Kønsscanning og rigtig ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

LinLin

Anonym skriver:

Ja det tænkte jeg også lige

Altså kan da godt forstå det må virke utaknemmeligt i nogen øjne men følelser kan man jo ikke bare sådan lige ligge låg på og så må det da være bedre at komme ud med følelserne og støtte sig op af andre som har oplevet noget a la en selv

Du skal bare lukke ørerne Den kommer HVER gang der er en tråd om dette emne eller frivillig abort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Du skal bare lukke ørerne Den kommer HVER gang der er en tråd om dette emne eller frivillig abort...

Ja gør jeg bare

Men altså forstår stadig godt nogen ser mig som utaknemmelig, føler mig også sådan men det ændrer jo bare ikke på at jeg også føler en skuffelse og tristhed.

Anmeld

27. juni 2011

Lotte14

DAs mor skriver:

Så synes jeg da du skulle oprette en tråd om det i stedet for at skrive det her, når det ikke er det der bliver spurgt om.

Bare fordi nogle ikke har "muligheden" for at ønske eller træffe et valg - skal andre så ikke have lov!?

Hvilket valg snakker du om? Nu er det jo ikke ligefrem sådan at hun vælger barnet fra bare pga. at det er en dreng., så forstår ikke det du skriver.

//Charlotte

Anmeld

27. juni 2011

Lotte14

Anonym skriver:

Ja gør jeg bare

Men altså forstår stadig godt nogen ser mig som utaknemmelig, føler mig også sådan men det ændrer jo bare ikke på at jeg også føler en skuffelse og tristhed.

Nu var det jeg skrev ikke ondt ment! Og nej, der er ikke noget der bare lige kan ændre det du føler og sådan du har det. Og jeg tror da bestemt også, at når du først har fået din dreng i armene, så er du rigtig glad for din lille DRENG! Jeg forstå godt tanken som at det kunne være dejligt med en af hver, men stadig synes jeg at man skal være glad uanset hvilket køn det er!

//Charlotte

Anmeld

27. juni 2011

LinLin

Charlotte89 skriver:

Hvilket valg snakker du om? Nu er det jo ikke ligefrem sådan at hun vælger barnet fra bare pga. at det er en dreng., så forstår ikke det du skriver.

//Charlotte

Nej - det var bare generelt det med valg...

Men ØNSKE i dette tilfælde

Anmeld

27. juni 2011

Nessie

DAs mor skriver:

Hvorfor skal dén der altid komme!?!

Fordi vi er nogen der har svært ved at få børn, som bliver stødt på manchetterne.
Vi ville give vores højre arm for at få et barn, uanset køn, og bliver temmelig provokerede af, at nogle ligefrem bliver kede af det når det ikke var det ønskede køn, for barnet er vel et ønskebarn uanset hvad?

Jeg forstår godt at man kan blive en smule skuffet, hvis det ikke var hvad man forventede eller ønskede, men jeg forstår ikke at man bliver så trist, og ligefrem kan græde i skuffelse over det.

Det er jo ikke kønnet der definerer kærligheden til barnet, det er vel hele essensen af drømmen om et barn, der gør at man elsker det, fra det ligger i maven?

Anmeld

27. juni 2011

Lotte14

DAs mor skriver:

Nej - det var bare generelt det med valg...

Men ØNSKE i dette tilfælde

Aarh, okay, så forstår jeg!

//Charlotte

Anmeld

27. juni 2011

LinLin

Anonym skriver:

Ja gør jeg bare

- og det skal du have lov til

Anmeld

27. juni 2011

LinLin

Charlotte89 skriver:

Aarh, okay, så forstår jeg!

//Charlotte

Anmeld

27. juni 2011

Lotte14

Nessie skriver:

Fordi vi er nogen der har svært ved at få børn, som bliver stødt på manchetterne.
Vi ville give vores højre arm for at få et barn, uanset køn, og bliver temmelig provokerede af, at nogle ligefrem bliver kede af det når det ikke var det ønskede køn, for barnet er vel et ønskebarn uanset hvad?

Jeg forstår godt at man kan blive en smule skuffet, hvis det ikke var hvad man forventede eller ønskede, men jeg forstår ikke at man bliver så trist, og ligefrem kan græde i skuffelse over det.

Det er jo ikke kønnet der definerer kærligheden til barnet, det er vel hele essensen af drømmen om et barn, der gør at man elsker det, fra det ligger i maven?

//Charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.