finde på at få taget lignende billeder, hvis det var mig

Jeg ser ikke noget "sexet" i billederne, kan kun se kærlighed mellem mor og søn.. En dreng der elsker sin mor og glæder sig til at skulle være storebror

Anmeld

4. juli 2011

sandorff

Laulund87 skriver:

Arh slap dog af.

Hun siger også at alles meninger er velkomne, men at hun gerne vil uddybe da hun SLET ikke havde set billederne på den måde (sjovt nok)

nu er det jo sådan at du ikke på min skrevet teksk kan høre hvordan jeg "taler".

det er en ordenlig måde jeg "siger" det på. hun giver bare mig indtrykket af at hun på ingen måde gad høre på det hvis folk ikke kunne lide billederne.

Anmeld

4. juli 2011

sandorff

Anjamichell skriver:

Nej nej nej du misforstår nu

Jeg skriver jo også at jeg synes det er fedt at I tør stå frem og netop sige jeres ærlige mening

Og det mener jeg... Vi er ikk alle ens og deler ikk de samme meninger og holdninger og gudskelov for det da!!

Jeg synes faktisk at det blev til en hel lille debat og der er ingen onde ord eller mobsethed fra min side men selvfølgelig er jeg da også glad for at nogle kan se det positive og flotte i billederne... så du må altså ikk tro at jeg er sur... alle har ret til at stå frem i lyset og sige deres mening

det var bare det indtryk jeg fik. men det er jo desværre ulempen når man hverken kan se ansigtsudtryk eller høre tonelejet hos dem man "snakker" med.

Anmeld

4. juli 2011

Laulund87

sandorff skriver:

nu er det jo sådan at du ikke på min skrevet teksk kan høre hvordan jeg "taler".

det er en ordenlig måde jeg "siger" det på. hun giver bare mig indtrykket af at hun på ingen måde gad høre på det hvis folk ikke kunne lide billederne.

Jeg synes nu din tone er meget tydelig, men ja ja sådan nogle billeder kan ikke hidse mig op..

Anmeld

4. juli 2011

sandorff

Laulund87 skriver:

Jeg synes nu din tone er meget tydelig, men ja ja sådan nogle billeder kan ikke hidse mig op..

jamen, så misforstår du min tone...

Anmeld

4. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Laulund87 skriver:

Arh slap dog af.

Tak søde dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.