Ryger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Risen

Øv, for en debat som gang på gang skal blusses op herinde. Lad nu vær med, at pege fingre ad hinanden og bare vær glad for du ikke ryger eller ryger og har det fint med det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

TeamRocket

Risen skriver:

Øv, for en debat som gang på gang skal blusses op herinde. Lad nu vær med, at pege fingre ad hinanden og bare vær glad for du ikke ryger eller ryger og har det fint med det!!!

Så længe der er rygere- vil jeg være klar til at ta debatten op og komme med fakta. Tænk hvis bare denne debat åbner øjnene på EN ryger. Så er verden allerede et lidt bedre sted. Det er da fantastisk.

RYGNING SKAL OPLYSES IHJEL!  

Anmeld

8. marts 2012

maria_wlt

TeamRocket skriver:

Så længe der er rygere- vil jeg være klar til at ta debatten op og komme med fakta. Tænk hvis bare denne debat åbner øjnene på EN ryger. Så er verden allerede et lidt bedre sted. Det er da fantastisk.

RYGNING SKAL OPLYSES IHJEL!  

HØRT HØRT....

Jeg vil ønske at alle får det lige så godt som mig..

(Ex ryger efter 13 år) 

Anmeld

8. marts 2012

Linea

maria_wlt skriver:

Det er virkelig et uendeligt emne det her..

2%.. tja jeg snuppen chancen så jeg selv kan få min træng tilfredsstillet..

Rygerne KAN bare ikke stoppe fordi det er hårdt... Hvad så med baby som kommer ud og ikke får valget.. Det er bare kold tyrker til baby...men mor på 17-40 år har ikke nosser til det.. 

Jeg er i den grad enig!!!

Anmeld

8. marts 2012

Sille86

Wimmie skriver:

Hvis du ikke orker dem, så lad dog for p.... være med at deltage - så simpelt er det; der er ingen der siger at du skal  deltage i alle debatter du kommer forbi

Jeg ryger ikke, har aldrig gjort det, og jeg har ingen problemer med at "slå" de gravide oven i hovedet der ryger - eller tude dem ørene fulde omkring hvor skidt det er - for det er jo uskyldige børn de skader og det er i mine øjne en form for omsorgssvigt.

Hvis man ikke må blande sig i hvordan gravide behandler baby i maven, hvorfor må man så blande sig i at en mor slår sin 3-årige på gaden?

Enig...!

Anmeld

8. marts 2012

kiwilouise

Christine skriver:

Øh sundhedstrip? Det hedder vist videnskab. Bare så dét lige er på plads.

ja det er videnskabeligt bevist men jeg synes også bare at nogen folk overdriver det fuldstændigt. det var ikke ondt ment

Anmeld

8. marts 2012

Sille86

Jeg har som teenager selv forsøgt mig med at ryge engang imellem i byen, har dog ikke gjort det i mange mange år.. Kan ikke lade være med at tænke på dem som sidder og benægter de faktorer og risici der er forbundet med graviditet og rygning ligesom alkohol osv.. Der er en grund til at de er forsket så meget på området, og er 100 procent sikker på at de ved bedre end alle os.. Hvad folk vælger er deres valg, men jeg vil bestemt have lov til at have min holdning til emnet og jeg vælger at stole fuldt ud på alle de kloge hoveder som har forsket på området..!

Anmeld

8. marts 2012

Tanjadamgaard

maria_wlt skriver:

HØRT HØRT....

Jeg vil ønske at alle får det lige så godt som mig..

(Ex ryger efter 13 år) 

Kan kun sige at jeg ENIG! 

-  X-ryger på 5. år og jeg har der fantastisk

Anmeld

8. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
maria_wlt skriver:

Det er virkelig et uendeligt emne det her..

2%.. tja jeg snuppen chancen så jeg selv kan få min træng tilfredsstillet..

Rygerne KAN bare ikke stoppe fordi det er hårdt... Hvad så med baby som kommer ud og ikke får valget.. Det er bare kold tyrker til baby...men mor på 17-40 år har ikke nosser til det.. 

Lige præcis. Jeg har selv røget 15cigaretter om dagen og ja mange flere i weekenderne, men lige så snart jeg fandt ud af at jeg var gravid(ikke planlagt) stoppede jeg. Så måtte jeg igennem en kold tyrker og sådan er det. Hvordan kan man dog synes at et spædbarn skal udsættes for røg

Anmeld

8. marts 2012

Hailiesmom11

Jeg er halvt ryger
Jeg røg indtil jeg fandt ud af jeg var gravid og stoppede så.. Jeg røg nok 10 smøger igennem hele graviditeten når vi hyggede med venner og bekendte hvor jeg da osse har drukket et par glas vin og jeg synes det var dejligt at jeg kunne give mig selv den frihed selvom jeg var gravid og ja jeg ved da godt det ikke er sundt, men min datter fejler sku intet og jeg er datter af en storrygende mor og jeg fejler sku heller intet..
Min kæreste er ryger, men huset er røgfri zone undtagen under emhætten her om vinteren, nu er jeg stadig delvis røgfri, jeg ryger når lysten er der så det er nok 5 smøger om måneden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.