Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Meliora

Muffi<3 skriver:

Jeg syntes de virker lidt forkerte   Det virker helt forkert med din store søn der tager på din mave og al den nøgenhed , sorry   Du er smuk og dejlig søn ,,

Yep, lige mine ord. Hvorfor skal I være nøgne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Sof

Muffi<3 skriver:

Jeg syntes de virker lidt forkerte   Det virker helt forkert med din store søn der tager på din mave og al den nøgenhed , sorry   Du er smuk og dejlig søn ,,

Må også erklære mig enig her

Anmeld

4. juli 2011

grøn · ært

Min helt ærlige mening: Jeg synes de er super smukke!!!  Og JEG synes det er DEJLIGT at se, at du og din søn er så tætte! Nøgenhed?? JA, sådan blev vi jo født: Nøgne! Hvorfor skal vi skamme os over det? Du står i undertøj - en bikini dækker det samme. Ser jeres børn jer ikke også i bikini?

Jeg synes det er ærgeligt, hvis man pludselig skal gemme sin krop væk, så snart børnene kan tælle til 3! Mine forældre har aldrig været blufærdige og det er jeg simpelthen så glad for i dag!! Der er ingen grund til, at vi skal skamme os over os selv - eller vores forældre, når de ikke har tøj på/ikke så meget.

Jeg elsker dine billeder!!!! 

Anmeld

4. juli 2011

Meliora

Wimmie skriver:

Jeg tror ikke du skal tage det for personligt - her i Danmark er rigtig mange jo meget blufærdige (inkl. mig selv), og mange synes det er lidt unaturligt med den slags billeder. Jeg fik selv en "hold da op"-følelse da jeg først så billederne, men jo mere jeg ser dem og tænker over det, jo mere synes jeg om dem.

Jeg synes faktisk det er lidt synd at vi danskere ofte opfatter den slags intimitet unaturligt og vi er altså lidt sippede omkring vores kroppe og opfattelse af seksualitet

Jeg er selv vokset op i en familie hvor man dækkede sig til, låste døren til badeværelset allerede som barn og hvor det var piiiiiinligt hvis ens forældre så én mere eller mindre afklædt eller man så sine forældre mere eller mindre afklædt. Samtidig havde jeg en veninde der kom fra en helt modsat familie; der kunne de godt gå igennem huset bare med håndklæde omkring eller spise morgenmad i undertøj.

Så hatten af fordi I ikke er så "sippede" i jeres familie og fordi I er så tætte som I her  

Nåja, og så er billederne jo superflotte og din søn er virkelig en køn dreng

Det har intet med blufærdighed at gøre, at folk skriver som de gør. Billederne ER flotte, men havde passet bedre hvis det var faderen der var på billederne. Hvis mor og søn havde haft tøj på, havde det været en hel anden sag:-) Tror det er kombinationen af nøgenhed mellem mor og halvstor dreng folk finder lidt mærkelig...

Anmeld

4. juli 2011

CamiRon

Åhh jeg syntes de virker en smule vulgære, med den nøgenhed sammen med din store søn. I er dog totalt fotogene begge to og hvor har du bare en smuk gravid mave!! Hvis du er glad for dine billeder, er det det der tæller.

Anmeld

4. juli 2011

CamiRon

FruRafn skriver:

Det har intet med blufærdighed at gøre, at folk skriver som de gør. Billederne ER flotte, men havde passet bedre hvis det var faderen der var på billederne. Hvis mor og søn havde haft tøj på, havde det været en hel anden sag:-) Tror det er kombinationen af nøgenhed mellem mor og halvstor dreng folk finder lidt mærkelig...

Anmeld

4. juli 2011

ekzunz

Jeg synes de er rigtigt gode! Og især det hvor han kigger op på dig.

Der er jo ingen der er nøgne - der er bar hud, men ingen er nøgne, og jeg ser slet ikke noget vulgært i det! Jeg ser en familie som glæder sig til at der kommer en lillesøster/-bror.

Anmeld

4. juli 2011

grøn · ært

Znuzke skriver:

Jeg synes de er rigtigt gode! Og især det hvor han kigger op på dig.

Der er jo ingen der er nøgne - der er bar hud, men ingen er nøgne, og jeg ser slet ikke noget vulgært i det! Jeg ser en familie som glæder sig til at der kommer en lillesøster/-bror.

Anmeld

4. juli 2011

Corn

Muffi<3 skriver:

Jeg er enig. Men valget af undertøj kan også ændre opfattelsen. Synes det er lidt for  til billeder med så stor en dreng.

Nøgenheden rører mig ikke, men undertøjet har en sexet undertone, som ville passe bedre hvis det var en mand og ikke dit barn på billedet.

Du er rigtig smuk gravid, og rigtig hot- undertøjet klæder dig, men jeg synes din søn er for "stor" til den slags foto sammen med dig.

Anmeld

4. juli 2011

Corn

Wimmie skriver:

Jeg tror ikke du skal tage det for personligt - her i Danmark er rigtig mange jo meget blufærdige (inkl. mig selv), og mange synes det er lidt unaturligt med den slags billeder. Jeg fik selv en "hold da op"-følelse da jeg først så billederne, men jo mere jeg ser dem og tænker over det, jo mere synes jeg om dem.

Jeg synes faktisk det er lidt synd at vi danskere ofte opfatter den slags intimitet unaturligt og vi er altså lidt sippede omkring vores kroppe og opfattelse af seksualitet

Jeg er selv vokset op i en familie hvor man dækkede sig til, låste døren til badeværelset allerede som barn og hvor det var piiiiiinligt hvis ens forældre så én mere eller mindre afklædt eller man så sine forældre mere eller mindre afklædt. Samtidig havde jeg en veninde der kom fra en helt modsat familie; der kunne de godt gå igennem huset bare med håndklæde omkring eller spise morgenmad i undertøj.

Så hatten af fordi I ikke er så "sippede" i jeres familie og fordi I er så tætte som I her  

Nåja, og så er billederne jo superflotte og din søn er virkelig en køn dreng

Vi dækker os ikke til eller er sippede hos os, men jeg tager ikke sort undertøj på, med blonder og den slags og derefter i så tæt kontakt med mine store drenge.

Synes kontrasten står i form af det sexede som mors undertøj udstråler og det "nøgne" barn vinkler det forkert. 

Havde undertøjet været enkelt og mere "sex"neutralt, havde jeg synes bedre om billederne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.