Anonym skriver:
Aaåårrrh for fanden hvad skal den bemærkning til for???? 
Der er sgi da ingen som har mindre kærlighed til barnet pga kønnet men hele tråden handler altså om en umiddelbar skuffelse pga kønnet og der er kæmpe forskel!!!
Kan slet ikke forstå jeg reagerer på den måde her...Igår aftes var jeg rigtig langt nede og sagde endda til kæresten at hvis jeg havde vidst det er en dreng så ville jeg ikke have gået alt det med slem graviditets kvalme igennem...tanken om det måske var ønske pige har holdt mig oppe 
For mig lyder det altså som om at hvis du havde vidst kønnet så havde du valgt en abort - og så er det altså at man burde skamme sig når netop der sidder andre der ikke kan få børn, heri blandt mig selv der var så heldig at få en baby PIGE med hjælp fra en fertilitetsklinik.
Ja undskyld, og siger det med den blideste stemme og det mest triste blik herhjemme. Men du skriver jo selv at du ikke ville have gået igennem det hele for en dreng 
Kan sagtens fortå du er skuffet, det er slet ikke det - men ligefrem dybt ulykkelig og grædefærdig???? Det gør mig godt nok ked af at læse 
Jeg har altid selv drømt om en dreng, men blev ovenud lykkelig da jeg fik af vide vi skulle have en pige - netop fordi det kunne være min eneste chance for et barn.
Men det er måske fordi man ikke kan sætte sig ind i din situation 
Anmeld