Kønsscanning og rigtig ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2013

Lauras mor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

channie-g

Anonym skriver:

Vi har været til kønsscanning og jeg blev bare så ked af resultatet

Har det rigtig skidt med det for jeg føler mig dybt utaknemmelig men kan stadig ikke ryste tristheden af mig.

Det skulle være mit det sidste barn og havde et kraftigt ønske om kønnet men sådan skulle det bare ikke være og nu skærer det i mit hjerte selvom jeg ved det er dybt forkasteligt at jeg føler sådan.

Nogen andre herinde som har prøvet at være igennem det samme som mig som kan give nogle opmuntrende ord med på vejen?

Tænker det er meget normalt så op med humøret, kender dog ikke følelsen a det da jeg først gang fik det ønskede drengebarn og denne gang (er 16+2) skal vi have en lillesøster:-) men op med hovedet, du skal nok blive glad for ham i sidste ende :-) stort kram 

Anmeld

28. marts 2013

Smilehul

Jeg har ikke lige haft tid til at læse det hele grundigt igennem, men i mine øjne, er det lidt en "underlig" mening at have..

Du skal være lykkelig over, at du har et sundt og rask barn!

Anmeld

28. marts 2013

C-Dog

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i dine tanker. Men du skal da lige have en tanke med på vejen, jeg håber og tror du bliver lykkelig for din baby når den først er i dine arme. Det er noget af det allersmukkeste kan jeg love dig.

Anmeld

29. marts 2013

MortilElias2010

Smilehul skriver:

Jeg har ikke lige haft tid til at læse det hele grundigt igennem, men i mine øjne, er det lidt en "underlig" mening at have..

Du skal være lykkelig over, at du har et sundt og rask barn!

Det kan betale sig at læse det hele igennem! 

Anmeld

29. marts 2013

Sara.

Tråden startede juni 2011

Anmeld

29. marts 2013

baby012

Kender det 

Jeg havde et brændende ønske om at skulle have en dreng først, har nemlig altid ønsket mig en storebror, så ville gerne kunne give mine børn det.. 

Men jeg blev skuffet ved scanningen, det var en pige :') 

jeg havde så dårlig samvittighed, og jeg skammede mig og følte mig meget utaknemmelig .. 

Endte med at acccepterer hende efter en god shoppetur  

den anden gang var jeg ligeglad med kønnet, og fik en dreng så har en af hver, og er fuldstændig ligeglad med kønnet på den næste  

Anmeld

29. marts 2013

morpåthurø

Anonym skriver:

Du ønskede dig måske en dreng?

Jeg ønskede mig en pige brændene og det er så en dreng.

Ja et sundt og raskt barn er da det vigtigste men jeg kan bare ikke lægge den her følelse af nærmest sorg fra mig...er rigtig trist.

Har i forvejen en dreng og vil ikke have flere børn  og nu er det endnu en dreng

jeg har haft det på nøjagtig samme måde som dig. ønskede mig brændende en pige 3. gang. da jeg til MD scanning fik at vide at det var en dreng mere brugte jeg nogle dage på at komme mig inden jeg fortalte andre det og der vænnede jeg mig faktisk hurtigt til det.. og jeg var glad for at jeg vidste det inden fødslen så jeg ikke skulle opleve  den følelse dér. 

Anmeld

29. marts 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Aaåårrrh for fanden hvad skal den bemærkning til for????

Der er sgi da ingen som har mindre kærlighed til barnet pga kønnet men hele tråden handler altså om en umiddelbar skuffelse pga kønnet og der er kæmpe forskel!!!

Kan slet ikke forstå jeg reagerer på den måde her...Igår aftes var jeg rigtig langt nede og sagde endda til kæresten at hvis jeg havde vidst det er en dreng så ville jeg ikke have gået alt det med slem graviditets kvalme igennem...tanken om det måske var ønske pige har holdt mig oppe 

For mig lyder det altså som om at hvis du havde vidst kønnet så havde du valgt en abort - og så er det altså at man burde skamme sig når netop der sidder andre der ikke kan få børn, heri blandt mig selv der var så heldig at få en baby PIGE med hjælp fra en fertilitetsklinik.

Ja undskyld, og siger det med den blideste stemme og det mest triste blik herhjemme. Men du skriver jo selv at du ikke ville have gået igennem det hele for en dreng 

Kan sagtens fortå du er skuffet, det er slet ikke det - men ligefrem dybt ulykkelig og grædefærdig???? Det gør mig godt nok ked af at læse 

Jeg har altid selv drømt om en dreng, men blev ovenud lykkelig da jeg fik af vide vi skulle have en pige - netop fordi det kunne være min eneste chance for et barn.

Men det er måske fordi man ikke kan sætte sig ind i din situation 

Anmeld

29. marts 2013

LR85

Anonym skriver:

Du ønskede dig måske en dreng?

Jeg ønskede mig en pige brændene og det er så en dreng.

Ja et sundt og raskt barn er da det vigtigste men jeg kan bare ikke lægge den her følelse af nærmest sorg fra mig...er rigtig trist.

Har i forvejen en dreng og vil ikke have flere børn  og nu er det endnu en dreng

Jeg havde det også sådan da jeg fik afvide at andet barn også var en dreng. 

Men men men.... Det er simpelthen SÅ FEDT! 

Jeg er mor til 2 drenge, og er virkelig stolt. 

De leger altid sammen, er hinandens bedste venner og jeg er virkelig glad for at jeg har 2 a samme køn. 

Håber du finder glæden, det er en stor gave st se sine to drenge sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.