JEG SYNES VIRKELIG AT FOLK GERNE MÅ TÆNKE FØR DE SKRIVER!
vi taler her om en pige der stiller et spørgsmål! Hun indrømmer at hun ikke kender noget til babyens udvikling, hun skriver også at hun ikke har forståelse for de følelser der kommer, og hun er høflig over for alle dem som kommer med (gode, men grove) svar til hendes spørgsmål!
Jeg synes at konstruktive svar er vejen frem. Der er ingen grund til at være så hård i mod hende! Jeg synes I skal have noget forståelse for at det er en gravid (LÆS hormonel! ) pige der blot stiller et spørgsmål!
Jeg vil sgu ærligt indrømme at jeg havde det præsis på samme måde som hende dengang jeg var gravid! Og jeg fik det rigtig dårligt med mig selv hver gang folk gik til angrib på mig over det!
Jeg har i dag fået min søn, og jeg er verdens bedste mor (hvis jeg selv skal sige det
).
Nogen mødre er ekstremt pylret. Og hænger sig op af "eksperterne" svar.
Her hjemme er det ikke Lola fra Go morgen danmark som sætter dags orden. Her hjemme er det min søn! Og han er 6 måneder og er blevet passet mange gange med en overnatning af gangen! Det er INTET problem for os.
Ditte Marie (sjovt du har samme navn som mig
), jeg forstår du gerne vil rejse... din holdning ændre sig måske. who knows! Men derfor betyder det ikke at du er uansvarlig, umoden og alt muligt andet... Jeg korser mig ikke over dig. Faktisk synes jeg at det er godt du spørger! Jeg anede sgu heller ikke en skid om livet som mor inden jeg selv blev mor.
Jeg vil helst heller ikke kun tale om bebs... men man bliver faktisk lidt grebet af det
Jeg har endda startetet op til flere blogs om moder livet! Min nye lidenskab! hahaha... -du må gerne besøge en af dem og se hvordan livet som mor er for mig! (jeg var meget som dig under min graviditet). se her
/ditte marie (navne søster)
Anmeld