Mit barn er flaskebarn og jeg er stolt af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

modesty

Ditte_Marie skriver:

Det gjorde det Tak.

Men hvis så man har en "vægtig grund", så er det jo ikke sikkert man har lyst til at dele den med alle og enhver? - så synes måske at det er lidt hårdt at dømme folk hvis man ikke kender grunden.

Selvfølgelig med mindre de selv har sagt at "det er pga friheden osv"..

Du har fuldstændig ret. Det hele er en gråzone medmindre man lægger alle kort på bordet, og det har man jo ikke nødvendigvis lyst til. 

Hvilket også er hvorfor jeg aldrig spørger kvinder der har valgt flaske om hvorfor - jeg ser ingen grund til at invadere deres privatsfære på den måde. Nogle har behov for at forklare hvorfor, og de vil så gøre det af sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Lullaby

Lunae skriver:

Jeg er helt enig med dig i at kvinder der ikke vil amme fordi de er bange for at få hængebryster eller kvinder som får kejsersnit fordi de er bange for at blive slappe, burde revurdere deres værdier i livet! Når det så er sagt, så synes jeg bestemt at man skal gøre hvad der føles rigtigt for én og jeg kender flere kvinder, som slet ikke kan bære tanken om at deres bryster skal suttes på af et lille barn - det må man respektere og i stedet prise sig lykkelig for, at der er andre alternativer!

Det nytter på ingen måde at pace kvinder ude i noget, som er imod deres vilje, for det ender bare i en dårlig oplevelse for både mor og barn og jeg må sige sige at relationen er vigtigere end hvor maden kommer fra!

Jamen det siger jeg heller ikke. Som sagt, vægtige grunde. Jeg kan godt forstå at det kan være grænseoverskridende at amme for nogle. Og så er det som det er. Men de kvinder der bare ikke gider fordi det er nemmere, det synes jeg er fis. Men det er min mening. Og den behøves ikke være rigtig

Anmeld

20. marts 2013

Lullaby

Ditte_Marie skriver:

Det er helt i orden for jeg er jo nysgerrig for at høre hvorfor

Haha - ja okay.

Men når jeg så siger "fordi jeg ikke har lyst", tolker du det så som om at det bare er fordi jeg ikke gider? - eller tænker du at der kunne være andre grunde, som jeg bare ikke har lyst til at fortælle?

Når du siger, jeg har ikke lyst, tænker jeg ikke at du fravælger det fordi du ikke gider men fordi du har nogle grunde bag.

Anmeld

20. marts 2013

Lullaby

Frk. Himmelblå skriver:

Hahahahahahahaha! - Det får mig til at grine, når quindfolk vælger pks for at undgå "slap tissekone", ligesom når man ikke vil amme for at undgå "slappe bryster". Godaw do - primær årsag til begge tilstande er GRAVIDITETEN ikke fødsel og amning!!

Men - ok * host * kan godt se, at det måske er mere tragisk end komisk..

Ja nemlig. Har rigtig svært ved at holde masken når hun siger det. For nu er jeg 3. gangs fødende og min tissekone er skisme ikke slap. Og helt ærligt. Hun gider bare ikke lave øvelser forneden fordi min svigermor har bildt hende ind, at det bliver det ikke bedre af

Anmeld

20. marts 2013

modesty

Lullaby skriver:

Ja nemlig. Har rigtig svært ved at holde masken når hun siger det. For nu er jeg 3. gangs fødende og min tissekone er skisme ikke slap. Og helt ærligt. Hun gider bare ikke lave øvelser forneden fordi min svigermor har bildt hende ind, at det bliver det ikke bedre af

Så fortæl hende at kvinder der ikke laver knibeøvelser har markant større risiko for inkontinens og nedsunken livmoder end kvinder der gør. Det kan være at tanken om at skulle gå med voksenble kan få hende til at oppe sig lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.