tazz skriver:
Jeg har aldrig røget, og kan slet ikke forstå de mødre, som gerne lader deres spædbørn gå igennem den nikotinafvænning de selv synes er for svær
Selv er jeg født med ondartede celler, som formentlig stammer fra at min mor røg under graviditeten, og min søster er kraftig allergiker, hvilket lægerne også mener kommer fra røg under graviditeten...... I disse oplyste tider, så selv at vælge at skade sit barn, det er mig uforståeligt
Mener du alvorligt, at lægerne mener, at du har ondartede celler og din søster er allergiker, pga jeres mors rygning under graviditet.....!?
Hvad så med de børn der fejler det samme, hvis mor IKKE har røget? Hvor stammer det så fra. Undskyld, men jeg synes det er lidt naivt.
Jeg er selv ikke-ryger og kender flere rygende gravide kvinder, som har født de mest velskabte og store børn. At de "kloge" så mener, rygning er så skide usundt, det er deres holdning. Men først den dag, hvor ALLE der ryger dør af det, så tror jeg på det. Når jeg ser en på 90 år ryge og stadig have det godt, så smiler jeg. Min farfar døde af det de kalder ryger-lunger og manden har aldrig røget en ærlig smøg i sit liv...........!
Undskyld mit sure opstød, men en smøg i ny og næ skader vel lige så lidt, som et glas i ny og næ
Anmeld