Nu har jeg slet ikke læst hele tråden... Faktisk kun den første side, så aner ikke om du har hørt det jeg vil skrive...
MEN... Ja, jeres forhold er vigtigt, det er vigtigt i får en kæreste aften en gang i mellem. Men der er en grund til at statsamtet ikke vil have at et lille barn/ baby skal være sammen med sin far mere end nogen timer hvis barnet bor ved mor. Deres regl er at barnets alder er de antal dage barnet skal undvære mor. Altså er dit barn 1 år, er det en overnatning...
Jeg holder på at er baby kun 4-5 måneder, så er det ALT for tidligt... Tro mig, baby vil knytte sig til den der i nærheden, lære en masse om DIN mor, også selvom det "bare" er 10 dage...
Spørgsmålet er så om du tør ta den chance... At du kan risikere (staves) at dit barn måske ikke vil føle sig helt tryk ved dig når du kommer hjem igen...
Igen, nu står jeg i den situation at jeg fødte 5 uger før tid, og efter 18 dage på neonatal har det været svært for mig de første mange gange hun har skulle passes, jeg har indtil nu kun haft hende passet i nogen timer, og en enkelt nat sov hun oppe ved mine svigerforældre hvor manden og jeg sov i et værelse nedeunder...
Men helt ærligt, handler det om, om i skal bestille rejsen nu, eller ej... Så vent, for du ved ikke hvad du vil føle efter fødslen, dine følelser for det lille vidunder er pludselig ikke så uvirkelige som når du "bare" er gravid
Anmeld