Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Wimmie

CiSo skriver:

Syntes godt nok i er noget grove her, at der bliver bedt om en ærlig mening er ikke det samme som, at man får rig mulighed for bare at svine til.. Man kan istedet for sige, billedet er ikke lige mig, og så punktum færdig. Det andet med pædofili, nøgenhed, frækt undertøj o.s.v er det for latterligt at kommentrer på.. Sådan noget kan man tænke istedet for.. 

Jeg syntes det er nogle smukke billeder. 

og jo, man kan sagtens ane folks tone i det de skriver... 

til ts! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anjamichell skriver:

Og I må gerne svare HELT ærligt!!

Det er min søn jeg står med og billederne er taget i sidste uge

Jeg synes dine billeder er smukke og fotografen har virkelig fanget følelserne godt.

Jeg kunne dog ikke selv få taget billeder af mig sådan sammen med mit barn.
Dog ser jeg INTET pervest eller pædofilt i det. Personligt ville jeg bare ikke føle mig tilpas i sådanne billeder med mine børn.

Men igen. Smukke billeder der siger såååå meget om jer.
Naturlige og følsomme.

Anmeld

4. juli 2011

saxa

Hooold da op.. Har lige været tråden igennem - og jeg må ærligt indrømme at jeg overhovedet ikke lagde mærke til at det var, såkaldt, sexet undertøj du havde på.. Så kun nærhed og kærlighed i billederne.. Er da faktisk helt "flov" over kommentarerne omkring pædofili mm.

Anmeld

4. juli 2011

camilla28

MariaE skriver:

Ja, de er da super flotte og godt lys og vinkler og det hele. Dem kan du godt være stolt af:-)

Det eneste der lige slår mig er at din søn virker lidt for mande agtig, altså han står i den rolle manden plejer at stå i, sådan med at kysse maven og kigge nærmest hengivende og forelsket på dig:-)

ja jeg hopper lige med her for jeg får også  en føelse af noget ja forkert er måske ikke det rette ord men  det eneste jeg lige kan finde

Anmeld

4. juli 2011

AnneBJ

Anjamichell skriver:

Pædofilt og pervers?? Okay nu kan jeg godt mærke at jeg nok snart er nødt til at slette det her indlæg for den sårede mig faktisk lidt selvom du skriver at du ved det ikk er sådan det skal opfattes...

Meeeeen den synes jeg var lidt grov alligevel

Sorry men det er er så min mening

Her må jeg støtte dig TS.. Jeg er en af dem, som synes din søn har fars rolle på billederne (bortset fra dem med Jer alle 3, som er skidegode!!) - men pædofilt eller perverst ville jeg ALDRIG kalde det!

Og jeg synes stadig det er nogle flotte billeder, og hvor er det skønt I er tilfredse med dem - det er jo heldigvis det allervigtigste!!

Anmeld

4. juli 2011

Laura.

Wimmie skriver:

Bare fordi man beder om folks ærlige mening betyder det vel ikke at man ikke må reagere på det - især når der kommer grove og ulækre ord som "pædofili" og "pervers"

Så ville jeg også blive såret og ked af det uanset om jeg selv havde bedt om folks meninger; det kan jo nogle gange overraske hvad folk egl. kan finde på at sige.

Jeg synes bestemt også det var over grænsen, og jeg forstår ikke hvorfor man skal angribe ved at kalde TS "mopset" når hun bare siger at ordene sårer hende - hun skælder jo ikke nogen ud.

ja, jeg forstår også godt at TS bliver såret over de ret grove ord.. De hører jo slet ikke hjemme her, og da ikke til de billeder.

Til TS: Jeg synes det er nogle skønne billeder. Er især vild med det sidste.  Men vær du glad for billederne. De er bare lidt anderledes end hvad man er vant til at se..

Anmeld

4. juli 2011

Meliora

FrkT skriver:

Ohhh my God, du skriver selv at du gerne vil have folks ærlige mening, og når jeg så (og andre i denne tråd også) kommer med min mening, så går du i total forsvarsposition og bliver mopset, i stedet for at tage det som konstruktiv kritik, som det jo er, og så tænke at det jo nok ikke er den opfattelse du har lyst til at folk skal få ud fra de billeder. Der er jo også nogle i tråden som synes de er super fine og ikke for "uanstændige". Og det viser jo bare at vi alle har forskellige grænser.

Og jeg siger det da kun til dig fordi jeg ikke regner med at du har lyst til at nogle skal få det indtryk af billederne. Siger intet for at genere dig overhovedet. Som jeg også skrev er jeg udemærket klar over at det slet ikke var sådan I ville have billederne skulle opfattes, og at det slet ikke var sådan noget der lå bag. Synes tanken om den store kærlighed din søn føler for lillebror er smuk, synes bare I begge skulle have været fuldt påklædte på billederne - så havde de været rigtig fine 

Helt enig....

Anmeld

4. juli 2011

Meliora

CiSo skriver:

Syntes godt nok i er noget grove her, at der bliver bedt om en ærlig mening er ikke det samme som, at man får rig mulighed for bare at svine til.. Man kan istedet for sige, billedet er ikke lige mig, og så punktum færdig. Det andet med pædofili, nøgenhed, frækt undertøj o.s.v er det for latterligt at kommentrer på.. Sådan noget kan man tænke istedet for.. 

Jeg syntes det er nogle smukke billeder. 

og jo, man kan sagtens ane folks tone i det de skriver... 

til ts! 

Hun ber og vores ærlige mening, men du mener så vi kun må kommentere hvis feedbacken er positiv? Ej hold dog op....Når størstedelen af brugerne der har kommenteret opfatter billederne som mere eller mindre upassende, så er der jo nok noget om det, og siden ts ber om folks ÆRLIGE mening, kan jeg da kun undre mig over om hun i virkeligheden selv er lidt usikker på dem.Indtil videre har der ikke været ET eneste godt argument for hvorfor mor og søn er fotograferet sammen i undertøj, så det kunne da være interessant at høre. Det er jo ikke ligefremt normalt at få taget billeder af en fotograf i undertøj, sammen med sit barn...

Anmeld

4. juli 2011

CiSo

FruRafn skriver:

Hun ber og vores ærlige mening, men du mener så vi kun må kommentere hvis feedbacken er positiv? Ej hold dog op....Når størstedelen af brugerne der har kommenteret opfatter billederne som mere eller mindre upassende, så er der jo nok noget om det, og siden ts ber om folks ÆRLIGE mening, kan jeg da kun undre mig over om hun i virkeligheden selv er lidt usikker på dem.Indtil videre har der ikke været ET eneste godt argument for hvorfor mor og søn er fotograferet sammen i undertøj, så det kunne da være interessant at høre. Det er jo ikke ligefremt normalt at få taget billeder af en fotograf i undertøj, sammen med sit barn...

Du går godt nok i meget små sko.. Tænk at hidse sig op over et billede en anden har fået taget, og så er det da vidst heller ikke værre..

Anmeld

4. juli 2011

CiSo

FruRafn skriver:

Og nej, du forstår åbenbart ikke mit indlæg.. Jeg skriver at man gerne må sige det ikke er ens smag, men at man ikke behøver at svine til.. det er jo ikke en børnehave det her, og vi er vel alle ordentligt opdraget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.