Anonym skriver:
Vi har været til kønsscanning og jeg blev bare så ked af resultatet 
Har det rigtig skidt med det for jeg føler mig dybt utaknemmelig men kan stadig ikke ryste tristheden af mig.
Det skulle være mit det sidste barn og havde et kraftigt ønske om kønnet men sådan skulle det bare ikke være og nu skærer det i mit hjerte selvom jeg ved det er dybt forkasteligt at jeg føler sådan.
Nogen andre herinde som har prøvet at være igennem det samme som mig som kan give nogle opmuntrende ord med på vejen?
Selvom jeg aldrig har prøvet noget lign, og måske heller ikke rigtig forstår at man kan have de følelser.. Så respekterer jeg det 100%.. Jeg havde intet ønske om et bestemt køn (nogle af gangene), men har altid forestillet mig selv som en drenge-mor..

Nå, men da jeg blev gravid 2 gang, og mistede i 14 uge, der ændrede det alt for mig.. (lidt lige som en anden skrev).. Jeg tænker måske også som det første, ved de her debatter, "vær blot glad og taknemmelig over at det er et raskt barn"., men jeg siger det aldrig højt, da jeg respekterer at ikke alle er ens...

og SELVFlGELIG har man ikke kontrol over sine følelser.. Er sikker på at du kommer til at elske din anden lille søn, lige så højt som din første, når først du får ham op i dine arme Men en pige skal være mindst lige så velkommen
Anmeld