piadas skriver:
Min datter 4 mdr. og 6 dage idag, og jeg ville ALDRIG kunne rejse væk fra hende, så lang tid. Nu er vi jo også forskellige og måske, som nogle af de andre også skriver, er det fordi du ikke har oplevet de følelser endnu, som det er at blive forælder.
Jeg tror, at når først du har født, finder du ud af, at du ikke har lyst til at være væk fra dit barn i så lang tid. Jeg har en veninde, som var i Australien i 3 uger lige inden hendes datter blev 1 år, og hun savnede hende hæsligt!
Min datter har jo samme alder lige nu, som jeres barn ca. vil have, når I planlægger at tage afsted. Min mand arbejder rigtig meget, og jeg kan se, at hvis hun bliver rigtig ked af det, er det kun mig, der dur, fordi hun er mest vant til mig - og jeg er slet ikke sippet med, at andre ikke må holde hende osv. - tvært imod forsøger jeg nemlig at undgå, at hun bliver et barn, der kun vil sin mor, hvis du forstår, hvad jeg mener.
Jeg synes, det ville være synd, hvis I bare "efterlader" hende hos din mor. Hun vil jo ikke være i stand til at forstå, hvor du er, når hun bliver ked af det. Det ville i hvert fald kræve, at du vænner hende til din mor lige så meget, som hun er vant til dig.
Hvad med amning forresten - planlægger du ikke at amme? Hvad nu hvis h*n ikke vil tage en flaske?
Håber I gør, det der er rigtigt for jer, men jeg ville ikke bestille billetter, før efter fødslen, så I ikke kommer til at stå med nogle dyre billetter, I har fortrudt, I har købt.
Ps. Hvis det er Real Madrid - FC Barcelona, I skal ned at se, ramler de sammen som minimum to gange om året, så der sker vel ikke noget ved at udskyde rejsen et år eller to?
Og jeg er en af dem der har haft æren af at holde lille Ida da hun var lille bitte... ihh hun var sødere end sød.