Jeg kunne aldrig rejse fra mine børn så længe, ikke engang nu hvor de er 13 og 7 år
det bliver max til en weekendtur..
Intet kan beskrive den kærlighed man føler første gang man ser sit lille barn
og den kærlighed vil med årene bare vokse sig større og stærkere..
Jeg kan godt følge dig i at det kan være svært at sætte sig ind i hvor meget sådan et lille væsen vil fylde i jeres verden
men det finder i ud af, og jeg tror/håber at til den tid vil i overhovedet ikke engang overveje at tage afsted, heller ikke i kortere tid.. 
Og når din kæreste allerede nu udtrykker bekymring over at det vil være svært at være væk fra den lille, så syntes jeg virkelig at i skal overveje andre muligheder.. tage ferien nu, udskyde ferien til baby kan komme med, eller tage baby og evt. babysitter med
Nej baby får ikke noget ud af at være på ferie i et andet land... og så alligevel, for den vil jo så sammen med jer, og det er altså det aller-aller vigtigste

Nu er du jo heller ikke så langt henne endnu, og jeg oplevede da selv at mine følelser for mine børn, voksede støt igennem graviditeten, i takt med at man mærkede mere og mere til dem
man føler man kommer til at kende den lille allerede mens den ligger i maven
Når det er sagt vil jeg dog også sige at hvis i trods følelser og kærlighed til den lille stadig beslutter at i vil afsted, så overvej meget kraftigt om det ikke bare skal være max 1-2 dage.. for baby har brug for jer i den alder..
og så må i være kærester om aftenen når baby sover

Held og lykke med det hele
Lotte Ø.
Anmeld