Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Muffi<3 skriver:

Jeg syntes de virker lidt forkerte   Det virker helt forkert med din store søn der tager på din mave og al den nøgenhed , sorry   Du er smuk og dejlig søn ,,

Er også enig.

Mht billederne i sig selv så er jeg ikke vild med opstillede billeder, jeg vil gerne have dem så naturlige som muligt.

Fx dig i en sommerkjole og din søn der lytter til maven og ville stadig kunne fange det fantastiske øjeblik i har sammen uden at det ser opstillet ud. (ikke skal se ind i kameraet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Meliora

CiSo skriver:

Du går godt nok i meget små sko.. Tænk at hidse sig op over et billede en anden har fået taget, og så er det da vidst heller ikke værre..

Næ jeg bruger faktisk ret store sko;-) og hidser mig ikke op, retter jer bare i fakta. Når man ber om folks mening må man kunne tåle den. Jeg viste min kæreste indlægget med billederne for lige at høre hvad hans mening var, og hans øjne var ved at trille ud, han synes det var meget mærkeligt med den nøgenhed. Sååå, det er ikke kun nogle af os kvinder herinde der finder dem upassende...

Anmeld

4. juli 2011

Meliora

CiSo skriver:

Og nej, du forstår åbenbart ikke mit indlæg.. Jeg skriver at man gerne må sige det ikke er ens smag, men at man ikke behøver at svine til.. det er jo ikke en børnehave det her, og vi er vel alle ordentligt opdraget.

Jeg har indtil videre ikke læst nogle svinere i de indlæg der er kommet, heldigvis:-)

Anmeld

4. juli 2011

CiSo

FruRafn skriver:

Næ jeg bruger faktisk ret store sko;-) og hidser mig ikke op, retter jer bare i fakta. Når man ber om folks mening må man kunne tåle den. Jeg viste min kæreste indlægget med billederne for lige at høre hvad hans mening var, og hans øjne var ved at trille ud, han synes det var meget mærkeligt med den nøgenhed. Sååå, det er ikke kun nogle af os kvinder herinde der finder dem upassende...

Jeg syntes nu det er ret grov, det der er blevet skrevet.. Og jeg syntes at selvom der bliver sagt man må sige sin ærlige mening, så betyder det ikke man har lov til ALT.. Så er jeg bare opdraget.. Og syntes bestemt ikke ts, bliver mobset på nogen måde, som nogle af jer mener.. 

Ja, syntes bare i er ret grove og lyder som nogle ret umodne.  

Anmeld

4. juli 2011

Meliora

CiSo skriver:

Jeg syntes nu det er ret grov, det der er blevet skrevet.. Og jeg syntes at selvom der bliver sagt man må sige sin ærlige mening, så betyder det ikke man har lov til ALT.. Så er jeg bare opdraget.. Og syntes bestemt ikke ts, bliver mobset på nogen måde, som nogle af jer mener.. 

Ja, syntes bare i er ret grove og lyder som nogle ret umodne.  

Hver sin mening:-) når jeg er grov er man ikke i tvivl, og jeg kan ærligt sige at jeg i hvert fald ikke været grov i denne debat:-)

Anmeld

4. juli 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

"Pædofile" og "perverse" er helt malplacerede og unødigt grove og sårende ord at bruge, og jeg forstår ikke behovet for at tage så voldsomme ord i anvendelse.

Min første reaktion var, at billederne var lidt grænseoverskridende - på mig virkede det også, som om sønnen var "Mors lille mand", nok især, fordi der ikke var en far på billederne. Jeg tænkte nu slet ikke i seksuelle baner, mere i en eller anden "dreng tager mands rolle"-bane, men:

Hvis jeg så situationen "live", hvor storebror klapper på mors mave, ville det ikke støde mig det fjerneste. Jeg har selv store drenge på 12 og 14, og særligt den ene kunne jeg sagtens have stået sådan med "in natura" - og skam få den, der tænkte grimt om det! Jeg tror, det handler om, at et foto er en anden type visuel oplevelse, hvor man på en eller anden måde får "komprimeret" stemningen og indtrykket - det virker meget stærkere, end det ville gøre i virkeligheden. Man ved, det er opstillet, og netop derfor mangler der, i mine øjne, en person på billedet til at danne den "rigtige" familiehistorie med mor, far og barn/børn.

Det er ikke rationelt at reagere sådan på billederne, tror jeg - og det handler mere om stereotyper og fordomme og associationer (Ødipus, italienske drenge og deres mamma´er osv.), end om det, der EGENTLIG er på billedet.

At nogles associationer så går så vidt som til at tænke i pædofili og perversioner, finder jeg lidt foruroligende - eller bare ikke gennemtænkt.

Anmeld

5. juli 2011

camillakrath

De første billeder bryder jeg mig heller ikke om. Men de sidste billeder er mere mig - Synes virkelig at det er faderen der træder i karakter som den maskuline og storebror fremstår mere som et barn! Hele hans ansigtsudtryk, den måde i står på osv.

Men jeg havde foretrukket dig i bukser og en neutral bh og ham i en neutral t-shirt.

Jeg kan dog sagtens se at i kun vil vise en enorm kærlighed og det er noget inde i mig, der gør at billederne ikke helt giver mig det indtryk der var hensigten

Anmeld

5. juli 2011

Wimmie

Mor og meget mere skriver:

Det er ikke rationelt at reagere sådan på billederne, tror jeg - og det handler mere om stereotyper og fordomme og associationer (Ødipus, italienske drenge og deres mamma´er osv.), end om det, der EGENTLIG er på billedet.

At nogles associationer så går så vidt som til at tænke i pædofili og perversioner, finder jeg lidt foruroligende - eller bare ikke gennemtænkt.

Ja, jeg synes faktisk det siger mere om personerne bag ordene - og deres tankegang...

Anmeld

5. juli 2011

JustinsMoar

Hvordan kan man kalde et prof. mavebillede med mor og BARN (han er 10 år gammel, for fanden da!!) for pædofilt og perverst??!!

Neej nej nej!!!

TS, har flere gange fortalt at FAR også er med på billeder - og har sågår vist billederne!! Hvordan kan BARNET så overtage FAR rollen??!

Ej, nu bliver det sku en tand for meget .......

TS - FANTASTISKE billeder, dem kan i godt være stolt af!!

Anmeld

5. juli 2011

CiSo

FruRafn skriver:

Hver sin mening:-) når jeg er grov er man ikke i tvivl, og jeg kan ærligt sige at jeg i hvert fald ikke været grov i denne debat:-)

okay, kan heller ikke huske hvad du har skrevet.. eller hvem der har skrevet hvad syntes bare nogle ord var grove.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.