Så fedt med indlægget 
Jeg vil da gerne dele også....
Jeg ville selv gerne amme, men min søn kom for tidligt og ved akut kejsersnit, kæmpede en kamp, med amning, udmalkning osv for at få gang i mælken. gjorde alt, selvom da vi var kommet hjem, og måtte supplere op med flaske, da jeg ik havde nok, efter 3 mdr med konstant amning, udmalkning, supplere med erstatning, hvidtøl, og akupunktur, var jeg brugt op, og blev kun en dårligere og dårligere oplevelse, for både min søn og jeg. så til sidst måtte vi slå håndne i bordet, og sige at det var det....
Min søn stor trivedes, og kan gøre meget ondt når folk kommer med kommentarer. Uanset hvad man selv har valgt, eller ikke valgt, kan det gøre ondt at folk, tror man ikke vil sit bedste for sit barn fordi man ikke ammer.
Senest var jeg med en veninde i en helsekost forretning, skulle vi høre om noget til hård babymave. Midt i samtalen snakker hun pludsleig modermælkserstatning, og står og nedgør det fuldstendigt, uden at vide jeg giver flaske. hun snakker om hvor dårligt det er, og e numre osv osv, og blev både gal og ked af det, og først tænkte jeg, jge ville det bedste for daniel, og spurgte efter den mælkeerstatning hun ahvde, hvortil hun siger koldt, den er udsolgt....
blav så arrig, og tænkte, ja så er det fandme nemt at stå og se ned på alt andet, uden at kunne tilbyde noget selv...
kan simpelthen ik forstå, at man tror folk ik vil det bedste for deres børn, selvom man ikke kan, eller vil amme
Jeg tror alle mødre vil deres barn det bedste, og giver dme det bedste de kan give uanset om man af den eller anden årsag, har valgt amning eller flaske