Hej,
Ih, hvor lyder det dejligt med en kæresteferie. Jeg synes måske bare, at I skal planlægge lidt anderledes.
Hvad med at tage på en lang kæreste tur nu inden baby kommer og begrænse turen til kun at se fodboldt kampen? Hvis altså fodboldkampen betyder meget for jer.
Min kæreste og jeg var "tvunget" til at være væk fra vores datter, da hun var 2 dage, da vi skulle til begravelse. Min egen mor skulle begraves!! Jeg følte, at hvis jeg ikke deltog i min mors begravelse, så ville jeg fortryde det resten af mit liv. Jeg var så ulykkelig og havde født to dage inden og derfor tog Emma's far med for at støtte mig.
Vi bor i København og skulle med flyveren til Aalborg. Det drejede sig om en dag, men jeg savnede hende frygteligt, selvom jeg vidste at farmor sagtens kunne passe en lille baby. (Kærestens søster har tvillinger som kun er et år ældre, og farmor har tit passet dem).
Jeg spekulerede både på flystyr, om hun fik nok mad, en tør ble, om hun ville glemme os o.s.v. Det kørte bare rundt i hovedet.. Du drømmer ikke om, hvor stærke følelser man får for sådan en lille en i løbet af nul komma fem..
For en sikkerhedssskyld ville jeg tage på en kærestetur inden baby er født. Jeg synes personligt, at det er synd for baby og ville aldrig gøre det selv, med mindre at det er strængt nødvendigt.
Men I kan jo kun gøre, som I føler er rigtigt for jeres familie.
Held og lykke med beslutningen.
Anmeld