Hejsa (: ..
Jeg forstår da godt at du gerne vil på kæreste ferie, og det er jo SUPER svært at skulle forholde sig til sin baby og følelserne til dit kommende barn når du endnu ikke har født .. 
- Men, jeg vil HELT SIKKERT sige søde at du slet ikke har lyst til at rejse væk fra baby på det tidspukt, og det vil komme helt naturligt når dit moder hjerte vil begynde at slå så snart du har født (; så tror jeg ikke at du tager nogen steder .. - En baby på den alder er en del af dig, baby er vandt til at hører din stemme og kan med et hundrede mærke at du er dens mor og vil uden tvivl føle sig meget efterladt og vil være meget ulykkelig og kan sagtens mærke at det ikke er "mor" der holder om det osv.
- Ja uanset hvor gammel barnet er tror jeg at det er hårdt at rejse fra sit barn, men hvis du venter til barnet bliver ældre vil barnet have en forståelse af at du kommer altså tilbage, hvorimod barnet ikke har en ærlig chance for at vide om du kommer tilbage hvis du efterlader det har mormor eller farmor, og kan mærke at du ikke er tilstede og vil derfor blive meget ulykkelig
-Vent med at bestille rejse til du har født søde, giv lige dig selv en chance for at blive mor inden du tager sådanne beslutninger. 
Anmeld