Følelser for baby før og efter fødsel - rejse uden baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.687 visninger
225 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

lilledittemor

Kæresten og jeg vil rigtig gerne til Madrid, ca. 10 dage, i April næste forår -det havde vi planlagt inden jeg blev gravid, dog ikke bestilt endnu.
På det tidspunkt er baby 4-5 måneder gammel og skal passes hos min mor.

Umiddelbart kan jeg slet ikke se, at jeg vil få noget problem med det - andet end at man selvfølgelig vil savne lidt, men kan ikke rigtig forholde mig til de følelser der evt. vil komme?
Jeg har jo også min kæreste med, som jo er det vigtigste for mig indtil videre
Kæresten derimod, tror at han får det lidt/ret svært med det, og tvivler på længden af ferien.

SÅ FORTÆL FORTÆL
Hvordan har i haft det med at rejse fra baby/barn?
Og gjorde det ikke rigtig godt for forholdet at have alenetid?

Ved jo at min mor sagtens kan passe et barn - og hun glæder sig allerede
Og gider ikke at blive en "pyller-mor" som ikke kan forlade sit barn, for jeg mener at min kæreste og vores forrhold er lige så vigtig/t.

Håber at det blev forståeligt - det er lidt svært at forklare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

NaFe

det ville jeg ikke kunne...måske 2 dage...meeen 10 dage..det lang tid..ville jeg ikke engang kunne nu med en datter på 2,5 år... det altså mange dage af være væk fra en sååå lille en

Anmeld

17. juni 2011

Topp

Ditte_Marie skriver:

Kæresten og jeg vil rigtig gerne til Madrid, ca. 10 dage, i April næste forår -det havde vi planlagt inden jeg blev gravid, dog ikke bestilt endnu.
På det tidspunkt er baby 4-5 måneder gammel og skal passes hos min mor.

Umiddelbart kan jeg slet ikke se, at jeg vil få noget problem med det - andet end at man selvfølgelig vil savne lidt, men kan ikke rigtig forholde mig til de følelser der evt. vil komme?
Jeg har jo også min kæreste med, som jo er det vigtigste for mig indtil videre
Kæresten derimod, tror at han får det lidt/ret svært med det, og tvivler på længden af ferien.

SÅ FORTÆL FORTÆL
Hvordan har i haft det med at rejse fra baby/barn?
Og gjorde det ikke rigtig godt for forholdet at have alenetid?

Ved jo at min mor sagtens kan passe et barn - og hun glæder sig allerede
Og gider ikke at blive en "pyller-mor" som ikke kan forlade sit barn, for jeg mener at min kæreste og vores forrhold er lige så vigtig/t.

Håber at det blev forståeligt - det er lidt svært at forklare.

10 dage er lang tid at rejse fra sit lille barn - det VILLE jeg SLET ikk overveje. Jeg syntes det ville være synd

Anmeld

17. juni 2011

lilledittemor

Topp skriver:

10 dage er lang tid at rejse fra sit lille barn - det VILLE jeg SLET ikk overveje. Jeg syntes det ville være synd

Hvorfor synes du at det er synd?

Anmeld

17. juni 2011

lilledittemor

NaFe skriver:

det ville jeg ikke kunne...måske 2 dage...meeen 10 dage..det lang tid..ville jeg ikke engang kunne nu med en datter på 2,5 år... det altså mange dage af være væk fra en sååå lille en

kan ikke eller vil ikke?

Anmeld

17. juni 2011

Topp

Ditte_Marie skriver:

Hvorfor synes du at det er synd?

det er da synd for barnet som er emnorm knyttet til sine forældre især sin mor - de er slet ikke klar til at skulle passes 10 dage

Anmeld

17. juni 2011

mortilflere

det er sg for vildt....

Sorry men det er en baby du vil rejse fra , hvorfor tager i ikke den bette med ??

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Min datter er 4 måneder imorgen og jeg ville ALDRIG kunne gøre det!! Ingengang et helt døgn..

Anmeld

17. juni 2011

Frk Mig

Vil i rejse væk fra barnet i 10 dage når han/hun er 4-5 mdr gammel? Det ville jeg slet ikke kunne .. Det er jo der at barnet har brug for sine forældre .. 

Jeg hverken vil kunne eller ville .. Jeg syntes det er for lang tid når den ikk er ældre.. Og i ville jo sagtens kunne være kærster selvom at i har barnet med .. Når barnet ikk er ældre sover den jo stadigvæk meget .. så der ville da være masser af tid til at nusse, kæle og hva der ellers høre til 

Anmeld

17. juni 2011

lilledittemor

Topp skriver:

det er da synd for barnet som er emnorm knyttet til sine forældre især sin mor - de er slet ikke klar til at skulle passes 10 dage

Jamen de er jo altid tæt knyttet til forældrene...
Det er vel bedst når de er så små og ikke rigtig bevidste om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.