Nessie skriver:
Fordi vi er nogen der har svært ved at få børn, som bliver stødt på manchetterne.
Vi ville give vores højre arm for at få et barn, uanset køn, og bliver temmelig provokerede af, at nogle ligefrem bliver kede af det når det ikke var det ønskede køn, for barnet er vel et ønskebarn uanset hvad?
Jeg forstår godt at man kan blive en smule skuffet, hvis det ikke var hvad man forventede eller ønskede, men jeg forstår ikke at man bliver så trist, og ligefrem kan græde i skuffelse over det.
Det er jo ikke kønnet der definerer kærligheden til barnet, det er vel hele essensen af drømmen om et barn, der gør at man elsker det, fra det ligger i maven?
Du har helt ret i det ikke er kønnet der afgøre ens kærlighed til barnet.. Men se det fra TS side! Dette er muligvis hendes sidste barn, og ønsket om at få lov til at blive velsignet med en pige har været så stort og når det så ikke skulle blive denne gang, forstår jeg sku godt hun er ked af det!
Synes det er fint nok i har jeres meninger og holdninger, men er der grund til at sparke til en der allerede føler hun ligger ned? Kunne forstå jeres ' sure opstød' hvis hun havde valgt at bruge abort som prævention, men helt ærligt? Hun siger jo selv hun godt ved det er 'forkert' at føle som hun gør, og at kærligheden helt sikkert er der og uden tvivl vil hun elske sin lille bebse, med eller uden tissemand.. Hun har jo brug for at få sine følelser ud og høre at det ikke er hende der er gal på den, men at der faktis er flere i den store verden der har følt det samme..
Jeg blev da selv lidt skuffet da vi fik af vide vi skulle have en pige, fordi jeg så gerne ville have en dreng, men uanset hvad elsker jeg mit barn mere end noget andet..
Ja undskyld jeg kommer med mit sure opstød til dig og jer andre, men synes nu ikke i er helt fair!
Stor krammer til dig TS!